Citat:
Ursprungligen postat av
gurkelurkan
Jag skiter totalt i vilken turordning som idioterna röstas ut. Det enda viktiga är att Sami tar hem miljonen. Ingen av dom andra borde ens vara i någons tanke och dom har förstört programmet med sitt skrikande och outhärdliga känslosvall. Att se en 36-årig läderbög hoppa omkring borde få alla att fundera över om det verkligen är sånt som är BB. Hade velat se helt andra människor med någon form av värdighet och livserfarenhet. Helt sjukt och hur gick castingen till? Hittade dom folket på nån avdelning för psykiskt störda. Martin är relativt mogen och skiljer sig också som Sami lite från dårarna men absolut ingen vinnare. Sami är kungen.
Håller helt med dig. Du är inte ensam min vän, många tycker och känner som du.
Easy Rider och pojken med husporslinet i käften borde ha varit utkastade för ett bra tag sedan. Men albanfamiljen har väl ett ord i spelet. Förklara för mig hur fan man kan få vara kvar när man går loss på kvinnor som han har gjort? Det normaliseras att fortfarande kalla kvinnor fittor, råttor hundar, smuts och håll dig på din plats. Ändå är det flickor som tycker han är söt. Var skriker inte #metoo rörelsen när en muslim slänger ut sig sådant. När en svensk man kastar en blick blir han genast uthängd. Ge mig en förklaring om varför det är okej utan att slänga ut fanskapet.