Citat:
Ursprungligen postat av
Maharaja79
Då du inte tar till dig några fakta alls så kan jag inte argumentera med dig mer. Vår utveckling är precis som italienarnas, enda skillnaden befolkningsmängden så våra tal ser mindre ut, då vi har mindre befolkning. Men det är ändå samma sak. Och befolkningssammansättningen vilket räddar lite grann, tillfälligt. Men inte stoppar utvecklingen. Du behöver helt enkelt läsa på mer. Läs t.ex. i mainstreammedia som talar om att vi nu är i linje med New yorks siffror. Det med gömma sig i pungen har det skrivits om i media från forskare.
Att bagatellisera som du gör med dödstal är som en reklampelare för FHM. Vet inte om du jobbar för dem men du skulle passa in, samma tugg.
Ja för dina agrument håller ju inte.. Så kan inte köpa de där snacket utan nån som helst tanke när man inte förstår sig på hur samhället funkar och hur virus funkar..
Lol ska du gå på massmedia i new york och ens nämna det till mig som en säker källa wow...med ett uttalande för vem då vilka studier? Du låter lätt köpt på information? Du bör nog kolla seriösare informations källor.
Oavsett om den sitter inte pungen eller anus så bygger mekanism på en latent återaktivering om så är fallet... och då kommer de inte hjälpa för nåt land om dom har den gömd i pungen eller anus å besöker det landet utan immunitet eller vaccin eller bromsmediciner då börjar allt om.
Jag förstår inte din logik. Du får komma med bättre förslag.
Nej jag bagatellisera inte dom, du har nog svårt för mått och volym märker jag och svårt att dra längre slutsatser än runda 1 av ett virus kopplat till ett globalt samhälle med bara virus i åtanke med dina valda förslag. Folk kommer få de här sen oavsett dina förslag. Om man inte börjar om i bondesamhället och kör helt lone wolf.