2020-04-27, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Nu är det 5 tjejer och en kille kvar, kul.

Tänkte precis skriva något likandet
2020-04-27, 22:26
Medlem
Fruktdrakens avatar
Personligen vill jag rösta ut både jasmine och mergim före frida, eftersom de stör mig mer. Ser gärna Lennie oc Julia i final med sami som vinnare.
2020-04-27, 22:27
Medlem
denemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roosh
Hur skulle du annars förklara det där psykbrytet vi nyss såg?

Att hon vill vinna en miljon? Jasmine har ju redan sedan tidigt bankat på att tittarna har mer sympatier för ett kärlekspar och det enda hon nu kan göra är att försöka sälja in hur sårad hon är.

Min personliga erfarenhet är att en person med Borderline är jävligt mycket in your face och skriker på en, förolämpar en osv och när man får nog och säger "fuck it, nu går jag" då tvärflippar de och börjar gråta och säger "Neeej, men jag älskar ju dig!". Något sådant beteende har vi inte sett från Jasmine, inte på långa vägar.
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Tror det är bra för Jassa att Martin åkte. Men hemskt att se hon så ledsen! Ni som tror hon spelar.. Hon är känslomässig i allt hon gör, vissa ser det som skådespel andra som en del av hennes personlighet. Helt övertygad om att det är en del av hennes personlighet och att hon är väldigt känslomässig och teatralistisk utåt tillskillnad från de flesta andra.
Väx upp. Bara gör det, jag gjorde den resan då jag var 19. Punkt. DET är bättre att bli mognare. På alla vis. Sluta navelskådande. Sluta sök negativ uppmärksamhet. VÄX.
On T, Jassa behöver åka hem.
Medlem
[quote=HeligModer|71365850]Jag är en brud som själv är känslomänniska och som dessutom är utbildad och jobbar inom psykiatrin. Jag har mycket bra koll på hur människors psyke fungerar, samt vad panikattacker innebär och vad som kan utlösa dem. Att hon är ledsen sätter jag inte emot, men alla med någorlunda bra syn såg att hon MED FLIT vred på volymknappen ett par snäpp - precis som hon gjorde när det var skräcklådetävlingen, bland annat. Hon har haft sådan här "panik" innan, och det är aldrig proportion till vad som hänt oavsett om det är i BB eller inte. Att hon gråter och är ledsen tar ingen ifrån henne, det är hon antagligen, men den där reaktionen var inte 100% äkta, det kan jag lova dig.[/QUOd

Det är sånna som du som isf gör att psykiatrin är ett helvette att vara på, med den mentaliteten som sitter å snackar skit om patienter i fikarummet, byt yrke ffs
Man kan aldrig ta ifrån en annan människa dens sorg eller smärta, alla reagerar olika, gråter olika, låter olika, så inkompetent av dig att snacka sådär om du nu jobbar inom vården, alla har olika anknytning och trauman/upplevelse.
Även om en person "vrider på volymknappen" så är det ändå en reaktion som är orsakad av skev anknytning

Byt yrke!
Avgå!
2020-04-27, 22:28
Medlem
riskns avatar
''Mamma'' Jasmine
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Har inte varit aktiv i tråden på länge... men vad har hänt. Så jäkla låg nivå ni skapat här inne.
Så här var det inte tidigare.
Pinsamt.
Förr så kollade jag på liven och hängde rätt mycket här inne. Nu gör jag knappt ingetdera, och det finns ju skäl till det. Förstår dig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
För att de firar att Lennie är kvar på utegården så betyder det att deras känslor mot Jasmine inte är äkta när de tröstar henne? Har du något mer från din hjärna att bidra med?

Med tanke på att du inte bidrar med speciellt intressant läsning här så fortsätter du att endå skriva. Deras känslor är inte äkta mot någon annan än trion själva. Var det något mer oklokt du vill ställa?
Medlem
Lord2Moynes avatar
På riktigt ! Släng ut psykfallet och sätt henne på hispan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Jo lite så jag också menar. Haft panikångest många år och har fortfarande så jag lider med henne. Tycker på riktigt synd om henne om hon nu mår så dåligt, därav kanske hon skulle behöva ha hjälp av en psykolog asap. Förstår fortfarande dock inte varför hon började gapskratta mitt under hennes attack? Lite därför jag tänker att det KAN vara skådespel eller att hon gör det värre än var det egentligen är/känns men vem vet
Jag tar absolut inte ifrån henne att hon mår dåligt, för det tror jag genuint att hon gör. Men när man sett henne överdriva och fejka i andra situationer så är det EXAKT såhär hon har gjort det, så det är inte alls konstigt att man tvivlar på att det är äkta. Hon verkar, som du skriver, kunna stänga av och på sin "panikattack" lite som hon vill.

Sedan har hon som sagt gått runt hela veckan och sagt att hon vill att han ska åka, hon var besviken att han inte åkte förra veckan PLUS hon har även sagt att hon inte har samma känslor för honom längre efter det som hänt, att hon "försöker få tillbaka känslorna hon hade innan" osv - så att hon skulle reagera såhär helt plötsligt känns inte äkta imo.
Medlem
Jag har panikångest och har haft i många år...Mina attacker ser väldigt olika ut..ibland blir jag yr, mår illa, hjärtklappning..men ibland när jag blir riktigt ledsen och det känns som om hjärtat ska sprängas då blir jag exakt som Jassa precis blev och hyperventilerar..

Många som skriver att det där kan inte vara en ångestattack MEN ni glömmer att hon faktiskt har sagt vid ngt tillfälle att hon har ångest..
Sen är Jassa inte min favorit men vissa människor kan man ändå ha empati för...
Medlem
Ny bryr hon sig inte om kyssen längre. Hon måste ju ändå förstå att hon är en stor bidragande orsak till att folk rösta ut han? Hon målade ju inte direkt upp en fin bild av han de senaste 2 veckorna

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in