2020-04-26, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Åh, du är tillbaka! Har saknat dig här. Håller fullständigt med dig i din analys. Sami och Frida är dessutom mina favoriter med. Sami för att han är Sami. Frida för att hon är snäll, omtänksam och försöker att alla ska ha det bra.
Haha tillfälligt i alla fall. Får se hur länge jag blir kvar lär ju kollar på veckofinalen imorgon, men åker Frida ut så kommer jag sluta titta helt. Vill verkligen att alla ska se att de kan ta "HoN HaR VaRiT HäR KoRtAsT HoN FöRtJäNaR MiNsT AtT bLi KvaR"-snacket och köra upp det någonstans. Och om det inte blir så så kommer de vara så jävla nöjda och börja tjata om att tittarna också ser och förstår att Frida inte förtjänar att vara kvar, och det kommer jag INTE klara av.

Frida har verkligen inget ont i sin kropp, till skillnad från alla andra. Det enda hon vill är att det ska vara bra stämning och att alla ska må bra, synd bara att hennes eget välmående hamnar i kläm eftersom ingen annan bryr sig om att få henne att må bra. Hon ger och ger och ger men får ingenting tillbaka, hon är värd att få bekräftelse från tittarna.
2020-04-26, 22:05
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
va i helvete 23% på skrikludret hur är det ens möligt? är det för att vi vill ha ut henne eller?
De tycker väll om att titta på då hon skämmer ut sig själv. Lite till. Jag känner tvärtom: UT NU!!!
2020-04-26, 22:08
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
va i helvete 23% på skrikludret hur är det ens möligt? är det för att vi vill ha ut henne eller?

Jag skrev det precis. På flashback har Jassa passerat under radarn. Vi har varit blinda som fan.
2020-04-26, 22:10
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Varken du eller någon annan i en tråd på Flashback berättigad att bestämma vad som faller inom ramarna för vad som är normalt eller inte. Jag har absolut inga problem med hennes positivet, föredrar den över Jasmine och Julias bitterhet alla dagar i veckan. Att man stör sig på att hon är positiv är bara ett bevis på att man själv är en bitterröv.
Och varför tror du inte att hon vågar visa det? För att hon sedan dag ett blivit hycklad av folk där inne. Hade velat se VEM SOM HELST öppna upp sig för folk som senast för ett par veckor sedan öppet MOBBADE en.
Välkommen till sanningen.
Du ska inte bestämma i en tråd på Flashback vad jag får och inte får tycka.

Imorron ryker nog Frida. Men hoppas på Jassa.
Men mest av allt hoppas jag på Lennie ryker, Fjanten som inte säger ifrån när han sitter i timmar med sin bästa vän i huset som snackar skit och mobbar folk i huset. Ryggradslösa Lennie
2020-04-26, 22:11
Medlem
zzxxccvvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Håller helt med dig. Du är inte ensam min vän, många tycker och känner som du.
Easy Rider och pojken med husporslinet i käften borde ha varit utkastade för ett bra tag sedan. Men albanfamiljen har väl ett ord i spelet. Förklara för mig hur fan man kan få vara kvar när man går loss på kvinnor som han har gjort? Det normaliseras att fortfarande kalla kvinnor fittor, råttor hundar, smuts och håll dig på din plats. Ändå är det flickor som tycker han är söt. Var skriker inte #metoo rörelsen när en muslim slänger ut sig sådant. När en svensk man kastar en blick blir han genast uthängd. Ge mig en förklaring om varför det är okej utan att slänga ut fanskapet.
Mm, hoppas fjollan hänger löst nästa vecka. Han ska ut, med tänderna före.
2020-04-26, 22:11
Medlem
Globalisten55s avatar
Den enda av tjejerna jag gillar är Julia och har så varit från första början.Jag rösta kvar Jasmine bara för hon säkra Julia.Frida är rätt tråkig i huset hör bara henne tokskratta för ingenting annars är hon nog utanför huset en ok tjej.Men tillför noll i BB.Lenny borde komma fram som Gay ”Mig lurar du ej” Ärlighet Är Det Som Fattas
2020-04-26, 22:14
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Välkommen till sanningen.
Du ska inte bestämma i en tråd på Flashback vad jag får och inte får tycka.

Imorron ryker nog Frida. Men hoppas på Jassa.
Men mest av allt hoppas jag på Lennie ryker, Fjanten som inte säger ifrån när han sitter i timmar med sin bästa vän i huset som snackar skit och mobbar folk i huset. Ryggradslösa Lennie
Och så grälas det igen. Värre än kolla på Fia med knuff.
On T hjälp pms bitterjassa hem. Hon la en till dryg kommentar till Martin just nu. Heeeelt vidrig!
2020-04-26, 22:17
Medlem
Lunatics avatar
Röstade kvar Martin.
Hoppas någon av dom här lämnar. Helst Lennie först, sen jassa sen Frida.
Råttan Lennie har ingen ryggrad.
Frida behöver utsidan mer.
Och Jassa förstör mitt lugn med sitt skrikande.
2020-04-26, 22:19
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Röstade kvar Martin.
Hoppas någon av dom här lämnar. Helst Lennie först, sen jassa sen Frida.
Råttan Lennie har ingen ryggrad.
Frida behöver utsidan mer.
Och Jassa förstör mitt lugn med sitt skrikande.

Lennie har väl den starkaste ryggraden tycker då jag. Peppar, lär ut och hjälper alla. Tålamod till tusen och vill verkligen vara där för upplevelsen. När han väl tycker något eller att det handlar om orättvisor, så är han väldigt tydlig med att sätta ner foten.
2020-04-26, 22:20
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
.
Senast redigerad av Summerof69Reckless 2020-04-26 kl. 22:22.
2020-04-26, 22:23
Bannlyst
Minst stöd har nog Martin!
Kan nog bli jämt i morgon, ska bli spännande att se oddsen i morgon.

För övrigt tycker jag det är trevligare att titta på gänget när dom spelar och pratar än deras misslyckade fester när alla är uppdelade och bråkar.
2020-04-26, 22:23
Medlem
Lunatics avatar
Hoppas Lennie åker på Måndag så får vi ut Mergim på köpet.
2 spyflugor i en smäll.
Kan inte bli bättre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in