Citat:
Ursprungligen postat av
Summerof69Reckless
Fan herpes vi har ju varit här sedan starten (grodan här) och jag håller ju med dig. Klart att det finns tid för eftertanke, speciellt i denna verkliga dystopi, och jag tror egentligen att de flesta här innerst inne inte önskar någon deltagare ett pissliv. Tyvärr blir man så extremt känslomässigt engagerad i den här skitsåpan och de i huset blir nästan våra vänner på riktigt. Man älskar vissa och "hatar" andra beroende på vem man är. Ibland är det så jäkla svårt att dra en tydlig gräns.
Jag själv blir så engagerad efter 70 dagar så det blir nästan ohälsosamt. Det blir tomt ett tag efter att detta slutar.
Vissa personer gillar jag dock bättre än andra och jag hoppas att de som har åkt ut kan ta saker på rätt sätt när de läser sociala medier annars blir de naturligtvis sänkta. Nu är ju castingen extra viktig att de kan välja rätt personer med mer skinn på näsan, men jag är lite osäker här om de har gjort rätt val för en del känns som rätt svaga för motgångar. Bra att de får hjälp 18 månader efter finalen.
Vi är dock ändå på flashback där ordet är fritt och jag tror inte att de flesta här inne är några pissröv utan vill skrika ut sina känslor på gott och ont. Man får ta det som det är helt enkelt.
Hoppas att denna pandemi vänder snart för den påverkar säkert många extremt. Känns som livet går på tomgång just nu, men det vänder.
Cheers!
Kloka ord som vanligt frog!
Efter att ha lyssnat på Amilias lives sen hon kom ut, så tar jag tillbaka precis allt jag sa, hon förtjänar fan skit alltså. Hon har inte tagit till sig en promille av kritiken och slår ifrån sig allt

Väntat ja! Men hade som sagt ett om litet hopp om att hon ändå skulle göra det. Hur som! Nog om den hemska människan.
OnT: Tror inte en SEKUND på att "Rösta kvar" var det momentet som majoriteten av tittarna röstade på. Solklar manöver för att få det att verka som om tittarna har något att säga om, de hade garanterat redan bestämt sig för att det skulle bli en "rösta kvar" imorgon men hade inte kunnat motivera det utan en "tittaromröstning." Idioti.