2020-04-27, 22:44
Medlem
denemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Fler sympatiröster lär hon ju få. Men tror dock baserat på senaste kommentarer och likes på Instagram och Facebook att hon är den första personen som man vill ha ut härnäst.

Hade det varit en LÄMNA-omröstning (som det borde ha varit!!) då hade Jassa nästan garanterat rykt. Jag vill tro att alla som röstar för någon annan deltagare (exkl. Jasmine såklart) alla vill rösta ut Jasmine. Mitt intryck är att ytterst få av de som inte räddar Jasmine vill ha henne kvar. Alla de som röstar på att ha kvar Lennie, Sami osv röstar nog gärna ut Jasmine om de får chansen.
Medlem
Skvistens avatar
Hur kan man få panikattack över att inte ses på 3 veckor??
Han har inte gjort slut och inte blivit dödad.

Förstår inte alls dessa känslor?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Oj oj oj oj oj! Jassa ÄR störd på riktigt. Gick in och lyssnade på henne nyss. Scary moments. Kalla kårarar. De är elaka som håller kvar psykisk instabil på just det här viset. Jag är ingen psykakut, men mentalskötarutbildning och uska/ katastrof akut. Det har jag.

Ändå kommer hon långt efter både Julia och Frida vad det gäller o vara psykfall.
2020-04-27, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Precis så! Man har sett hur hon agerar tidigare när hon vill framstå som ”god” och vinna empati hos oss tittare. Min slutsats oavsett är att hon är instabil på något sätt och behöver hjälp för hennes humör och snabba svängningar. Just som du säger att för en vecka sedan hatade hon nästan Martin och önskade att han åkte ut och nu agerar hon som att han har dött.

Btw ska hon verkligen dricka alkohol nu? Lol
Det är exakt det jag menar. TACK för att du förstår! Jag tar inte ifrån henne hennes känslor på något sätt, men det är inte konstigt att ifrågasätta huruvida hennes reaktion är äkta eller inte när hon tidigare vid ett flertal tillfällen reagerat på exakt samma sätt och det inte varit äkta. Hon är absolut instabil och borde nog inte vara med om en sådan påfrestning som BB, men att säga att det där var en panikångestattack är ett hån mot alla som lider av panikångest.

Är det ingen som stoppar henne haha? Ingen kan väl tycka att det är en bra idé att hon dricker.
Medlem
1. Lennie.
2. Sami.
3. Mergim.
4. Jasse.
5. Julia.
6. Frida.
7. Martin.
8. Amilia.

min lista lever vidare xD
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nope, det tänker jag inte och det skrev jag heller aldrig. How about sluta lägga ord i munnen på folk? Jag pratar om Jasmines tidigare "panik" - notera PANIK inte panikATTACKER - och att de inte varit i proportion till vad som hänt. Den "panik" som utspelat sig på exakt samma sätt som hennes "panik" i kväll gjort.

Då skulle det ju kunna vara så att hon helt enkelt reagerar starkt? Eller du tänker på riktigt att alla som reagerar starkt på saker fejkar? Härligt att möta dig på psyk.

Byt panikångest till ångestattack då.
Medlem
Och nu gick cancerlåten till BB-themet igång så går min mute på.
Medlem
riskns avatar
Frida säger lugnt att det är första gången hon har haft ''kontakt'' med tittarna och att hon känner sig mer ''värdig'' av att vara där inne.

Hon ska släppa det där och skita i allt elakt Martin, Jasmine och Julia har sagt till henne.
2020-04-27, 22:46
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Hur kan man få panikattack över att inte ses på 3 veckor??
Han har inte gjort slut och inte blivit dödad.

Förstår inte alls dessa känslor?

Du får helt enkelt läsa på om ångestattacker.
Medlem
Globalisten55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Så förbannad på riktigt. Jävla idioter. Nu kommer hon lägga beslag på Jullan. Ligga grina i en vecka, och njuta att han åkte ut! Det var för otrohet. Fucking jävla bullshit. Rösta ut, inte kvar. Och nästa vecka röstar vi säkert ut. Lurade. Sagt upp mitt ABB. Gör så fler. Jävla skräp. Och satsa inte en krona. Nu vill inte jag bli lurad mer. Absolut inte med mina svindyrt injobbade pengar. Betta= dra åt helvete. Köper hellre en liter vitt!!!😹😹😹😹😹😹😹😹
Fattighuset nästa 139:- 😂
Medlem
skillemandinkis avatar
Helt seriöst tror någon att vi fått se denna underbara sami om glasman varit kvar ännu??
Medlem
När jag ser Sami, Julia och Mergim dansa på utegården på ”scenen” känns det ännu mer rätt att se dem i finalen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in