2020-04-26, 22:24
Medlem
__Alez__s avatar
När det är såna här tråkiga stunder i huset borde BB skicka in riktiga spel istället.

Nu sitter de och spelar på ett egentillverkat.
2020-04-26, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
.
Ska i så fall bli skönt att slippa se julgrisen naken nåt mer. Då kan åka hem till alla swingers igen och få sitt efterlängtade knull. När hon talade om för svenska folket att hon låg och onanerade fick jag kväljningar. Vem vill höra sånt och speciellt från någon som liknar en sugga.
2020-04-26, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterw69
Minst stöd har nog Martin!
Kan nog bli jämt i morgon, ska bli spännande att se oddsen i morgon.

För övrigt tycker jag det är trevligare att titta på gänget när dom spelar och pratar än deras misslyckade fester när alla är uppdelade och bråkar.
Du tycker det är spännande att titta på när folk spelar fia med knuff? Var det dina förväntningar? Har du någonsin hört dom prata? Vrål och skrik är det i min TV endast.
2020-04-26, 22:29
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Lennie har väl den starkaste ryggraden tycker då jag. Peppar, lär ut och hjälper alla. Tålamod till tusen och vill verkligen vara där för upplevelsen. När han väl tycker något eller att det handlar om orättvisor, så är han väldigt tydlig med att sätta ner foten.
Hehehe. så du menar att Lennie har satt ner foten när Amilia och Mergim bl.a snackat skit så mycket att det blir till mobbing av andra deltagare i 2månaders tid, Och Lennie har vart med 99% av allt skitsnack så har Lennie satt ner foten.
hehehe hahaha. hehehehe yea right.
Lennie har inte sagt ifrån ett skit. Han har legat med Passiv, i deras hackande i sovrum2.
2020-04-26, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Ska i så fall bli skönt att slippa se julgrisen naken nåt mer. Då kan åka hem till alla swingers igen och få sitt efterlängtade knull. När hon talade om för svenska folket att hon låg och onanerade fick jag kväljningar. Vem vill höra sånt och speciellt från någon som liknar en sugga.
Hade det varit en kille hade ni suttit i grupp och GARVAT över att "HÖHÖ VILKEN SKÖN KILLE SOM RUNKAR I LIVE-TV höhöhö bröl LÅT GRABBEN FÅ RUNKA höhö brölbröl" men bara för att Frida är kvinna och inte passar in i era normer för hur en kvinna ska se ut/bete sig så är det helt plötsligt äckligt. Skäms över era 30-talsåsikter.

Hoppas Frida blir kvar imorgon så att ni kan fortsätta störa er på hennes fantastiska personlighet.
2020-04-26, 22:31
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Lennie har väl den starkaste ryggraden tycker då jag. Peppar, lär ut och hjälper alla. Tålamod till tusen och vill verkligen vara där för upplevelsen. När han väl tycker något eller att det handlar om orättvisor, så är han väldigt tydlig med att sätta ner foten.
Tydlig med att sätta ner foten?!? Vi ser helt klart på olika program...
Bannlyst
Citat:
Du tycker det är spännande att titta på när folk spelar fia med knuff? Var det dina förväntningar? Har du någonsin hört dom prata? Vrål och skrik är det i min TV endast.

Jämförde med deras tråkiga fester, tycker du det är roligare och titta på än det här som visas nu?
En full Olga och Frida som kör snurra flaskan och hånglar 🤮👎
Medlem
Röstade Frida men verkar som jag skulle ha valt Martin
2020-04-26, 22:32
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:

Verkligen. Fick ta bort mitt meddelande. Egentligen de mest korkade är de som röstar på den hemska kvinnan som nu hänger på pojken och säger att hon ser upp till honom och inspireras av honom. Fatta det. En 30 årig kvinna om en 21 albansk snorvalp. Vidrigt.
2020-04-26, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Hoppas Lennie åker på Måndag så får vi ut Mergim på köpet.
2 spyflugor i en smäll.
Kan inte bli bättre.
Ungbögen ska ju köpa en hund för vinsten till den gamle så han håller sig nog kvar. 2 spyflugor var sanningsenlig presentation av läderbögarna.
2020-04-26, 22:33
Medlem
Alltså om det är någon av Frida, Martin eller Jasmine som ska vara kvar så är det Martin
Åker Martin och Jasmine är kvar så kommer hon vara ”ledsen” och gråta alldeles för mkt, trots att hon innerst inne är glad över det
2020-04-26, 22:36
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hade det varit en kille hade ni suttit i grupp och GARVAT över att "HÖHÖ VILKEN SKÖN KILLE SOM RUNKAR I LIVE-TV höhöhö bröl LÅT GRABBEN FÅ RUNKA höhö brölbröl" men bara för att Frida är kvinna och inte passar in i era normer för hur en kvinna ska se ut/bete sig så är det helt plötsligt äckligt. Skäms över era 30-talsåsikter.

Hoppas Frida blir kvar imorgon så att ni kan fortsätta störa er på hennes fantastiska personlighet.
30talet är framtiden det är 20talet nu.
Amilia den enda som runkat i Tv, Fast det va ryggradslösa Lennie som hon runkade av, Lennie som inte vågade säga ifrån. Så BB va tvungna att gå in åt Lennie och säga ifrån.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in