Citat:
Ursprungligen postat av
Majskornet
Jo lite så jag också menar. Haft panikångest många år och har fortfarande så jag lider med henne. Tycker på riktigt synd om henne om hon nu mår så dåligt, därav kanske hon skulle behöva ha hjälp av en psykolog asap. Förstår fortfarande dock inte varför hon började gapskratta mitt under hennes attack? Lite därför jag tänker att det KAN vara skådespel eller att hon gör det värre än var det egentligen är/känns men vem vet
Jag tar absolut inte ifrån henne att hon mår dåligt, för det tror jag genuint att hon gör. Men när man sett henne överdriva och fejka i andra situationer så är det EXAKT såhär hon har gjort det, så det är inte alls konstigt att man tvivlar på att det är äkta. Hon verkar, som du skriver, kunna stänga av och på sin "panikattack" lite som hon vill.
Sedan har hon som sagt gått runt hela veckan och sagt att hon vill att han ska åka, hon var besviken att han inte åkte förra veckan PLUS hon har även sagt att hon inte har samma känslor för honom längre efter det som hänt, att hon "försöker få tillbaka känslorna hon hade innan" osv - så att hon skulle reagera såhär helt plötsligt känns inte äkta imo.