2020-04-28, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Ja tenker at om han er skyldig må han nesten være psykopat for tror ikke jeg kjenner noen som hadde klart finne på en slik historie og fremstå som normal.

Ja, det er spesielt. Tror det var 8 eposter, og en av dem var på 20 sider, som han sendte politiet, der han skreiv om hvem han trodde det kunne være osv. . Bl.a. har han snakket om at det kunne være noe pakistanere som var sint på han fordi han hadde kastet dem ut av et forretningslokale grunnet manglende betaling av husleie.
Han går på jobb hver dag, og arbeider som normalt. Kjøper opp aksjer og lever videre som om ingentig har skjedd.
Citera
2020-04-28, 16:08
Medlem
nrk.no offentliggjør ektepakten.

Anne Elisabeth Hagen skulle ikke arve en krone av milliardformuen

Citat:
Arverettsekspert reagerer på ektepakten mellom Anne Elisabeth Hagen og Tom Hagen. – Sjelden sett en ektepakt som fremstår så ubalansert.
Citera
2020-04-28, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Sovet lenge idag ? ^^
Ja det har jeg.
Citera
2020-04-28, 16:13
Medlem
Citat:
Hvordan vet du at hun ville skilles. Det har ikke jeg hørt noe om.

Det står i alla svenska tidningar idag att bekanta till frun berättat att hon ville skiljas. Det visste utredarna om sedan länge.
Citera
2020-04-28, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Ja, då var inte norsk polis så tåplige, så naive, som en del misstenkt - inkl meg. Lettet.

VG: Allerede i fjor sommer var politiet i full gang med hemmelige ransakelser og avlytting av milliardæren Tom Hagens hjem på Fjellhamar i Lørenskog.

Många i tråden var också (naivt) öppna för att det kunde varit en kidnappning. Jag vet han är inte dömd än (min i mina ögon är han det).

Vet ikke hva jeg skal tro, men hele tiden har jeg vel tenkt at det ikke fantes noen andre som kunne ha motiv.
Ifølge pressen var hun en godt likt dame, og hadde neppe noen venner som hatet henne.
Og folk dreper jo ikke på gøy, så da sitter man igjen med nærmeste familie så du har sikkert rett
Citera
2020-04-28, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sixtinine
Det står i alla svenska tidningar idag att bekanta till frun berättat att hon ville skiljas. Det visste utredarna om sedan länge.
Ja det står også i denne artikkelen.

"Politiet fikk tidlig informasjon om at Anne-Elisabeth Hagen hadde fortalt flere personer at hun over flere år hadde levd i et turbulent ekteskap. Politiet har også funnet tegn på at hun ville ut av ekteskapet, får VG opplyst.

Denne informasjonen, og analyser av spor på åstedet, la tidlig deler av grunnlaget for at politiet mistenkte at de sto overfor et drap."

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/pL2A8X/tom-hagen-ble-hemmelig-etterforsket
Citera
2020-04-28, 16:16
Medlem
GG99Slayers avatar
Ut ifra det jeg forstår kan en ektepakt settes til side ved f.eks utroskap.

http://www.advokatsylte.no/artikkel/5/rett-og-urett/161/ektepakt-ble-ansett-ugyldig-pa-grunn-av-utroskap
Citera
2020-04-28, 16:17
Medlem
Någon som kan sammanfatta vad misstankarna mot Tom Hagen grundar sig på? Trodde själv tidigt att han var inblandad men vad har polisen insett som gör att han grips nu 1,5 år efter brottet?

Mvh
Citera
2020-04-28, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Ja, det er spesielt. Tror det var 8 eposter, og en av dem var på 20 sider, som han sendte politiet, der han skreiv om hvem han trodde det kunne være osv. . Bl.a. har han snakket om at det kunne være noe pakistanere som var sint på han fordi han hadde kastet dem ut av et forretningslokale grunnet manglende betaling av husleie.
Han går på jobb hver dag, og arbeider som normalt. Kjøper opp aksjer og lever videre som om ingentig har skjedd.

Hvorfor skulle pakistanere drepe henne for en slik sak.Hvis pakistaneren i det hele tatt vurderte og drepe for en slik fillesak, hadde det vel vært mer sannsynlig at han drepte Tom selv da.
Citera
2020-04-28, 16:21
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarDenStore2
Någon som kan sammanfatta vad misstankarna mot Tom Hagen grundar sig på? Trodde själv tidigt att han var inblandad men vad har polisen insett som gör att han grips nu 1,5 år efter brottet?

Mvh

Hva polisen har deler de ikke, men noe må det være.
Dette kommer nok mer fram imorgen når det blir varetektsfengsling møte.
Citera
2020-04-28, 16:23
Medlem
"Forsvinningen var hemmelig i ti uker. Nå frykter politiet at Tom Hagen kan ha brukt tiden på å forspille bevis."
https://www.aftenposten.no/norge/i/b5xn9v/forsvinningen-var-hemmelig-i-ti-uker-naa-frykter-politiet-at-tom-hagen-kan-ha-brukt-tiden-paa-aa-for spille-bevis

"Politiet mener Tom Hagen villedet dem til å tro at konen var bortført. Det kan ha ført til at vesentlige bevis er blitt borte."
https://www.bt.no/article/bt-zG2rVb.html

Disse to artiklene kan kun leses med abonnement.
Citera
2020-04-28, 16:23
Bannlyst
Citat:
Hvorfor skulle pakistanere drepe henne for en slik sak.Hvis pakistaneren i det hele tatt vurderte og drepe for en slik fillesak, hadde det vel vært mer sannsynlig at han drepte Tom selv da.

ja, logisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in