2020-04-26, 21:45
Medlem
kolla hur luderskriket springer efter lennie med negerbollarna, shit alltså och denna människa är 26år...
2020-04-26, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har övergett liven helt, och tog sexdagars paus från skitprogrammet helt och jag är så nöjd.
Reflekterat över/tänkt på ett par grejer när jag kollat ikapp avsnitten though:

1. Blir obekväm av Mergim och Lennies relation (eller främst den Mergim har till Lennie) på ett sätt jag aldrig blivit innan. Vet inte om jag reagerar mer när allting är komprimerat på så kort tid och man ser så MYCKET av hur Margim håller på och säger "Haen ee såå soeet", "Guuulliii Lenneeei" och "Feein Lenneeei, do e sååe feeein"? Trodde jag skulle dö skämsdöden när Mergim låg bredvid Lennie på utegården och höll på att pussa på honom och man såg hur obekväm Lennie blev. Hade inte Lennie vänt ansiktet åt andra hållet hade ju Mergim KYSST HONOM?!!?!??! Häääärregud. Får panik.

2. Lennie ser tio år äldre ut utan skägg. Inte det sexigaste jag sett.

3. Vad pysslar Jasmine med? Allt "JaG MåStE VaRa En FöReBilD FöR AlLa KvInNoR"-snacket höll ju i exakt fem minuter och 38 sekunder innan hon PiPpAdE Martin i garderoben. Ugh.

4. Frustade RAKT UT när Sami var Amor och sa till Lennie att "det nog finns ett hål som är stort nog för dig där ute". Sami ÄR Big Brother.

PLUS: Så JÄVLA irriterande att de helt plötsligt ändrar att man ska rösta KVAR?! Då ökar ju sannolikheten för att Frida åker och det SUGER. Sami och Frida är mina TOPPKANDIDATER. Kommer inte ens kolla på avsnitten och Frida åker, jag säger då det.

JAJA. Det var min novell för i kväll. Moder OUT igen.

Åh, du är tillbaka! Har saknat dig här. Håller fullständigt med dig i din analys. Sami och Frida är dessutom mina favoriter med. Sami för att han är Sami. Frida för att hon är snäll, omtänksam och försöker att alla ska ha det bra.
2020-04-26, 21:49
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Tänk nu till lite. Jassa har vunnit omröstningar och när hon sitter på stolen blir räddad varje jävla gång. Hennes popularitet har aldrig synts här eller någon annanstans. Varför? Hur har hon hamnat under radarn så totalt? Förklaringen är att Jassa är stor hos 11 år och lite uppåt. Vi har inte koll på den gruppen alls. Nada. Hon har fan visat varje vecka att hon har stöd från någonstans. Flickor som dansar till Habibi med Dolly Style och vem har koll på det? Ingen här i alla fall.
2020-04-26, 21:50
Medlem
Flashback Röstar: (http://www.strawpoll.me/19876252)

41% på Frida,
25% Martin
21% Lennie
13% Jasmine

Facebook Röstar:

55% på Lennie
23% Jasmine
14% Frida
8% Martin
2020-04-26, 21:53
Medlem
Har lite svårt att fatta hur man tänker i den här tråden när man först ville ha ut Anty för att hon var en mobbare och nu när det finns någon i huset som är riktigt elak emot en person som verkligen inte gör någon illa så vill man rösta kvar den elaka flickans pojkvän som alltid kommer skydda henne? Tycker verkligen synd om Frida som får springa och trösta andra i deras värdelösa drama och som tack får ytterligare skitsnack
2020-04-26, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enduro33

41% på Frida,
25% Martin
21% Lennie
13% Jasmine

Facebook Röstar:

55% på Lennie
23% Jasmine
14% Frida
8% Martin
Vad betyder röstningen? Är det den man vill ha kvar eller ska ut?
2020-04-26, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Vad betyder röstningen? Är det den man vill ha kvar eller ska ut?
Rösta kvar.
2020-04-26, 21:56
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Har övergett liven helt, och tog sexdagars paus från skitprogrammet helt och jag är så nöjd.
Reflekterat över/tänkt på ett par grejer när jag kollat ikapp avsnitten though:

1. Blir obekväm av Mergim och Lennies relation (eller främst den Mergim har till Lennie) på ett sätt jag aldrig blivit innan. Vet inte om jag reagerar mer när allting är komprimerat på så kort tid och man ser så MYCKET av hur Margim håller på och säger "Haen ee såå soeet", "Guuulliii Lenneeei" och "Feein Lenneeei, do e sååe feeein"? Trodde jag skulle dö skämsdöden när Mergim låg bredvid Lennie på utegården och höll på att pussa på honom och man såg hur obekväm Lennie blev. Hade inte Lennie vänt ansiktet åt andra hållet hade ju Mergim KYSST HONOM?!!?!??! Häääärregud. Får panik.

