Fi fan vilken äventyrlig börs det är nu.
Ingen vet riktigt vart det bär och därmed inte hur man ska värdera bolagen.
Eller som en förskräckt skriver idag om USA börsen :I vissa fall så visar inte värderingarna den sanna bilden.
Lite fånigt f.ö. eftersom det börsen värderar är det mest sanna just då.
Jag vågar inte köpa nåt nu. Även om det sen skulle visa sig vara ett klipp. Jag säljer heller inget.
Ligger som många och väntar vad som händer. Och allt kan fortfarande hända.
Men lite frestad att gå in i något riktigt nedkört bolag.
Nån skrev vad Saudi tjänar för pengar förutom sin olja. Skulle säga att araberna, Saudi och gulfstaterna investerar tungt i stora företag. Dem vet om att deras inkomst försvinner om oljan försvinner.
Kan det inte vara så att Kina, Ryssland och araber investerar stora summor i aktier och därför går många aktier upp helt orimligt med tanke på situationen med Corona? Säpo slog ju larm om att utländska makter försöker köpa in sig i många företag nu.
Känns som ett maktspel där några länder vill rubba USA och sakta ta över.
Lycka till med att sitta på händerna. Låt mig gissa? Du sålde på botten också? Hängde med hela vägen ner, men missade uppgången och sitter nu och hoppas på en ny botten?
Lycka till med att sitta på händerna. Låt mig gissa? Du sålde på botten också? Hängde med hela vägen ner, men missade uppgången och sitter nu och hoppas på en ny botten?
USA har aldrig haft så hög andel blankade aktier,inte sitter jag på mina händer.Blanka blanka blanka!
Köpte Kambi för 68 uppe i 128 nu, kommer gå över 150
Vad mer finns de som har tryckts ner onödigt mycket under corona? Tänker som Kambis fall där man kommer återgå till spel förr eller senare och har casshen för att klara sig i några kvartal?
Köpte Kambi för 68 uppe i 128 nu, kommer gå över 150
Vad mer finns de som har tryckts ner onödigt mycket under corona? Tänker som Kambis fall där man kommer återgå till spel förr eller senare och har casshen för att klara sig i några kvartal?