2020-04-27, 22:16
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Alltså ni som skriver att hon skådespelar, hur dumma är ni? Man ser klart och tydligt vilken panik hon har.
Då tycker jag hon skall lämna huset omedelbart om det är panikångest
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Har inte kollat på hela veckan. Jasmine hade alltså chansen att rösta kvar Martin om hon gett honom 2 poäng plus en extra poäng? Varför gjorde hon inte det?

För att miljonen är nr 1 för henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Hvis sammi ikke vinder tävlinger bliver det svärt. Dom er jo mindst 3 mod honom

Ja precis! Just därför som Frida skulle åkt ut 😔

Åååååh nu sitter Frida o tar åt sig av äran att tittarna vill ha henne kvar...detta tjat lär pågå tills hon ryker 😴
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seaniie
Asså jag gillar inte heller Jassa. Men man märker att de är typ ett gäng snubbar här inne som inte förstår hur känslor fungerar. Och heller inte brudar...
Dom har bott instängda i en liten minibubbla som ett socialt experiment. Googla lite och se vad experter i USA säger om Big Brother experiment. De gör att man blir trångsynt och glömmer bort riktiga världen efter ca 50 dagar. Att ni tror att hon skådespelar är bara helt efterblivet. Märks att ni har noll koll på hur vissa människors psyke fungerar. Jassa är en känslomänniska, + all påfrestelse och trångsynthet av huset gör att hon kan få en panikattack och må svin dåligt.
Ja, för några år sedan fick 1 eller 2 psykoser inne i bb.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Sen när har Mergim börjat tycka om Frida?

Hon tog över Amilias plats.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Har inte kollat på hela veckan. Jasmine hade alltså chansen att rösta kvar Martin om hon gett honom 2 poäng plus en extra poäng? Varför gjorde hon inte det?

Säkert för att hon satt löst och visste att han skulle åka istället för henne i måndagsfinalen
2020-04-27, 22:17
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsunghassan
Förtjänar? Vågar inte ens stå upp för att hon paktade under en tid. Största fjanten.
Hon röstade på Amilia och Mergim när hon kunde ha röstat på Julia eller Sami förra veckan. Du verkar ha samma hjärnspöken som Julia. Hon har inte haft överenskommelser med det rosa rummet.
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denemo
Jag röstade på Frida MEN jag gjorde det för att jag kalkylerade att Martin skulle vara mer poppis än Jassa. Helst av allt vill jag ha ut Jassa. Men det här är helt okej också.

Jag vet är inte säker på att jag köper Jassas reaktion. Jag har sett några panikattacker i mina dagar (och haft någon själv) och som hon reagerar känns inte genuint för mig. Det är bara något som känns fejk över det hela. MEN jag kan ha fel och jag gillar henne inte så jag är ju redan otroligt skeptisk mot hela henne som människa.

Men om man bortser från hennes "panikattack" ikväll så har jag alltid upplevt henne som otroligt falsk tidigare så det spelar såklart in i hennes trovärdighet nu.

Hon är inte Genuin för 5 öre..
Hon har kort "pausat" sin panikattack tre fyra ggr för att be Frida om ursäkt ...
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Frida må vara tråkig, men jag är glad att hon har fått lite bekräftelse av tittarna. Finns ingen ondska i den människan
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Jaha så nu blir det ingen fest pga Jasmine beter sig som någon har dött, när hon själv satt Martin i denna situation genom att inte ge honom 3p i veckan och hon har sagt flera gånger hon vill ha ut honom och hoppas han lämnar.

OM hennes reaktion är äkta får de ta ut henne. Hon behöver fan professionell hjälp då.
OnT psykakut nu för Jassa! På riktikgt. Oansvarigt att hålla henne kvar.
Medlem
Komiskt att det är Marek, Glempa och frida som tröstar Jasse
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Sen när har Mergim börjat tycka om Frida?

Sen när började Julia tycka om Frida ? hon ville att hon skulle vara kvar istället för Martin men hon har sagt annat innan om att hon vill att Martin ska stanna...

Mergim och hon har klickat sen ett tag så vet du vad du pratar om dom hänger med varandra hela tiden och skrattar hela tiden tillsammans

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in