2020-04-27, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loadedglizzy
Hahaha gillar ditt tankesätt
Efter en videolänks förhandling blev en plit irriterad för jag inte var ledsen över omhäktningen och undrade hur jag kunde ha humöret i behåll när dem yrkade på 4 år.
Har själv suttit ~1 år och jag hade inga problem med varken häkte eller anstalt. Tränade och gjorde min grej. Det som var jobbigt var den psykologiska krigföringen av plitarna. Brev och hemställan som försvinner, tillhörigheter som försvinner, nekade besök- och telefontillstånd, indragna permissioner osv. Fyfan patetiska varelser dom där.
Citera
2020-04-27, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skumjaevel
Har själv suttit ~1 år och jag hade inga problem med varken häkte eller anstalt. Tränade och gjorde min grej. Det som var jobbigt var den psykologiska krigföringen av plitarna. Brev och hemställan som försvinner, tillhörigheter som försvinner, nekade besök- och telefontillstånd, indragna permissioner osv. Fyfan patetiska varelser dom där.
Va majoriteten av dina plitar svenska? Jag hade en konstig blandning på Sollentuna häktet en svensk tjej som konverterat till islam några persiska damer i 50 års åldern en brittisk man som flyttat till Sverige på 90 talet alla dem var sköna. Men dem som va jobbiga va dem svenska bönderna som va runt 25-30 års åldern. Lite krogdörrvakt känsla över de. Lite som att dem va kungen över sin lilla täppa.
Citera
2020-04-27, 23:13
Medlem
BenzoGrabbens avatar
Citat:
Va majoriteten av dina plitar svenska? Jag hade en konstig blandning på Sollentuna häktet en svensk tjej som konverterat till islam några persiska damer i 50 års åldern en brittisk man som flyttat till Sverige på 90 talet alla dem var sköna. Men dem som va jobbiga va dem svenska bönderna som va runt 25-30 års åldern. Lite krogdörrvakt känsla över de. Lite som att dem va kungen över sin lilla täppa.

Majoritet ”svensk” finns inte på kåken, varken bland intagna eller plitar, endel blattar som pratar hör man inte ens vad dem säger, de är lågutbildade och behöver knappt någon språkkunskap, satt blattar uppe i ledningen som jag inte förstod ett ord vad dem sa, kommer alltid vara så för det är inga normala som vill ha dessa jobb, du får vänta tills sommarjobbarna kommer då kan du hitta svenska 20+ om du har tur men kom ihåg dem är plitar dem också 😄
Citera
2020-04-28, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstyretstid
Fan vad bra, du menar att först smuggla sälja droger som går att stacha någonstans på behörigt tillstånd från andra, kanske omvandla i guld, rolex och sedan när en väl torskar, in för studier hälsa andlighet, och sedan ut igen som en sommar fugel, røka fetd o mata sedlar.
Är ju väldigt behagligt liv, tyvärr tål jag inte vare sig knarkare eller knark annars skulle jag hoppa på det tåget jag med, men har du ambitionen att fortsätta så dra istället från dessa träskmarken och fly till Peru / Colombia, fattar inte vitsen av att vara här, dyrt och kallt och som en liten efterbliven sovjetstat med massa snigelfittor som spårar upp allt åt helvete, nä då är det bättre dra kola uppe i trädkronorna i Peru Bolivia, studera metaller och leta guld, knulla dvärg pygmeer och deala rizla till utbölingar.
Hur som helst knar karriären ser lovande ut, massa crack och sånt skapar ett hållbart samhälle, även gammel mor med kronisk värk får sin egen crack pipa, bra med droger, lever kortare, känner inget samvete och tänderna faller ut, punda mer, bra för barn att växa upp i knarket, i våldet och ibland få en hurring så det sjunger i öronen, lite övergrepp då och då, ingen mat i kylskåpet bara knark och sedelbuntar i frysen.
En trygg o säker uppväxt tack vare sånna som dig.
Fantastiskt, och nu ska du sona, göra samhällstjänst, fan vad sköj, men du har ungdomen i dig, det kommer bli bra, kanske lite röv expansion av någon storväxt arab kanske några hugg med en punta kring mjälten i gymmet, ja ja, blir bra som helst det är ju Sverige, världens näst bästa land!.

Fan vilken underbar text, du borde bli författare.
On topic, för att inte bli avstängd igen av våra kära moderatorer.

Sitta i fängelse, tja det beror på vem du är, är du mongoliden från förorten så kommer du trivas som fan, är du svenne som råkat göra något som förtjänar fängelsestraff, så kan det vara det värsta du varit med om.
Du förlorar din bostad, jobb, anseende, pengar genom böter, dessa pengar kan vara stora och förfölja dig i många år, räntan tickar på när du sitter inne.

Sedan som grädden på moset kommer du få träffa på idioter som du inte trodde fanns i det verkliga livet, eftersom du aldrig innan har träffat på den sortens stora idioter innan.

Allt ifrån tjackpundare som stinker piss, till Muhammed som skriker att han ska skära av din hals för att du tittade på honom, till intagna med psykiska problem som bara sitter och skriker för sig själv och bankar i väggen, typ!

Välkommen till kriminalvården!
Citera
2020-04-28, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Fan vilken underbar text, du borde bli författare.
On topic, för att inte bli avstängd igen av våra kära moderatorer.

