2020-04-27, 19:46
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Nu har jag inte kunnat följa varken tråd eller media de senaste dagarna.

Men det du nu skriver kan inte stämma.

Ingen domare går ut innan ( skulle inte tro efter heller) domen och kommenterar rättegången, bedömer den misstänktes eller vittnens utsagor.

I domen står det som rätten tillsammans har kommit fram till. Det beslutet kommer först i maj.

Du får allt ta och börja citera och länka!

Nu har jag sett mängder av trådsanningar i tråden de här dagarna.

Det är förödande för tråden.

Ditt inlägg förstår jag öht inte: Du har inte kunnat följa tråden de senaste dagarna, sen skriver du: Nu har jag sett mängder av trådsanningar de här dagarna.

Lite märkligt skrivet, vad är det för trådsanningar som är förödande för tråden?
Citera
2020-04-27, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Har du inte läst något[? Kunde du inte ens läsa vad jag skrev på några korta rader här ovan?
Björn Linde'n har ju sagt att man ska ta viss hänsyn till SD:s berättelse om skumma typer, medan ÅH helt avfärdade historien som trovärdig.
Var i all världen har han sagt så? Han har överhuvudtaget inte uttalat sig om några "skumma typer". Verifiera det är du snäll - såna påståenden kan inte få hänga i luften som nån sorts "sanning".
Citera
2020-04-27, 20:01
Medlem
Citat:
Har du inte läst något? Kunde du inte ens läsa vad jag skrev på några korta rader här ovan?
Björn Linde'n har ju sagt att man ska ta viss hänsyn till SD:s berättelse om skumma typer, medan ÅH helt avfärdade historien som trovärdig.

Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Var i all världen har han sagt så? Han har överhuvudtaget inte uttalat sig om några "skumma typer". Verifiera det är du snäll - såna påståenden kan inte få hänga i luften som nån sorts "sanning".
Det här vill även jag få bekräftat.

Herre jävlars vad tråden har börjat spåra ur pga av några skribenter, man blir fan snart schitzo av att läsa här
Citera
2020-04-27, 20:03
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Ditt inlägg förstår jag öht inte: Du har inte kunnat följa tråden de senaste dagarna, sen skriver du: Nu har jag sett mängder av trådsanningar de här dagarna.

Lite märkligt skrivet, vad är det för trådsanningar som är förödande för tråden?

Ja, du får ursäkta. Skrivet från sjuksängen.
Skummat när jag har orkat.

Men tro mig. Jag har läst tråden från start och väldigt mycket FUP.

Men för att konstatera att det skribenten skrev är felaktigt, krävs varken att ha läst tråd eller media.

Det handlar ju om hur vårt rättsystem fungerar.

I domen kommer vi få veta vad rätten kommit fram till. Aldrig skulle en domare komma och säga något sådant som skribenten säger sig ha läst.
Citera
2020-04-27, 20:04
Medlem
Citat:
Har du inte läst något? Kunde du inte ens läsa vad jag skrev på några korta rader här ovan?

Har inte det avfärdats att SD sett "skumma typer"? Finns det något stöd för SDs iakttagelse? Finns det de som menar att detta är påhitt? Finns det någon som styrker detta?

Tror du själv att SDs iakttagelser är sanna?
Citera
2020-04-27, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anetor
Har inte det avfärdats att SD sett "skumma typer"? Finns det något stöd för SDs iakttagelse? Finns det de som menar att detta är påhitt? Finns det någon som styrker detta?

Tror du själv att SDs iakttagelser är sanna?
Det finns inget som styrker några Mållgans.

Det som däremot är styrkt är att Stefan uppgav fel personuppgifter till de två poliserna som uppfattade honom som väldigt märklig, samt försökte kartlägga sin grannes nattliga rutiner, varpå grannen blev så illa berörd att han väckte sin sambo för att berätta om det när han kom hem.
Citera
2020-04-27, 20:09
Medlem
notknapparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten

Herre jävlars vad tråden har börjat spåra ur pga av några skribenter, man blir fan snart schitzo av att läsa här

Jag börjar undra pm det inte är en komplott.

Helt uppenbara felaktigheter skrivs av en, bekräftas av en annan. Inte bara en felaktighet.

Om jag hade orken!
Citera
2020-04-27, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten

Jag pratar, som ni säkert förstår, om 11-12 maj -18.

Brukar ni inte kalla det "Mållgans"?
Senast redigerad av Moschata 2020-04-27 kl. 20:18.
Citera
2020-04-27, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Ha vilket löjligt "vittnesmål".
Nu var vad jag förstår SD mer välväxt än dom hånfulla kommentarer om micropenis från ilskna tanter med dimmiga genusglasögon antyder..

..jo det finns uppgifter under förhör av Peter Spingare att Lena blödde när hon bytte med kroppsvätskor med männen..

Mer blod.
Lena själv kommenterade själv sin mens i en av sina oändliga chattar med SD. Att nu är jag inte lika kladdig därnere som förra gången.

Du bara blajar!! Vad vet du om SDs micropenis?

Peter Springares utsago. "Lena blödde när hon bytte kroppsvätskor med männen". Hur f-n kan han veta det som bara var med initialt i utredningen?
Citera
2020-04-27, 20:19
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thislookslike
Det var väl så att han inte hade telefon med sig
Utan sprang hem och ringde. Sen sprang han tillbaka till platsen för att varna ev. kvinnor som kunde tänkas passera där mitt i natten. Han upplevde inte sig själv som utsatt i egentlig mening eftersom han kunde fly i skogsterräng?
(FB) Lena Wesström anmäld försvunnen (2018-05-15) hittad död (2018-05-19)
Varna ev. kvinnor?
Skulle inte tro det.
Citera
2020-04-27, 20:20
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf

Ett exempel är väl att det har skrivits sida upp och sida ner om den här hundföraren som fick order om att avbryta sökandet fast sökhunden började dra mot bullerplanket, Sanningen var att privatpersonen Erik rastade sin hund som drog mot där LW låg. Så den avbrutna hundföraren är en fet jävla trådsanning.
Citera
2020-04-27, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Jag börjar undra pm det inte är en komplott.

Helt uppenbara felaktigheter skrivs av en, bekräftas av en annan. Inte bara en felaktighet.

Om jag hade orken!
Det ÄR en komplott.

Ab 154 s 37-48

S = Stefan Davidsson K = K3nn3th Ni1ss0n

K: då misstänker jag att du inte va när du säger så är min fråga om du var på begravningen eller inte
S: nä jag var inte informerad, och vad jag förstår så är det ingen som har informerat Flashback heller, det är inget som jag har hört talas om i alla fall, så det verkar inte ha nått dit
K: okej, men du följer så pass mycket att du läser varje dag?
S: nej nej jag läser aldrig, jag läste nångång här i början av september kanske det var nånstans, och nu har jag faktiskt bett dom, det är några som brukar rapportera nästan flera gånger varje dag, nu har jag bett dem att inte göra det. Men om det kommer nåt roligt eller intressant då kan dom gärna berätta men inte det där vanliga dravlet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in