Citat:
Ursprungligen postat av
Seaniie
Asså jag gillar inte heller Jassa. Men man märker att de är typ ett gäng snubbar här inne som inte förstår hur känslor fungerar. Och heller inte brudar...
Dom har bott instängda i en liten minibubbla som ett socialt experiment. Googla lite och se vad experter i USA säger om Big Brother experiment. De gör att man blir trångsynt och glömmer bort riktiga världen efter ca 50 dagar. Att ni tror att hon skådespelar är bara helt efterblivet. Märks att ni har noll koll på hur vissa människors psyke fungerar. Jassa är en känslomänniska, + all påfrestelse och trångsynthet av huset gör att hon kan få en panikattack och må svin dåligt.
Jag är en brud som själv är känslomänniska och som dessutom är utbildad och jobbar inom psykiatrin. Jag har mycket bra koll på hur människors psyke fungerar, samt vad panikattacker innebär och vad som kan utlösa dem. Att hon är ledsen sätter jag inte emot, men alla med någorlunda bra syn såg att hon MED FLIT vred på volymknappen ett par snäpp - precis som hon gjorde när det var skräcklådetävlingen, bland annat. Hon har haft sådan här "panik" innan, och det är aldrig proportion till vad som hänt oavsett om det är i BB eller inte. Att hon gråter och är ledsen tar ingen ifrån henne, det är hon antagligen, men den där reaktionen var inte 100% äkta, det kan jag lova dig.