Citat:
Ursprungligen postat av
EtoGG
Man blir inte dömd till fotboja. Man blir dömd till fängelse o får ansöka om fotboja.
Måste man bli dömd överhuvudtaget, jag vill ha fotboja så jag slipper bli beskylld för brott jag inte gjort, så dom ser att jag var inte där och där eller här, bara hemma här.
GW ge mig en fotboja för fan!
Jag är ändå skyldig för mitt sätt att vara, min hud och för jag tror på att folk är uppriktiga men det är färre än 10%
Fotboja och en bläckpenna och vita ark, låt mig svälta, pissa på mig och slå mig mer tack men i morgon dödar jag varenda blå gul fan, varenda skit mellan Treriksröset och Smygehuk så Vlad Tempest skulle bli belåten, påla varenda djävel, upp med en grenklyka i röven rätt genom lungorna och slå dom gula o blå, ur en ren terapeutiskt vinkel vore det bra med fotboja till hela svenska folket, då vet man vad som händer, vad dom rör sig, någon som försöker dra till Alperna, nej nej, en isyxa i ryggen av kommissarie Barsk.
Ja då är det bra med anstalter, rena lyxlivet vilket som, gissa vilken jag suttit på?
Gissa rätt och jag ska köra in ett stålspett genom ändtarmen ut i halsen på er sammtidigt som jag visslar Hosianna.
En fotboja för i helvete och vibrerande penis ring, tack!