2020-04-28, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Timbar
Ja tenker at om han er skyldig må han nesten være psykopat for tror ikke jeg kjenner noen som hadde klart finne på en slik historie og fremstå som normal.

Ja, det er spesielt. Tror det var 8 eposter, og en av dem var på 20 sider, som han sendte politiet, der han skreiv om hvem han trodde det kunne være osv. . Bl.a. har han snakket om at det kunne være noe pakistanere som var sint på han fordi han hadde kastet dem ut av et forretningslokale grunnet manglende betaling av husleie.
Han går på jobb hver dag, og arbeider som normalt. Kjøper opp aksjer og lever videre som om ingentig har skjedd.
Citera
2020-04-28, 16:08
Medlem
nrk.no offentliggjør ektepakten.

Anne Elisabeth Hagen skulle ikke arve en krone av milliardformuen

Citat:
Arverettsekspert reagerer på ektepakten mellom Anne Elisabeth Hagen og Tom Hagen. – Sjelden sett en ektepakt som fremstår så ubalansert.
Citera
2020-04-28, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Sovet lenge idag ? ^^
Ja det har jeg.
Citera
2020-04-28, 16:13
Medlem
Citat:
Hvordan vet du at hun ville skilles. Det har ikke jeg hørt noe om.

Det står i alla svenska tidningar idag att bekanta till frun berättat att hon ville skiljas. Det visste utredarna om sedan länge.
Citera
2020-04-28, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Ja, då var inte norsk polis så tåplige, så naive, som en del misstenkt - inkl meg. Lettet.

VG: Allerede i fjor sommer var politiet i full gang med hemmelige ransakelser og avlytting av milliardæren Tom Hagens hjem på Fjellhamar i Lørenskog.

Många i tråden var också (naivt) öppna för att det kunde varit en kidnappning. Jag vet han är inte dömd än (min i mina ögon är han det).

Vet ikke hva jeg skal tro, men hele tiden har jeg vel tenkt at det ikke fantes noen andre som kunne ha motiv.
Ifølge pressen var hun en godt likt dame, og hadde neppe noen venner som hatet henne.