2020-04-28, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Så om jassa Julia och Frida hänger löst nästa vecka, vem röstar ni ut?
Falskhet och WT personifierad, Julia
2020-04-28, 00:39
Medlem
Börjar bli trött och borde gå o lägga mig...men det känns som om det kanske blir "diskussion" mellan Julia och Jassa igen..
2020-04-28, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laddjulia
Men för i helvete, hon kommer få träffa honom om 3v hel och kry. Jassa reagerar som om hela hennes familj utplånats i covid19 idiot!!
Kanske 1 vecka t.o.m.
2020-04-28, 00:40
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Jasmine ska UT hon hade tur att vi inte skulle rösta ut och efter henne är det Julia riktigt lurig och falsk.
Skitsnack. Jassa= råfalsk. Resten faktiskt normala. Ger upp nu. Storytel 9 kronor. Olle högbom. Mer intressant. Godnatt!
Bannlyst
Fattar ni inte att Julia inte ska hamna top3, för i så fall snor hon röster från Sami och Lennie ksk vinner!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Börjar bli trött och borde gå o lägga mig...men det känns som om det kanske blir "diskussion" mellan Julia och Jassa igen..

Eller mellan Sami o Julia igen..om spelregler
2020-04-28, 00:41
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
En som sitter och kollar på att vattnet ska börja koka?
Haha gud jag måste försöka hitta nåt annat att titta på en stund. Blev ju ingen vidare fest. Det är mysigt när alla sitter i soffan och pratar men det är så uppdelat igen. Ska ta en slurk cocilana och hoppas att jag slipper hosta. För ska jag dö in den här jäkla coronaskiten tänker inte det sista jag tittade på vara när någon kokar spagetti fel! 😂
Medlem
En liten spaning i dimman, nu när det drar ihop sig: samtliga deltagare är kvar pga narcissistiska drag förutom Sami och Jasmine. De vill åt miljonen men kämpar under andra förutsättningar. Martin var mer av en standard-snubbe, lagom girig och lagom självisk, så han åkte ut. Lennie jobbar utifrån att han blev utelåst från syskon+deras vänner i sin barndom, Mergim jobbar utifrån att han varit utfryst (nog snarare det än att ha blivit mobbad, har ej info), Frida jobbar utifrån att hon alltid har varit "lite konstig" och Julia är fortfarande bra på att dölja varför. Sami har inget att förlora för han har 1 miljon i skulder och Jasmine lever i sin egen verklighet, som drivkraft. Har kollat hela säsongen och kan inte bry mig mindre om vem som vinner, det känns som en skithög av oärliga människor i dessa "influencer-tider" som bara vill ha deg. Tråkigt, men det var kul ibland.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Tror du inte att Jasmine kommer att hänga lös nästa vecka? Jag tror att deltagarna kommer att rösta som följande:

Sami - 2 p Jasmine, 1 p Mergim
Julia - 2 p Frida, 1 p Mergim
Frida - 2 p Jasmine, 1 p Julia
Jasmine - 2 p Frida, 1 p Mergim
Lennie - 2 p Jasmine, 1 p Julia
Mergim - 2 p Jasmine, 1 p Julia

(eventuellt att Julia, efter ikväll, lägger nåt poäng på Jasmine).

Jag tippar
Sami -2 Mergim, 1 Lennie (hade velat Jasmin)
Julia -2 Mergim, 1 Lennie (Hade velat Lennie)
Jasmine 2 Mergim, 1 Lennie (Hade velat Julia)
Mergim 2 Jasmine, 1 Julia (Hade velat Sami)
Lennie 2 Jasmine, 1 Julia (Hade velat Sami/Julia)
Frida 3 Jasmine, 1 Julia (Hade velat Julia)
2020-04-28, 00:42
Medlem
Nu visar det sig exakt hur "gullig" Jas varit när inte en käft orkar med henne längre än 5 min. Om inte Martin får perspektiv på utsidan kommer jag tappa den lilla respekt jag har kvar för honom
2020-04-28, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Vad i helvete såg jag nyss???
Jasmine bryter spaghettin och lägger ner den i vattnet innan det börjat koka??? Samt saltar hon vattnet innan det börjat koka med??? Och har jättelite vatten
Man ska göra precis tvärtom, jag hade inte klarat av att bo där om jag hade sett någon göra så.

Hon har kokat pastan i en kvart nu. Är 7-8 minuter på den där.
2020-04-28, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Haha gud jag måste försöka hitta nåt annat att titta på en stund. Blev ju ingen vidare fest. Det är mysigt när alla sitter i soffan och pratar men det är så uppdelat igen. Ska ta en slurk cocilana och hoppas att jag slipper hosta. För ska jag dö in den här jäkla coronaskiten tänker inte det sista jag tittade på vara när någon kokar spagetti fel! 😂

Helt ärllgt var det denna typ av fest jag väntat om Martin skulle lämna. Syftar mer på stämningen än att han var festens mittpunkt. De fick en hink ikväll va? Jullan måste vara knäckt.
Åh du har fått skiten alltså? Krya på dig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in