2. Lennie ser tio år äldre ut utan skägg. Inte det sexigaste jag sett.

3. Vad pysslar Jasmine med? Allt "JaG MåStE VaRa En FöReBilD FöR AlLa KvInNoR"-snacket höll ju i exakt fem minuter och 38 sekunder innan hon PiPpAdE Martin i garderoben. Ugh.

4. Frustade RAKT UT när Sami var Amor och sa till Lennie att "det nog finns ett hål som är stort nog för dig där ute". Sami ÄR Big Brother.

PLUS: Så JÄVLA irriterande att de helt plötsligt ändrar att man ska rösta KVAR?! Då ökar ju sannolikheten för att Frida åker och det SUGER. Sami och Frida är mina TOPPKANDIDATER. Kommer inte ens kolla på avsnitten och Frida åker, jag säger då det.

JAJA. Det var min novell för i kväll. Moder OUT igen.
6 dagar? Men du är saknad. Fast... Hmmm. Iaf klok tillbaka! 🙏🙏🤣🤣🤣
2020-04-26, 21:56
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag skiter totalt i vilken turordning som idioterna röstas ut. Det enda viktiga är att Sami tar hem miljonen. Ingen av dom andra borde ens vara i någons tanke och dom har förstört programmet med sitt skrikande och outhärdliga känslosvall. Att se en 36-årig läderbög hoppa omkring borde få alla att fundera över om det verkligen är sånt som är BB. Hade velat se helt andra människor med någon form av värdighet och livserfarenhet. Helt sjukt och hur gick castingen till? Hittade dom folket på nån avdelning för psykiskt störda. Martin är relativt mogen och skiljer sig också som Sami lite från dårarna men absolut ingen vinnare. Sami är kungen.

Håller helt med dig. Du är inte ensam min vän, många tycker och känner som du.
Easy Rider och pojken med husporslinet i käften borde ha varit utkastade för ett bra tag sedan. Men albanfamiljen har väl ett ord i spelet. Förklara för mig hur fan man kan få vara kvar när man går loss på kvinnor som han har gjort? Det normaliseras att fortfarande kalla kvinnor fittor, råttor hundar, smuts och håll dig på din plats. Ändå är det flickor som tycker han är söt. Var skriker inte #metoo rörelsen när en muslim slänger ut sig sådant. När en svensk man kastar en blick blir han genast uthängd. Ge mig en förklaring om varför det är okej utan att slänga ut fanskapet.
2020-04-26, 21:57
Medlem
Citat:
Rösta kvar.
Hoppsan. Trodde det var tvärtom och röstade på läderbögen. Skit samma. Alla av dom borde röstas ut kollektivt. Tack för svar på frågan.
2020-04-26, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Håller helt med dig. Du är inte ensam min vän, många tycker och känner som du.
Easy Rider och pojken med husporslinet i käften borde ha varit utkastade för ett bra tag sedan. Men albanfamiljen har väl ett ord i spelet. Förklara för mig hur fan man kan få vara kvar när man går loss på kvinnor som han har gjort? Det normaliseras att fortfarande kalla kvinnor fittor, råttor hundar, smuts och håll dig på din plats. Ändå är det flickor som tycker han är söt. Var skriker inte #metoo rörelsen när en muslim slänger ut sig sådant. När en svensk man kastar en blick blir han genast uthängd. Ge mig en förklaring om varför det är okej utan att slänga ut fanskapet.
Hela det här landet består av hyckleri på bred front så det vore konstigt om inte produktionen följde med i den strömmen. Jag undrar vad det är för riksbög inom produktionen som bjudit in dom här bögarna. Dessutom är dom säkerligen ett par på utsidan och har knullat runt mer än vi vill veta. Fy fan.
Senast redigerad av gurkelurkan 2020-04-26 kl. 22:09.
2020-04-26, 22:02
Medlem
Citat:

41% på Frida,
25% Martin
21% Lennie
13% Jasmine

Facebook Röstar:

55% på Lennie
23% Jasmine
14% Frida
8% Martin

va i helvete 23% på skrikludret hur är det ens möligt? är det för att vi vill ha ut henne eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in