2020-04-26, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Beror på vad du vill ha för utfall. Vill du bara ha kvar Lennie röstar du på honom, vill du ha kvar båda två röstar du på Frida.

Vill att Jassa ska lämna..Är rädd att Lennie ska bli utröstad..samtidigt så är han Samis största hot och om han åker så åker Mergim också med största sannokijhet......Hm...

Tar en chansning och röstar på Frida..
2020-04-26, 19:24
Medlem
julita55s avatar
[quote=TangerineDream|71351738]Hur tänker du nu, finns väl ingen människa i hela västvärlden som bryr sig ett skvatt hur Analia von Stapelfläsk känner sig?
Eller, förhoppningsvis mår det överviktiga narcissistiska monstret riktigt riktigt dåligt, kan man ju alltid hoppas! 😁[/QUOTE

Man önskar att hon kollar Flashback.....
2020-04-26, 19:26
Medlem
__Alez__s avatar
Lennie är safe.
Majoriteten på alla olika ställen väljer att rösta kvar honom.

Så vi på flashback behöver ju inte slänga iväg en röst på honom.

Rädda Martin eller Frida.
2020-04-26, 19:33
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Lennie är safe.
Majoriteten på alla olika ställen väljer att rösta kvar honom.

Så vi på flashback behöver ju inte slänga iväg en röst på honom.

Rädda Martin eller Frida.
Skulle aldrig rösta kvar Lennie. Han har inte tillfört något direkt i programmet.
Han bara finns där. Säger minst också. Lennie Seglar med i Mergims vind.
Så jävla tråkig deltagare. Han skulle funka bättre i program som Robinson.
Martin är 100gånger skönare än Lennie förfan.
2020-04-26, 19:33
Medlem
Rösta kvar Frida för helvete! Det skulle göra henne så glad, det förtjänar hon, en gång iaf att känna sig lite uppskattad. Ut me äckel jassa tvii
2020-04-26, 19:34
Medlem
burialhexs avatar
Jag valde rädda martin
2020-04-26, 19:34
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Fan herpes vi har ju varit här sedan starten (grodan här) och jag håller ju med dig. Klart att det finns tid för eftertanke, speciellt i denna verkliga dystopi, och jag tror egentligen att de flesta här innerst inne inte önskar någon deltagare ett pissliv. Tyvärr blir man så extremt känslomässigt engagerad i den här skitsåpan och de i huset blir nästan våra vänner på riktigt. Man älskar vissa och "hatar" andra beroende på vem man är. Ibland är det så jäkla svårt att dra en tydlig gräns.

Jag själv blir så engagerad efter 70 dagar så det blir nästan ohälsosamt. Det blir tomt ett tag efter att detta slutar.
Vissa personer gillar jag dock bättre än andra och jag hoppas att de som har åkt ut kan ta saker på rätt sätt när de läser sociala medier annars blir de naturligtvis sänkta. Nu är ju castingen extra viktig att de kan välja rätt personer med mer skinn på näsan, men jag är lite osäker här om de har gjort rätt val för en del känns som rätt svaga för motgångar. Bra att de får hjälp 18 månader efter finalen.

Vi är dock ändå på flashback där ordet är fritt och jag tror inte att de flesta här inne är några pissröv utan vill skrika ut sina känslor på gott och ont. Man får ta det som det är helt enkelt.
Hoppas att denna pandemi vänder snart för den påverkar säkert många extremt. Känns som livet går på tomgång just nu, men det vänder.

Cheers!
Kloka ord som vanligt frog!
Efter att ha lyssnat på Amilias lives sen hon kom ut, så tar jag tillbaka precis allt jag sa, hon förtjänar fan skit alltså. Hon har inte tagit till sig en promille av kritiken och slår ifrån sig allt Väntat ja! Men hade som sagt ett om litet hopp om att hon ändå skulle göra det. Hur som! Nog om den hemska människan.

OnT: Tror inte en SEKUND på att "Rösta kvar" var det momentet som majoriteten av tittarna röstade på. Solklar manöver för att få det att verka som om tittarna har något att säga om, de hade garanterat redan bestämt sig för att det skulle bli en "rösta kvar" imorgon men hade inte kunnat motivera det utan en "tittaromröstning." Idioti.
2020-04-26, 19:35
Medlem
Var kan man se statisk på röstningen?
2020-04-26, 19:38
Medlem
Är Lennie stjärtriddare på riktigt eller vågar han bara inte säga emot när Mergim kommer och gosar?
2020-04-26, 19:39
Medlem
Sami är så pepp på träningen!

Sami: Vi kör 100 varv!
Martin: Ja men
Sami: 50 varv!
Martin: tänkte att man blir så kall bara.
Sami: Ja men vi går en liten stund bara!! (Fortfarande lika muntert)
2020-04-26, 19:41
Bannlyst
Tål inte Frida med sin äckliga feta nakna kropp och tvångskramar, noll timing lr förmåga att läsa av andra människor.
Vem fan vill höra henne sjunga på utegården när dom solar lr se henne mer överhuvudtaget?
Visst är jassa en jobbig grinunge, men vilken tjej är inte som hon?
Nä ut med Frida och hennes jävla söndagsmöten.
2020-04-26, 19:42
Medlem
Tycker inte att Frida ska gå så långt som till Final när hon kom så sent.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in