Citat:
Ursprungligen postat av
rubin22
Av allt jag läst var SD igeln! Men du verkar inte vilja se sanningar?
Vi vet alla här om vad du anser om Lena , så tröttsamt att du ältar och tuggar på om samma hela tiden, vad är ditt problem snorig, är du snuvig och fått hicka? Sitt lugnt i båten, annars kan den välta! Simma lugnt...
Jag tror du har väldigt fel nu.
Hur sjuka saker än SD gjort och ställt till med, hur skyldig han än är, så var LW den mest angelägna av de två, det - står ju utom rimligt tvivel!
Har du inte läst någonting av allt hon skrivit? Hon skriver sida upp och sida ner om sina svårigheter att ta avstånd från SD.
I långa dialoger med SD är SD den som håller fast vid att han ämnar stanna hos HD
och att känslorna som en gång var för LW är obefintliga och han vill att hon ändrar ton, att hon
sluta ställa krav och villkor och sluta hota honom med "avslöjande" om deras fortsatta otrohet.
Hon bör återgå till en trevligare ton om de ska kunna prata vidare.
(Eventuellt kunde han tänka sig ha sex med henne på hans egna villkor).
Han kan varit kränkt - men det var LW som gav uttryck åt att vara den mest kränkta, ihärdiga och ältande.
Hon diskuterar i timmar, dagar och nätter med vännerna om hur hon ska kunna låta bli att dras till SD men att han "manipulerar" henne. Gjorde han det (t ex sista tiden) eller är det till sitt försvar hon skriver så, för att inte framstå som riktigt efterhängsen?
Vidare ingår i alla kärleksrelationer ett visst mått av "manipulation", det ingår list, övertalningar, strategier... och många förförs av sådana tillvägagångssätt (kärleken är galen)
Tolkar du detta som att jag försvarar SD så tolkar du fel.
Han är precis så skyldig som han är!
Sen, dina okvädesord mot den du svarar är jättetråkiga att läsa, borde han ju anmäla.