Citat:
Ursprungligen postat av
Unni.Drougge
Ja precis va smart du är.. Men i och för sig.. Varför skulle Stefan uppge fel personuppgifter och försöka kartlägga sin grannes rutiner.. Då kanske han är mördaren..
Eller varför skulle Stefan ändra sina signalement på dessa Mållgans flera gånger? Det enda han inte påstått är väl att det var aliens.
Vad jag menar är att, gå vidare i fallet. Att Stefan ljög om Mållgans som en del i planeringen av mordet är klarlagt för längesen.
Vore bra om du slutade sprida trådsanningar och älta saker som redan är klarlagt.
Tack för tips, jag svarade bara på ett inlägg.. som har med Linde'ns resp ÅH:s olika inställningar att göra ..och mao vilka roller de spelar i sammanhanget.och var och en får ha sin egen uppfattning.
Jag säger ju att jag inte tror på historien. Har också läst den femtioelva gånger nämligen. Likväl ska rätt vara rätt.
Kan ju fortsätta om du söker en fight. Du vill helst av allt att jag ska gå ini din utlagda fälla förstås.
Att ändra minnet av personer är lätt hänt, det är vetenskapligt bevisat att det mest trovärdiga
är att minnet återkommer litet i taget efter "upprörande händelser".
Han
kan ha ändrat personuppgifter för att han varit anmäld av LW för våldsam handling
och inte ville påminna sig. Som ex.
Han
kan ha reagerat på att grannen var ute så sent med hunden (har läst även om hur det gick till) eftersom han aldrig sett honom ute förut så sent, då han själv haft för vana att vara ute om nätterna.
Nästa gång får du inget svar av mig. Inte till någon annan heller som ingår i drev du vill starta.
Det är litet stalking över dig ...
Sen .. nästa gång jag träffar Unni Drougge ska jag höra om vad hon gillar Flashback och vad hon tror om utredningen.