2020-04-28, 14:43
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdolf1
Hon var polynesisk. Vi kan kanske säga hon är polynesisk-svensk nu.
Och även lite dansk väl?
Citera
2020-04-28, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Skulle det isåfall vara en kollega på hotellet ? eller från dans skolan ? Vad säger ryktena?

Jobb,
Om det stämmer vet jag inte.
Liten stad Landskrona,
Citera
2020-04-28, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddleback
Hur menar du ?
Så jag tolkar det tror jag han/hon syftar på att hade detta fallet handlat om en man som mördat en kvinna hade antagligen ingen suttit och resonerat hur vidare en man inte kan ha utfört detta mordet.
Citera
2020-04-28, 15:08
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hajsi556
Så jag tolkar det tror jag han/hon syftar på att hade detta fallet handlat om en man som mördat en kvinna hade antagligen ingen suttit och resonerat hur vidare en man inte kan ha utfört detta mordet.
Nu vet vi ju egentligen inte ett skit om saken, mer än obevisade påståenden i tråden. Men om det är så att hon huggit honom 22 gånger så är det nog väldigt ovanligt med en kvinnlig förövare i den rollen.
Citera
2020-04-28, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Och även lite dansk väl?
Ja ja, lite dansk också.
Citera
2020-04-28, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nockjalla
Jobb,
Om det stämmer vet jag inte.
Liten stad Landskrona,
Det finns så många teorier och scenario runt cassie nu att jag inte skulle bli förvånad om en bok eller film är skrivet om henne i närmaste framtid.
Citera
2020-04-28, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Nu vet vi ju egentligen inte ett skit om saken, mer än obevisade påståenden i tråden. Men om det är så att hon huggit honom 22 gånger så är det nog väldigt ovanligt med en kvinnlig förövare i den rollen.
Jag hör vad du säger, och jag personligen väljer att inte spekulera speciellt mycket då vi faktiskt inte vet vad som skett, känner ju de båda som sagt.. den ena bättre än den andra. Fiddle undrade vad som menades med en tidigare kommentar och jag förklara hur jag tolka den. Kvinnor som mördar generellt i sådana här fall är ovanligt men det betyder inte att det är omöjligt.
Senast redigerad av Hajsi556 2020-04-28 kl. 15:25.
Citera
2020-04-28, 15:56
Medlem
Chronophobs avatar
Kommer med ytterligare en spekulation som inte ser ut till att ha nämnts i tråden. Kan hon ha fått för sig att killen varit otrogen? Hennes temperament enligt utsago i tråden är hetsigt. Det kan då ha slagit slint och urartat till det som skedde. Som sagt bara en alternativ teori.
Citera
2020-04-28, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chronophob
Kommer med ytterligare en spekulation som inte ser ut till att ha nämnts i tråden. Kan hon ha fått för sig att killen varit otrogen? Hennes temperament enligt utsago i tråden är hetsigt. Det kan då ha slagit slint och urartat till det som skedde. Som sagt bara en alternativ teori.

Alternativt tvärtom? Om han kom hem, fann henne med en annan, diverse våldsamheter sker, och hon nu tar på sig skulden för det?
Citera
2020-04-28, 16:12
Medlem
Chronophobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handender
Alternativt tvärtom? Om han kom hem, fann henne med en annan, diverse våldsamheter sker, och hon nu tar på sig skulden för det?

Kan nog inte uteslutas det heller.
Citera
2020-04-28, 16:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hajsi556
Jag hör vad du säger, och jag personligen väljer att inte spekulera speciellt mycket då vi faktiskt inte vet vad som skett, känner ju de båda som sagt.. den ena bättre än den andra. Fiddle undrade vad som menades med en tidigare kommentar och jag förklara hur jag tolka den. Kvinnor som mördar generellt i sådana här fall är ovanligt men det betyder inte att det är omöjligt.
Förstår hur du menar , fast är det så att det faktiskt finns en 3:e person inblamdad som utfört mordet.. så ska det inte vara Cassie som blir uthängd. Ingen av oss vet vad som hände mer än det vi kunnat läsa oss till.
Cassie är för närvarande häktad "misstänkt" för mord. Den misstanken som finns är inte fastslagen om att det faktiskt är Cassie som utfört mordet.
För övrigt kan vi alla läsa att en kniv varit inblandad , men vi vet inte om Cassie höll i kniven , vi vet inte med säkerhet heller om det är mordet Cassie har erkänt eller om det är ett medhjälp till mord .. förstår du?

Därav mina misstankar om att det faktiskt är lika möjligt att en 3:e person är inblandad.
Citera
2020-04-28, 16:43
Medlem
Cassie har alltid rökt på med olika killar i hennes lgh. Hon är pundare. Extremt våldsam och kaxig. Ni som inte känner henne så väl som oss andra ska hålla tyst. Hennes aggression i samband med droger är 100% vad som fick henne att mörda. Kallblodig blick i hennes ögon alltid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in