2020-04-26, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Du har så rätt så.

Ont: Ut med ludret!

Finns flera lättfotade damer i huset. En är bara smartare
Medlem
Jag tror inte Jasmine ens tycker om Martin, men han är den enda killen hon kan vara med just nu. Jag tror deras relation håller i max 3 månader utanför.. vid lögndetektorn idag så verkar det som Martin genuint tycker om Jasmine men som att Jasmine mest ”utnyttjar” honom...
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Jag nämnde aldrig att man inte ska ta hand om någon som kräks på fyllan. Men han gjorde det nu för över en timme sedan, nu ligger han och sover i poolrummet men dom två sittandes på varsin sida och masserar honom som den förvuxna bebis han här.

Han har varit omhändertagen sedan dag två. Pojken har särbehandlats utav dess like. Mamma och pappa har talat med honom i bikten i snitt två gånger i veckan. Denna varelse skall alltså stå i final och få en chans för att vinna miljonen? Är det alltså det albanfamiljen som har hotat TV4 att de bestämmer villkoren? Det är den enda förklaring jag kan hitta.
Medlem
mscatzys avatar
Jag tror att Martin kommer vakna upp när han kommer ut ur huset och då blir det "bye bye Jass".
2020-04-26, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Frida lär får stryk när Julia får kännedom om de två gömda vinflaskorna

Ja och aldrig se eller erkänna dubbelmoralen i det
2020-04-26, 00:10
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, en väldigt liten måttstock. Mer en linjal.

Snälla BB, jag vill inte se på när Martin och fröken Brunöga ska ha lågstadiesex. Byt kamera på DC nu!
Typ mikrometer...nu blir det 3 min action.
2020-04-26, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mscatzy
Jag tror att Martin kommer vakna upp när han kommer ut ur huset och då blir det "bye bye Jass".

Det kommer nog bli så, hoppas hans familj ser hur Jasmine behandlar honom och att dem pratar med honom om det när han är ute
Han förtjänar en bättre tjej som inte behandlar honom som Jasmine gör nu
2020-04-26, 00:11
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Jag tror inte Jasmine ens tycker om Martin, men han är den enda killen hon kan vara med just nu. Jag tror deras relation håller i max 3 månader utanför.. vid lögndetektorn idag så verkar det som Martin genuint tycker om Jasmine men som att Jasmine mest ”utnyttjar” honom...

Absolut. Och det här hon kör med honom är inte kärlek. Det är utövande av kontroll och manipulation.
2020-04-26, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Ja och aldrig se eller erkänna dubbelmoralen i det

Exakt
2020-04-26, 00:12
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
I början kändes Frida som en rolig människa vilket har visat sig att hon är långt ifrån att vara. Hon kan mer än gärna få lämna enligt mig på måndag. Jag har bestämt mig.

Tar tillbaka och återgår till min ursprungsplan (blev lite sne under tio minuter).
DumFrida skall ut. Så kan Jullan få lacka vidare på knulldockan och snabbsprutan.
2020-04-26, 00:13
Medlem
mscatzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Det kommer nog bli så, hoppas hans familj ser hur Jasmine behandlar honom och att dem pratar med honom om det när han är ute
Han förtjänar en bättre tjej som inte behandlar honom som Jasmine gör nu

Tråkigt att första gången han blir kär efter sju år är i en tjej som Jass. Det måste vara huset. Kan inte tänka mig att han hade startat något med henne på utsidan. Han behöver en tjej som har något innanför pannbenet, typ som Amilia men i en annan förpackning.
2020-04-26, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Det kan också vara så att hon utnyttjar honom/situationen. Att hon hävdade att hon är kåt samtidigt som hon undviker sex är ett tecken på att hon antingen vill vänta tills kamerorna inte längre är en del av hennes vardag eller att hon använder det som en del av sin strategi. Jag tror på det senare, baserat på det jag sett hittills.
Jag håller med om att det är strategi. Hon hävdar ju fortfarande att de inte har ett förhållande förrän de kommer ut och får se vad som hände med ”kyssen” med Amilia. Ändå knullar hon med Martin, säger att hon älskar honom, håller på med honom konstant mm. Antingen får hon ju skita i vad han eventuellt gjort alternativ göra slut. Visst att de är fast ihop men många gör slut med sina partners samtidigt som man tvingas bo tillsammans. Hon är vidrig och spelar på hela grejen. Tror dock inte att det går hem i stugorna. Jag hoppas verkligen att någon av dem åker ut, då Frida ger så mycket mer än deras pussande. Dessutom är Frida snäll och trevlig, det är varken Jasmine eller Martin,

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in