2020-04-27, 22:17
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
För att miljonen är nr 1 för henne.
Men hon ska ju rösta oavsett.
Vem la hon rösterna på?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Då tycker jag hon skall lämna huset omedelbart om det är panikångest

Panikångest är inte farligt och det går oftast över ganska snabbt
Medlem
Amilia är den vidrigaste människan som någonsin har existerat, att hon inte ens förstår varför hon får så mycket hat och kritik är helt sjukt, hon beter sig som en fullständig psykopat
2020-04-27, 22:18
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prop
Jasmine claimade sängen från Frida nu
Precis efter jag postat inlägget kläckte hon ur sig att hon skulle sova där, dock får Frida sova kvar. Så generöst av Jasmine! Räcker ju att hon tar hans kudde så kan hon sniffa på den hela natten, men hon kanske ska bli kompis med frida nu...
Medlem
denemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roosh
Jasmine har borderline.

I egenskap av att ha någon i min närhet som har haft borderline (går att bli frisk från det med mycket terapi) så tror jag INTE att Jasmine har borderline. Personer med borderline brukar personifiera uttrycket "I hate you!!!...dont leave me?".
Medlem
Laddjulias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Vad påläst du är. Som att man bestämmer när man får panikattacker )))))

Hur som helst, extremt jävla löjligt. Uppriktigt pinsamt att se på.
Medlem
CutsLikeAKnifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Så förbannad på riktigt. Jävla idioter. Nu kommer hon lägga beslag på Jullan. Ligga grina i en vecka, och njuta att han åkte ut! Det var för otrohet. Fucking jävla bullshit. Rösta ut, inte kvar. Och nästa vecka röstar vi säkert ut. Lurade. Sagt upp mitt ABB. Gör så fler. Jävla skräp. Och satsa inte en krona. Nu vill inte jag bli lurad mer. Absolut inte med mina svindyrt injobbade pengar. Betta= dra åt helvete. Köper hellre en liter vitt!!!😹😹😹😹😹😹😹😹

Men vafan fatta att hur vi än röstar så blir det som produktionen vill.
Det är två intakta grupperingar och så kommer det förbli annars tappar man tittare.
Inte fan vågar de skicka ut Jassa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Komiskt att det är Marek, Glempa och frida som tröstar Jasse

Det där betydde ingenting från deras sida. Det såg man på utegården.
2020-04-27, 22:19
Medlem
Eagle35s avatar
Julia är så dubbelmoral och falsk , hon och Jassa på tur att åka ut !!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seaniie
Asså jag gillar inte heller Jassa. Men man märker att de är typ ett gäng snubbar här inne som inte förstår hur känslor fungerar. Och heller inte brudar...
Dom har bott instängda i en liten minibubbla som ett socialt experiment. Googla lite och se vad experter i USA säger om Big Brother experiment. De gör att man blir trångsynt och glömmer bort riktiga världen efter ca 50 dagar. Att ni tror att hon skådespelar är bara helt efterblivet. Märks att ni har noll koll på hur vissa människors psyke fungerar. Jassa är en känslomänniska, + all påfrestelse och trångsynthet av huset gör att hon kan få en panikattack och må svin dåligt.
Jag är en brud som själv är känslomänniska och som dessutom är utbildad och jobbar inom psykiatrin. Jag har mycket bra koll på hur människors psyke fungerar, samt vad panikattacker innebär och vad som kan utlösa dem. Att hon är ledsen sätter jag inte emot, men alla med någorlunda bra syn såg att hon MED FLIT vred på volymknappen ett par snäpp - precis som hon gjorde när det var skräcklådetävlingen, bland annat. Hon har haft sådan här "panik" innan, och det är aldrig proportion till vad som hänt oavsett om det är i BB eller inte. Att hon gråter och är ledsen tar ingen ifrån henne, det är hon antagligen, men den där reaktionen var inte 100% äkta, det kan jag lova dig.
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Varför bryr du dig ens? Du är ju överlycklig att den rosa trion är närmare final.
Du verkar inte förstå hur människor fungerar. Hade du ignorerat Jasmine om du paktade med det rosa rummet?
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Säkert för att hon satt löst och visste att han skulle åka istället för henne i måndagsfinalen

Hon gav honom två poäng. Hon gav två till julia och två till Martin pga extrapoäng att dela.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in