Citat:
Ursprungligen postat av
Ketchupalskaren
Åh, du är tillbaka! Har saknat dig här. Håller fullständigt med dig i din analys. Sami och Frida är dessutom mina favoriter med. Sami för att han är Sami. Frida för att hon är snäll, omtänksam och försöker att alla ska ha det bra.
Haha tillfälligt i alla fall. Får se hur länge jag blir kvar

lär ju kollar på veckofinalen imorgon, men åker Frida ut så kommer jag sluta titta helt. Vill verkligen att alla ska se att de kan ta "HoN HaR VaRiT HäR KoRtAsT HoN FöRtJäNaR MiNsT AtT bLi KvaR"-snacket och köra upp det någonstans. Och om det inte blir så så kommer de vara så jävla nöjda och börja tjata om att tittarna också ser och förstår att Frida inte förtjänar att vara kvar, och det kommer jag INTE klara av.
Frida har verkligen inget ont i sin kropp, till skillnad från alla andra. Det enda hon vill är att det ska vara bra stämning och att alla ska må bra, synd bara att hennes eget välmående hamnar i kläm eftersom ingen annan bryr sig om att få henne att må bra. Hon ger och ger och ger men får ingenting tillbaka, hon är värd att få bekräftelse från tittarna.