Citat:
Ursprungligen postat av
univers123
Jeg må si dette overasket meg, men at jeg tok feil betyr ingenting. Fantastisk at saken endelig ser ut til å få en oppklaring, fryktet at dette ville bli en uoppklart sak. Blir spennende å følge fortsettelsen!
Ja, jeg er også overrasket - men samtidig ikke.
Jeg har jobbet i hagen Idag, så jeg har ett stykke til å lese i tråden før jeg er oppdatert - det koker, så det tar sin tid.
Jeg kommenterte litt tidligere Idag - da jeg var innom i kaffepausen og tilfeldig så jeg var blitt nevnt.
Jeg har tenkt på saken i hele dag - men det eneste jeg klarer å feste meg ved er at det verste som kunne skjedd familien har nå skjedd.
Det å miste mor og bestemor, tante og venn, på denne måten, er grusomt. Når gjerningsmannen i tillegg kanskje er familie, så er det enda verre.
Når saken har utviklet seg slik den har, så håper jeg det blir tatt ut tiltale, slik at vi får vite hva siktelsen bygger på.
Det aller viktigste er alltid at saken blir oppklart.
Opplysningene om ektepakten som har fremkommet idag, gjør at jeg mistenker at AEH har truet med å avsløre noe og brukt dette som pressmiddel ifm en skillsmisse.
Hvis TH er skyldig, så tror jeg at han har hatt én eller flere medhjelpere (evt at TH er medskyldig).
Jeg tror AEH visste noe som ikke tålte dagens lys, og at flere enn TH følte seg truet i den forbindelse.