Citat:
Ursprungligen postat av
Hajsi556
Jag hör vad du säger, och jag personligen väljer att inte spekulera speciellt mycket då vi faktiskt inte vet vad som skett, känner ju de båda som sagt.. den ena bättre än den andra. Fiddle undrade vad som menades med en tidigare kommentar och jag förklara hur jag tolka den. Kvinnor som mördar generellt i sådana här fall är ovanligt men det betyder inte att det är omöjligt.
Förstår hur du menar , fast är det så att det faktiskt finns en 3:e person inblamdad som utfört mordet.. så ska det inte vara Cassie som blir uthängd. Ingen av oss vet vad som hände mer än det vi kunnat läsa oss till.
Cassie är för närvarande häktad "misstänkt" för mord. Den misstanken som finns är inte fastslagen om att det faktiskt är Cassie som utfört mordet.
För övrigt kan vi alla läsa att en kniv varit inblandad , men vi vet inte om Cassie höll i kniven , vi vet inte med säkerhet heller om det är mordet Cassie har erkänt eller om det är ett medhjälp till mord .. förstår du?
Därav mina misstankar om att det faktiskt är lika möjligt att en 3:e person är inblandad.