2020-04-27, 23:44
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
har stört mig i 70 dar nu typ
Det är på ett enda ställe hon pillar också! Samma jävla slinga i håret!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Så skönt att när Jasmine går förbi låtsas som ingenting och säkert typ ”ska vi köra ett parti Fia?”. Här har ju verkligen Jasmine fel. Fattar inte varför Frida står ute och stöttar henne?
Frida är alldeles för snäll och naiv, det har hon varit sedan hon kom in. Hon har ju liksom tröstat Amilia osv när Amilia (tillsammans med Victoria) är den som varit absolut mest elak mot henne. Önskar hon kunde förstå sitt eget värde mer, och inse att hon förtjänar bättre. Men hon suktar såå mycket efter att vara omtyckt att hon liksom tappar allt annat.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Äckliga Julia, jävla psykfall som alltid skapar dålig stämning.
Nån gång kommer ni andra idioter fatta hur körd hon är.
Det är därför Jullan platsar så bra i BigBrother.
Hade velat se 3-4st som Jullan och typ lika många killar som är som henne i huset.
BB har vart ett flippat program, men nu är det bara Jullan som sticker ut på det sättet.
2020-04-27, 23:45
Medlem
Hoppas att skriket tappar det helt och börjar veva med armarna denna vecka och klappar till någon så BB slänger ut henne!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Helt obegripligt att folk kan rösta kvar denna människa. (Jasmine alltså) Tyvärr lär detta vara ännu ett bråk som blir löst inom två timmar och alla älskar varandra igen..
Dock ville jag ha ut Martin först då jag visste att hon skulle balla ur fullständigt. Hoppas, hoppas, hoppas att folk förstår att hon är en imbecill som ligger i mognadsgrad som em åttaåring. Nu ligger hon och pratar om att Julia inte har självinsikt. Jasmine låg halva dagen igår och ifrågasatte att tittarna frågar varför hon skriker då hon enligt henne själv inte är skrikig! Ut med dig din vidriga lilla pissunge!
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiriakis
Jag vet att ni tycker att Jasmine skådespelar, men hon har fått en psykos och det är mycket tydligt.

Lägg ner! Tror du det där är en psykos så har du ingen aning om vad psykos är...
2020-04-27, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Det är därför Jullan platsar så bra i BigBrother.
Hade velat se 3-4st som Jullan och typ lika många killar som är som henne i huset.
BB har vart ett flippat program, men nu är det bara Jullan som sticker ut på det sättet.

Stämmer, även Amilia hade en funktion, båda tillför BB nånting, vill bara dom ska få veta hur Dömma i huvudet dom är.
2020-04-27, 23:49
Avstängd
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Den som får lämna BB är Frida🤔Ganska säker på det

Har du nån spådom om nästa vecka så jag kan betta motsatt?
2020-04-27, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Dock ville jag ha ut Martin först då jag visste att hon skulle balla ur fullständigt. Hoppas, hoppas, hoppas att folk förstår att hon är en imbecill som ligger i mognadsgrad som em åttaåring. Nu ligger hon och pratar om att Julia inte har självinsikt. Jasmine låg halva dagen igår och ifrågasatte att tittarna frågar varför hon skriker då hon enligt henne själv inte är skrikig! Ut med dig din vidriga lilla pissunge!

Saken är den att hennes fans ÄR 8-åringar haha precis som hon själv är i hennes huvud. Därför fortsätter dessa småbarn rösta kvar henne. Och även kaffelatte-morsor som tycker synd om henne nu.

Folk som säger att alla andra har dålig självinsikt är oftast de som absolut har dålig självinsikt
2020-04-27, 23:50
Medlem
Äntligen visar småtjuven Lenny sitt rätta ansikte
Även att han dras till skitsnack lika mycket som en fluga dras till skit 💩👎🏽
2020-04-27, 23:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Imorgon är allt bra igen men skärp dig Jasmine.Nu ska hon spela tyck synd om mig🙃
Trött på hennes jävla snack och skrik. Vad ser folk i henne som varje vecka röstar kvar henne.
2020-04-27, 23:53
Medlem
snyggberits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Frida är alldeles för snäll och naiv, det har hon varit sedan hon kom in. Hon har ju liksom tröstat Amilia osv när Amilia (tillsammans med Victoria) är den som varit absolut mest elak mot henne. Önskar hon kunde förstå sitt eget värde mer, och inse att hon förtjänar bättre. Men hon suktar såå mycket efter att vara omtyckt att hon liksom tappar allt annat.

Frida vet precis vad hon håller på med..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in