Frida vann två gånger idag. 1: Hon får stanna en vecka till. 2: Hon får en egen säng igen Grattis Frida! Det förtjänar du, se det som en försenad 30års present! 🥳
Men all uppmärksamhet går till Jassa. Bra jobbat Jass.
Han har knappt tillfört något. Varit dryg mot Julia och Frida. Han har utstrålning som en liten gråsten typ.. Dessutom har han inte varit där sedan start.
Jag röstade på Frida MEN jag gjorde det för att jag kalkylerade att Martin skulle vara mer poppis än Jassa. Helst av allt vill jag ha ut Jassa. Men det här är helt okej också.
Jag vet är inte säker på att jag köper Jassas reaktion. Jag har sett några panikattacker i mina dagar (och haft någon själv) och som hon reagerar känns inte genuint för mig. Det är bara något som känns fejk över det hela. MEN jag kan ha fel och jag gillar henne inte så jag är ju redan otroligt skeptisk mot hela henne som människa.
Men om man bortser från hennes "panikattack" ikväll så har jag alltid upplevt henne som otroligt falsk tidigare så det spelar såklart in i hennes trovärdighet nu.
ähh jag hoppas Sami får njursten och får avbryta sista veckan sen att mergim vinner miljonen, köper en lambo och kör ihjäl sig efter en smirnoff ice-fylla med patsy.
Det hade varit d bästa slutet på denna skitsäsong.