2020-04-27, 20:23
Medlem
Snor-Johans avatar
Tre frågor till er förgrämda genustanter vars skvaller har så oerhört starkt inflytande på varandra som vore det heroin.

Tror ni verkligen att en kriminellt oerfaren brotts-debutant är så smart att han lekt katt och råtta med 10-20 st processionella grova-brotts -poliser i snart två års tid?

Eller tror ni att Stefan han haft en så osannolik tur att den gränsar till omöjligt att undkommit ett mord som direkt utpekad gärningsman , brottsplats, brottsoffer, tidpunkt för gärningen samt dödsorsak funnits?

Visa mig ett (1) enda fall i kriminalhistorien som lyckats med det?

Annars ber jag er som inte förfallit till det tunnelseende som präglar stora delar av tråden att tänka bredare.
Tror detta fallet har potential att överraska.
Citera
2020-04-27, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Nu har jag inte kunnat följa varken tråd eller media de senaste dagarna.

Men det du nu skriver kan inte stämma.

Ingen domare går ut innan ( skulle inte tro efter heller) domen och kommenterar rättegången, bedömer den misstänktes eller vittnens utsagor.

I domen står det som rätten tillsammans har kommit fram till. Det beslutet kommer först i maj.

Du får allt ta och börja citera och länka!

Nu har jag sett mängder av trådsanningar i tråden de här dagarna.

Det är förödande för tråden.

Jag läste IGÅR om att Björn Linde'n och ÅH har yttrat olika ställningstaganden till vad som hände natten 11-12/5 -18, trovärdigheten alltså.
BL hade sagt att man ska ta viss hänsyn, men ÅH var inte av den åsikten.
Var fas-n läste jag det då?
En till här som inte antecknar allt jag läser och skapar något slags hemmaarkiv.
Vi är väl ingen rättegång härinne.
Det var nog ett utdrag ur något- men någon postade det ju!
Någon annan har säkert läst samma.
Senast redigerad av Moschata 2020-04-27 kl. 20:29.
Citera
2020-04-27, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Tre frågor till er förgrämda genustanter vars skvaller har så oerhört starkt inflytande på varandra som vore det heroin.

Tror ni verkligen att en kriminellt oerfaren brotts-debutant är så smart att han lekt katt och råtta med 10-20 st processionella grova-brotts -poliser i snart två års tid?

Eller tror ni att Stefan han haft en så osannolik tur att den gränsar till omöjligt att undkommit ett mord som direkt utpekad gärningsman , brottsplats , brottsoffer, tidpunkt för gärningen samt dödsorsak funnits?

Annars ber jag er som inte förfallit till det tunnelseende som präglar stora delar av tråden att tänka bredare.
Vilka tror du Stefan syftar på i samtalet i mitt inlägg precis ovanför här?

Jag tror det är åtminstone Hanna Davidsson, Gerald Jerry Gray och Malin Hilgendorf.
Citera
2020-04-27, 20:31
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Ett exempel är väl att det har skrivits sida upp och sida ner om den här hundföraren som fick order om att avbryta sökandet fast sökhunden började dra mot bullerplanket, Sanningen var att privatpersonen Erik rastade sin hund som drog mot där LW låg. Så den avbrutna hundföraren är en fet jävla trådsanning.

Du får ställa frågan till notknapparen det var denna användare som påstod det, jag bara ställde en fråga, till notknapparen. OBS inte till dig.

Dina svordomar i varje inlägg du skriver tyder på dåligt ordförråd, vore trevligt om du kunde hålla dig borta från denna låga nivå.
Citera
2020-04-27, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Jag läste IGÅR om att Björn Linde'n och ÅH har yttrat olika ställningstaganden till vad som hände natten 11-12/5 -18, trovärdigheten alltså.
En till här som inte antecknar allt jag läser och skapar något slags hemmaarkiv.
Borde inte NA ha den artikeln i så fall? För där har inte skrivits något om Hjärsta sedan 20 april. Du är ju inte direkt känd för att vara påläst när du yttrar något.

Att Lindén skulle komma med yttrande om skummisar finns bara inte. Han uttrycker sig inte på det viset. Och "hänsyn"? Till vem? Mördaren? Det tror jag faktiskt inte på. Dock fick SD en rejäl åthutning av Lindén när SD ifrågasatte, raljerade och svävade iväg i lite för många svar till åklagaren.
Citera
2020-04-27, 20:35
Medlem
Citat:
Ha vilket löjligt "vittnesmål".
Nu var vad jag förstår SD mer välväxt än dom hånfulla kommentarer om micropenis från ilskna tanter med dimmiga genusglasögon antyder..

..jo det finns uppgifter under förhör av Peter Spingare att Lena blödde när hon bytte med kroppsvätskor med männen..

Mer blod.
Lena själv kommenterade själv sin mens i en av sina oändliga chattar med SD. Att nu är jag inte lika kladdig därnere som förra gången.

Korkad fråga av mig, men om hon blödde för att hon hade sin mens - det borde väl vara enkelt att kolla upp? Det måste ju finnas spår hemma om hon är i sin menscykel, nyligen slängda tamponger/bindor/förpackningar etc. Och om de haft sex måste ju spår av hennes lubrikation finnas i blodet.
Citera
2020-04-27, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppahulle01
Korkad fråga av mig, men om hon blödde för att hon hade sin mens - det borde väl vara enkelt att kolla upp? Det måste ju finnas spår hemma om hon är i sin menscykel, nyligen slängda tamponger/bindor/förpackningar etc. Och om de haft sex måste ju spår av hennes lubrikation finnas i blodet.
SD tog ju tillbaka det där. Och ganska många män vittnade om att hon inte blödde vid sex. Förutom en gång, och då avbröt hon direkt. Hon var INTE bekväm med det.
Citera
2020-04-27, 20:37
Medlem
Citat:
Jag pratar, som ni säkert förstår, om 11-12 maj -18.

Brukar ni inte kalla det "Mållgans"?

Ja, Alfons Åbergs låtsaskompisar. Såna som många barn har i småbarnsåldern. Finns alltså bara i någons huvud.
Citera
2020-04-27, 20:45
Medlem
Citat:
Jag hittade inlägget. Du bör bli lite mer källkritisk. Den användaren är inte pålitlig.
Citera
2020-04-27, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Varna ev. kvinnor?
Skulle inte tro det.

Länken: Vilket jäkla svammel! Inte konstigt att poliserna tyckte att han var märklig. Varför gjorde han så här?
Citera
2020-04-27, 20:51
Medlem
Citat:

Eller tror ni att Stefan han haft en så osannolik tur att den gränsar till omöjligt att undkommit ett mord som direkt utpekad gärningsman , brottsplats, brottsoffer, tidpunkt för gärningen samt dödsorsak funnits?

I stället för att hela tiden gnälla på andra och hela tiden slunga ur dig invektiv, så kan du väl berätta hur du tror att mordet gick till och vem som är mördaren?
Citera
2020-04-27, 20:52
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Länken: Vilket jäkla svammel! Inte konstigt att poliserna tyckte att han var märklig. Varför gjorde han så här?
Det konstigaste av allt är att han lämnar LW (för allt han vet) ensam med alla Mållgorna! Just en fin Nattens Vite Riddare!

Min teori är att han
a) vill plantera Mållgor
b) vill kolla om polisen kommer om någon larmar
samt
c) vill kolla hur lång tid det i så fall tar tills de kommer på plats
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in