Skitsnack. Jassa= råfalsk. Resten faktiskt normala. Ger upp nu. Storytel 9 kronor. Olle högbom. Mer intressant. Godnatt!
Ja Jassa är skådespelare men Julia är lurig och falsk men inte på samma nivå som Jassa. Hoppas hon hänger löst men känner på mig att hon kommer inte vara nominerad. Hoppas Sami och Julia ger henne 2p också! För tror inte Lennie,Frida,Mergim ger henne 2p.
👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Trådens bästa inlägg!
Den här dyngan skulle aldrig producerats.
Värdelös casting.
Horribelt värdelösa deltagare.
Katastrof produktion.
PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK PK
Exakt. Dom har totalt förstört programmet. Det började redan när TV4 tog över det 2011. Det värsta är ju att dom som inte sett originalsäsongerna 2000-2006 tror ju att programmet ska vara såhär som det är nu.
Helt ärllgt var det denna typ av fest jag väntat om Martin skulle lämna. Syftar mer på stämningen än att han var festens mittpunkt. De fick en hink ikväll va? Jullan måste vara knäckt.
Åh du har fått skiten alltså? Krya på dig!
Ja jag har inte fått testa mig än. Men de klassar mig som ett "covid-fall" har alla symptomer plus andningsbesvär. Så läkaren ringer varje dag och kollar upp mig och skulle andningen bli värre blir det akuten. Så jag har fått om tid att störa mig på alla i huset 😁
Skämtar ni med hur mycket smör hon hade i pastan!?
Smör är ok, men inte margarin som hon använde, Lennie gråter inombords när han ser jassas pastahaveri
För övrigt har hennes hår samma färg som spagettin ☀️
Fan vad kul att se Paula och Chrille i studion. Det blev nästan känslosamt för min del. Hade ingen aning om att de fortfarande är tillsammans då jag inte har följt det som händer efteråt. Försöker dock att följa Sami och Glaset efter detta.
Skall jag titta på BB igen någon fler gång så är det endast om inte TV4 kör sönder konceptet. Uselt upplägg och ointressanta individer. De har skapat en bastard produktion som påminner om en såpa och inte reality show. Paktandet har ju endast tagit fram de sämsta sidorna i deras persona. Slängt ihop PH, Baren, Villa Medusa och annat, slevat runt och skapat en usel upplevelse som skall passa alla från 11 år.
Dessutom har jag noll förtroende för att omröstningar är verkligen de vi har röstat fram. Det är ingen överraskning att det nu är tre tjejer och tre killar samt att maktbalansen mellan "lagen" är status quo som den har varit under loppet.
Programmet var redan ett fiasko i premiären och ännu värre nu så allt läggs i sjuan och inte TV4 även om det var planen från början. Man hänger ju kvar av ren instinkt och inte intresse. Har man fastnat i skiten är det svårt att låta bli att fortsätta och se till slutet. Det är ren tur att all sport och idrott är lagd på is annars hade tappet varit påtagligt.
Kommer inte heller kolla så mycket live längre och öka innan finalen och hoppas att Big Sam tar det. Han är väl den ende som hade platsat i det gamla konceptet.
Fattar ni inte att Julia inte ska hamna top3, för i så fall snor hon röster från Sami och Lennie ksk vinner!
Det är redan fixat att Sami ska vinna så länge det handlar om att tittarna ska rösta så kommer han aldrig åka ur ändå! för han släpper så geniala brakskitar och det är "synd om honom" för att han har supit, levt som wt och skitit i sina skulder.
Jag tippar
Sami -2 Mergim, 1 Lennie (hade velat Jasmin)
Julia -2 Mergim, 1 Lennie (Hade velat Lennie)
Jasmine 2 Mergim, 1 Lennie (Hade velat Julia)
Mergim 2 Jasmine, 1 Julia (Hade velat Sami)
Lennie 2 Jasmine, 1 Julia (Hade velat Sami/Julia)
Frida 3 Jasmine, 1 Julia (Hade velat Julia)
Jag har sagt det innan Jassa kommer inte hänga löst nästa vecka. Hoppas bara Julia och Sami ger Jassa 2p för det kommer inte Frida, Mergim eller Lennie göra. Vi skulle röstat ut henne förra veckan när jag sa det, jag sa vi måste rösta ut henne och att Amelia kommer ändå åka ut när hon hänger löst nästa gång men ingen lyssna. kolla bara nu allt det jag sagt har hänt och kommer fortsätta så tills Jassa är i final.
Han har knappt tillfört något. Varit dryg mot Julia och Frida. Han har utstrålning som en liten gråsten typ.. Dessutom har han inte varit där sedan start.
Ja jag har inte fått testa mig än. Men de klassar mig som ett "covid-fall" har alla symptomer plus andningsbesvär. Så läkaren ringer varje dag och kollar upp mig och skulle andningen bli värre blir det akuten. Så jag har fått om tid att störa mig på alla i huset 😁
Nä vad trist 😔 Men då fattar jag att du har lite tid över för 24/7 och att analysera deltagarna big time!
Jag funderar lite över om Julia/Jassa grejen är över för ikväll och man kan lägga sig? Kan villigt erkänna att jag hade hoppats på lite mer ang den grejen. Men verkar lugnt nu va?
Smör är ok, men inte margarin som hon använde, Lennie gråter inombords när han ser jassas pastahaveri
För övrigt har hennes hår samma färg som spagettin ☀️
Haha ja jag såg Lennies uppgivna min när hon gjorde det. Han tänkte nog i just det ögonblicket hur skönt det ska bli att komma ut och laga mat själv och enbart till sig själv 😁