Sitta i fängelse, tja det beror på vem du är, är du mongoliden från förorten så kommer du trivas som fan, är du svenne som råkat göra något som förtjänar fängelsestraff, så kan det vara det värsta du varit med om.
Du förlorar din bostad, jobb, anseende, pengar genom böter, dessa pengar kan vara stora och förfölja dig i många år, räntan tickar på när du sitter inne.

Sedan som grädden på moset kommer du få träffa på idioter som du inte trodde fanns i det verkliga livet, eftersom du aldrig innan har träffat på den sortens stora idioter innan.

Allt ifrån tjackpundare som stinker piss, till Muhammed som skriker att han ska skära av din hals för att du tittade på honom, till intagna med psykiska problem som bara sitter och skriker för sig själv och bankar i väggen, typ!

Välkommen till kriminalvården!

Tillbaka till min fråga vilken anstalt har bäst utbildning och bäst tidsfördriv.
Citera
2020-04-28, 10:37
Medlem
Citat:
Tillbaka till min fråga vilken anstalt har bäst utbildning och bäst tidsfördriv.

Inte en aning, vad ska du sitta för?, är du tjackpundare, kvinnoboxare, våldtäktsman, gäng kriminell, ekonomisk brottsling.....osv?
Citera
2020-04-28, 10:55
Medlem
Citat:
Det var blandat. Plitarna på häktet var mycket skönare än plitarna på anstalt.
Citera
2020-04-28, 16:37
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Inte en aning, vad ska du sitta för?, är du tjackpundare, kvinnoboxare, våldtäktsman, gäng kriminell, ekonomisk brottsling.....osv?

Du, jycken Muhammed.

Varför ger du råd i något som du inte varit med om själva?

Du har inte haft ett enda rätt i denna tråd och du blev jävligt tyst när du blev motbevisad gällande fängelser i Thailand och annat när du svamlade omkring i ett rus av benzo eller andra starka saker.

Varför ger du råd när du inte har några råd att ge eller ens har erfarenhet att ge råd i ämnet?

Är du helt (retroaktiv fråga) dum i huvudet?

Loadedglizzy:
Du kanske bör lyssna på dom som har erfarenhet och inte någon som spelar att dom vet.

Jag vet att TattoedFucker kan en hel del om detta så förhoppningsvis får du svar från densamma om dessa inlägg läses.

Jag har suttit på en del anstalter men inte så många, eller så länge på varje, att jag kan ge dig raka svar på vad du efterfrågar.
Citera
2020-04-28, 19:20
Medlem
Citat:
vart du dömd till fotboja direkt då?

Man blir inte dömd till fotboja. Man blir dömd till fängelse o får ansöka om fotboja.
Citera
2020-04-28, 21:03
Medlem
TattooedFuckers avatar
Citat:

Bäst tidsfördriv ? Runka och kolla på tv är de största tidsfördrivet där inne ....
Citera
2020-04-28, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BenzoGrabben
Majoritet ”svensk” finns inte på kåken, varken bland intagna eller plitar, endel blattar som pratar hör man inte ens vad dem säger, de är lågutbildade och behöver knappt någon språkkunskap, satt blattar uppe i ledningen som jag inte förstod ett ord vad dem sa, kommer alltid vara så för det är inga normala som vill ha dessa jobb, du får vänta tills sommarjobbarna kommer då kan du hitta svenska 20+ om du har tur men kom ihåg dem är plitar dem också 😄

Senast jag satt var det 8/10 plitar som var svenskar, en jobbig ryss också.. Och en snygg bosnisk yngre tjej.. Resten var Mattias, Christer, Ola m.m.. Detta var dock ungefär 10 år sedan.. Ratiot på de intagna var ungefär 60/40 med majoritet svenskar och finnar.. Resten öststatare o araber..
Citera
2020-04-28, 23:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EtoGG
Man blir inte dömd till fotboja. Man blir dömd till fängelse o får ansöka om fotboja.

Måste man bli dömd överhuvudtaget, jag vill ha fotboja så jag slipper bli beskylld för brott jag inte gjort, så dom ser att jag var inte där och där eller här, bara hemma här.
GW ge mig en fotboja för fan!
Jag är ändå skyldig för mitt sätt att vara, min hud och för jag tror på att folk är uppriktiga men det är färre än 10%
Fotboja och en bläckpenna och vita ark, låt mig svälta, pissa på mig och slå mig mer tack men i morgon dödar jag varenda blå gul fan, varenda skit mellan Treriksröset och Smygehuk så Vlad Tempest skulle bli belåten, påla varenda djävel, upp med en grenklyka i röven rätt genom lungorna och slå dom gula o blå, ur en ren terapeutiskt vinkel vore det bra med fotboja till hela svenska folket, då vet man vad som händer, vad dom rör sig, någon som försöker dra till Alperna, nej nej, en isyxa i ryggen av kommissarie Barsk.
Ja då är det bra med anstalter, rena lyxlivet vilket som, gissa vilken jag suttit på?
Gissa rätt och jag ska köra in ett stålspett genom ändtarmen ut i halsen på er sammtidigt som jag visslar Hosianna.
En fotboja för i helvete och vibrerande penis ring, tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in