2020-04-28, 22:33
Medlem
Jasmine tyckte att Julia är hennes bästis, men sviker henne gång på gång
2020-04-28, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Alltså har ni sett avsnittet idag eller? När jassa gråter i bikten efter att Martin åkt. Jag förstår mig inte på henne! Hon gråter fast ändå inte. Kastar bak huvudet som ett barn som inte får godis i affären..

Dramaqueen nummer ett. Så jävla störigt beteende.
2020-04-28, 22:34
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
vad har hänt mellan lennie och mergim nu då?
2020-04-28, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Alltså har ni sett avsnittet idag eller? När jassa gråter i bikten efter att Martin åkt. Jag förstår mig inte på henne! Hon gråter fast ändå inte. Kastar bak huvudet som ett barn som inte får godis i affären..
Ja det som var i bikten, var precis som en liten unge som inte fick glass
2020-04-28, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Tycker inte att man vänder kappan efter vinden hela tiden och blir en svikare

Nej det är klart, men Jasmine är så.. det har inte gått en vecka utan att hon har stört sig på någon extra mycket och viljat ha ut personen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiee10
Är mergim homo? Är lennie bi? Är det bekräftat?
Mergim är väl bi. Gillade ju anty förut
Medlem
Frida är som den där magiska spegeln man velat ha hemma. Överöser en med positiva saker när man tycker att man ser ut som en påse bajs och är totalt värdelös.
2020-04-28, 22:36
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Dramaqueen nummer ett. Så jävla störigt beteende.

Citat:
Säger ju det. Jag blev typ äcklad och förvånad att en människa på 26 år kan hålla på så och tro att det ser äkta ut.
2020-04-28, 22:38
Medlem
skillemandinkis avatar
Citat:
Väldigt sällan de kommer tårar ur dom falska ögonen
2020-04-28, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Såg något klipp med honom och Lennie och fattade inte vad han blev sur över. Kändes som att han hörde i syne igen.
Jo det gjorde han säkert som vanligt. Sen verkade det vara bra mellan dem igen men vet inte om han kände sig ensam i bubbelpoolen och började tänka på hur olyckligt kär han är i Lennie för sen började han igen. Väldigt känslig kille. Jag undrar nästan om det hänt något annat egentligen som han inte pratar om? Varit ledsen sen i fredags eller?
2020-04-28, 22:43
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Kan inte någon stoppa suggan som klänger på pojken. Pojken med husporslinet i käften är helt klart obekväm i den här situationen meddan suggan i princip äter upp honom. En 30 årig kvinna som hela tiden vill ha sin nakna vagina nära honom. Lennie har tagit avstånd från henne och nu kör hon bara pojken.
2020-04-28, 22:43
Medlem
Trollsvanss avatar
Men vad är det nu då!?
Mergim...
Han säger att han är känslig och gråter igen. Har det ens hänt någonting? Är det efter ”tillsägelsen” 😅 från Lennie?
Man måste kunna tjafsa i en relation, särskilt om man går på varandra. Konstigt annars.

Han verkar fatta att han är löjlig och inte borde tänka som han gör.
Stackars Lennie att behöva lyfta upp honom hela tiden. Han måste tänka på varenda steg han tar. Det går inte ha en vuxen relation till Mergim. Han är långt ifrån det självförtroende man pratade om tidigare under kvällen.

Vill inte att Mergim åker ut. Spännande att se vad som händer med honom 😬
Senast redigerad av Trollsvans 2020-04-28 kl. 23:05.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in