2020-04-27, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TangerineDream
Jasmine har ju fattat att hennes populäritet dalat, därför kläckte hon (en för att va henne) genialisk plan.
Hon sket i att rädda Martin och hoppades att han skulle åka ut, så att hon kunde dra igång sitt livs föreställning!!
Och allt gick enligt hennes plan, helt obegripligt att folk inte ser vilket kopiöst (värdelöst) skådespel hon "bjuder" på.
Det sinnessjuka är ju att hon troligen kommer att lyckas, alla godtrogna idioter kommer tycka synd om henne. 🤮🤮🤮🤑🤑🤑

Exakt! Nu har plan 2 sats igång och hon blir osams med Julia för att alla ska tycka illa om Julia och rösta ut henne nästa vecka. Jasmine är så falsk och elak och manipulativ! Julia ville ge Jasmine lite tid till i morgon och sen skulle hon trösta henne i morgon, men stackars Julia är nu boven i allt drama. Jasmine har dessutom glömt förra veckan när Lennie och Mergim var ledsna med hon själv och martin ville festa av glädje när Amilia fick lämna, men nu ska alla sörja för att hon har sorg. Egotrippat beteende är allt hon visar hela tiden. Så nu är Lennie, Mergim, Frida och Jasmine mot Julia och Jasmine tog ju ganska snabbt Fridas säng dessutom.. Martin hade knappt gått ut än..
2020-04-27, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snyggberit
Frida vet precis vad hon håller på med..

Håller med. Jag ser det. Det äcklar mig. Ingen annan verkar se det.
2020-04-27, 23:55
Medlem
muhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
100%

När de annars har nominerat så har folk fått ge tre poäng på en person.

Den enda skillnaden denna veckan var att det inte är anonymt och man röstar för någon som ska stanna.
Extremt märklig situation isåfall. Diskuterades detta något i huset efter att det hade hänt? Dåligt av Martin att bara förbise detta. Man kan undra hur Jasmine hade reagerat om Martin hade lagt 2 röster på Sami & 2 på Jasmine.
2020-04-27, 23:57
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muhex
Extremt märklig situation isåfall. Diskuterades detta något i huset efter att det hade hänt? Dåligt av Martin att bara förbise detta. Man kan undra hur Jasmine hade reagerat om Martin hade lagt 2 röster på Sami & 2 på Jasmine.
Martin vågade nog inte dra upp det för då hade han sett dålig ut och Jasmine hade börjat grina om han och Amilia.
2020-04-27, 23:58
Medlem
snyggberits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korabilenrakt
Håller med. Jag ser det. Det äcklar mig. Ingen annan verkar se det.

Äntligen!😂 nån mer som set det. Hon verkar sugen på Sami med och Julia märker det.. Men hon säger inget om det för vad ska hon kunna säga utan att det skulle låta dumt.. för Frida som är så "snäll" då skulle Julia verkligen få alla mot sig. Så Julia är inte dum.. nog för hon är lite knasig ibland, men hon bjuder ju på sig själv iaf.
2020-04-27, 23:59
Avstängd
Kedoxs avatar
Har funnit ett mönster. Den som för tillfället är Samis sidekick ryker.

Dags för Lennie att skaffa en polare
2020-04-28, 00:00
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Kan ni skilja på panikångest och att vara kär och jävligt ledsen? Vänligen.

Exakt!

Ibland undrar jag om inte de mest felaktigt missbrukade orden som finns är:

Migrän-för vilken huvudvärk som helst
Panikångest- för att bryta ihop
Psykos- för att verka ha tappat det
2020-04-28, 00:00
Medlem
Har Jassa glömt att Julia va den som satt och höll om henne när Frida kom ut från uppdragsrummet?? Hon klagar på att hon inte finns där för henne...Eftersom det var censur såg vi ju inte hela bråket men Julia har ju rätt...Frida måste ju få vara glad...
2020-04-28, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Bara jag som ser detta är överdrivit? När man har en panikattack kan man inte prata, hon pratar fult normalt mellanåt.
Beror på hur kraftig panikattacken är jag har haft flera och man kan prata men inte lika tydligt som vanligt.
2020-04-28, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Skönt att slippa dryge Martin,stämningen är bättre

Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Har funnit ett mönster. Den som för tillfället är Samis sidekick ryker.

Dags för Lennie att skaffa en polare

Eller så behåller han Julia som vän haha
2020-04-28, 00:09
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Hur många googlar " dark retreat" nu ? hahaha
2020-04-28, 00:09
Medlem
Hahahaaaa! Mergim frågar om man vinner något på ett silent retreat. Frida ”nej, du betalar ju pengar för att vara där.” 😂😂😂🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in