Citat:
Ursprungligen postat av
Fröken_Sverige
Ja, DEN länken får du gärna visa oss, för den har vi väntat på i snart två år.

Det enda ställe jag har läst på om "avbrutna hundsök PRECIS INNAN PLANKET" är bland trådsanningarna.
Men jag är beredd att ändra mig om någon kan visa mig detta i FUP (som jag läst det mesta av) eller i trovärdigt sammanhang. Håller dock inte andan medan jag väntar.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/a2xqw5/bekraftat-lena-wesstrom-hittad-dod
#TeamÅsaHiding

Tackar för att du tar dig tid att bemöta alla dessa hittepåigheter om konspiratoriskt avbrutet hundsök.👍
Att hunden entusiastiskt ryckte i kopplet och tydligt markerade mot planket men meter därifrån kom den dramatiska kontraordern: ”Abort mission!”.
Och nog är det något särdeles märkligt över det att alla de som är så övertygande om att detta faktiskt inträffat, och som också tagit del av källor (?) som bevisar det (någon hade ju tom sett källan under kvällen igår??), alltid genomgående så kapitalt i grunden misslyckas med att få fram källan?
Hade detta inträffat i verkligheten så hade det varit en Mega-Skandal av sällan skådat slag som absolut inte hade passerat obemärkt i media.
Hur det nu är möjligt att inte begripa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fröken_Sverige
Nu har du skrivit massor om detta "avbrutna hundsök" i inlägg efter inlägg.
Skrivit om något som som jag och många andra -efter att har följt fallet hela tiden och läst FUP - ser som ytterligare en ren trådsanning.
Så det vore väldigt tacksamt om du uppger en adekvat källa, istället för att upprepa obekräftade uppgifter om och om igen. Tack på förhand!
#TeamÅsaHiding

Ditt förhandstack kommer, som du självklart vet, inte att få något gehör.
Zilverkon, Remarkaren et al kommer bara att fortsätta att rapa ur sig sitt mantra; ” är helt säker..såg det nånstans..ska leta..vet att det finns..” und so weiter.