2020-04-27, 22:47
Medlem
Laddjulias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Men först ska homoparet och Frida ut, ditt "pissluder", nu när vi endå är igång med kränkningarna. <3

Ja gärna, om det vore möjligt
Medlem
askungens avatar
Anhörigveckan väntar enligt Amilia Kul!!
Medlem
denemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det är exakt det jag menar. TACK för att du förstår! Jag tar inte ifrån henne hennes känslor på något sätt, men det är inte konstigt att ifrågasätta huruvida hennes reaktion är äkta eller inte när hon tidigare vid ett flertal tillfällen reagerat på exakt samma sätt och det inte varit äkta. Hon är absolut instabil och borde nog inte vara med om en sådan påfrestning som BB, men att säga att det där var en panikångestattack är ett hån mot alla som lider av panikångest.

Är det ingen som stoppar henne haha? Ingen kan väl tycka att det är en bra idé att hon dricker.

Jasmine är ju dessutom någon som är otroligt medveten om alla kameror och har poserat från dag 1. Jag har aldrig sett ett enda klipp där jag tycker att Jasmine verkar vara helt genuin. Det känns alltid som hennes beteende är påklistrat tycker jag.
Medlem
Dukanva85s avatar
JUST NU: Martin lämnar Big Brother-Jasmine i tårar. Ja vi veeeeeeet det. Ta bort skiten!

Nu kommer jassa ut och dansar.
2020-04-27, 22:48
Medlem
Dom har släppt temat för veckan, högtidsvecka blir de.
2020-04-27, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
1. Lennie.
2. Sami.
3. Mergim.
4. Jasse.
5. Julia.
6. Frida.
7. Martin.
8. Amilia.

min lista lever vidare xD
Jassa åker före Julia och kanske Frida
Medlem
Citat:
Absolut, skickar in min uppsägning direkt imorgon. Klart det som någon på Flashback säger är sant!!! Det är ju sen gammalt det. Speciellt folk som antar saker om en som har absolut noll koll på en eller vem man är. Tack för att du gett mig den här upplysningen<3

Om du var läskunnig (vilket du inte verkar vara) så hade du sett att jag skrev att hon absolut är ledsen och att jag absolut inte tagit ifrån henne det. Men har man (vilket du inte verkar ha gjort) sett programmet innan så har hon haft sådana här "panikattacker" innan och att de ter sig på exakt samma överdrivna sätt. Att alla tänkande varelser (vilket du inte verkar vara) tvivlar på vad som är äkta och inte är fullt normalt.

Vill du ifrågasätta mitt yrke och tvinga på mig massa påhittade egenskaper en gång till kanske? Det var så längesedan sist, tänkte jag.
Du har ju psykos
Avgå!
Och ja snälla lämna in din uppsägning imorgon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Anhörigveckan väntar enligt Amilia Kul!!

Ingen idé att dom kör freeze då dom inte förstår vad som menas med det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Ändå kommer hon långt efter både Julia och Frida vad det gäller o vara psykfall.
Misstänker att Jasmine har borderline. Där har du ett psykfall.
Medlem
Citat:
Det är exakt det jag menar. TACK för att du förstår! Jag tar inte ifrån henne hennes känslor på något sätt, men det är inte konstigt att ifrågasätta huruvida hennes reaktion är äkta eller inte när hon tidigare vid ett flertal tillfällen reagerat på exakt samma sätt och det inte varit äkta. Hon är absolut instabil och borde nog inte vara med om en sådan påfrestning som BB, men att säga att det där var en panikångestattack är ett hån mot alla som lider av panikångest.

Är det ingen som stoppar henne haha? Ingen kan väl tycka att det är en bra idé att hon dricker.

Ja verkligen! Sjukt hur mycket påhopp det blir bara av att diskutera och fundera hur Jasmine egentligen mår och speciellt efter alla dessa utspel. Hon mår uppenbarligen inte bra som sagt. Till och med Malin såg ju helt chockad ut i studion.

Haha ja det är verkligen inte bra att dricka när man har panik/är ledsen/arg osv. Där har man varit och det har aldrig slutat bra
2020-04-27, 22:50
Bannlyst
Hoppas Sami sitter mot Julia så får alla Frida älskare som dom vill.
Frida till final.
2020-04-27, 22:50
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Skön live med Glasman på insta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här