2020-04-25, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Tvivlar inte alls på det. Tack för info! Vilket jävla drägg den pojken med husporslinet i käften.
Och nu lurar skiten på millen alltså, vilket han kan drömma om hemma hos Patsy.
Han och Jassa har väl pratat om att de brukar sno saker? Det är väl något klädesplagg han har därinne som han sagt att han snott. Nu tycker jag att Mergim är så mycket ”roligare” än i början. Då stod jag inte ut med honom och han stod högst upp på min lista över vilka jag ville ha ut. Dock så förvånad det mig inte alls om han varit en mobbare och beter sig allmänt oskönt. Nu har han som sagt skärpt sig men det är väl efter tillsägningar och han har väl förstått att han riskerar att bli utslängda om han skriker hund mm till folk.
2020-04-25, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Ja lite så känns det. Efter tio veckor kommer det just nu när han inser att hon har räddats av tittarna och även sitter säkert medan han sitter löst. Jag förstår att hon är misstänksam. Vi får la hoppas att han menar det han säger.

Var ju uppenbart att hon ville höra "för att du verkar populär bland tittarna" som svaret på frågan varför nu efter 10 veckor. Därför hon frågade det 20 gånger. Han kändes genuin för en gång skull och inte fylle-Martin. Detta samtal började ju egentligen redan på festen igår, med Sami som medlare även då
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
När det gäller drickat är han lika fjollig. Det är nog bara penisen mellan benen kvar som är manligt där.
Fast folk här verkar ju ha vittnat om att det är mer av en macroklitta än en kuk. 🙃
Medlem
Lunatics avatar
BB slänger in Alkohol till deltagarna, och när dom blir fulla så får dom tillsägelse att inte få dricka mer.
Har jag fattat det rätt. hehehe
2020-04-25, 23:18
Medlem
Förbud mot att dricka mer... No fun allowed
2020-04-25, 23:18
Medlem
Spydde Mergim på utegården? Censur där nu och Lennie var inne och fyllde en hink med vatten i köket?
2020-04-25, 23:19
Medlem
Jaha det var den festen..Tyckte jag hörde Julia o Mergim planera igår att de skulle ha hångelfest idag
2020-04-25, 23:19
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
BB slänger in Alkohol till deltagarna, och när dom blir fulla så får dom tillsägelse att inte få dricka mer.
Har jag fattat det rätt. hehehe

De som är fullast får fortsätta dricka.
2020-04-25, 23:20
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Vilken jävla produktion. Nu säger de alltså till att de inte skall dricka mer. När skall dom ge order om när man skall lägga sig och bajsa också. Helt galet. TV4 borde skämmas över detta dräggel.
2020-04-25, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
I såna här samtal märks det att Julia har Aspergers. Synd att hon inte vill ta hjälp som finns där. Finns inga mediciner men sätt att förstå sig själv gentemot andra.
Jag ogillar Martin men i just den här diskussionen hade han rätt. Det märks tydligt att hon har någon slags svårighet med det sociala när hon säger att hon aldrig tänker anstränga sig för att hon ska gilla folk.
2020-04-25, 23:21
Medlem
Moscow99s avatar
Det är ett antal labbråttor som har visat sina true colours senaste veckan.
Jassa: spelar spelet med en mer dold manipulativ förmåga (jmf Amilia som körde förhållandevis mestadels öppna kort).
Martin: har tofflat sig sönder och samman och är lilla Fridolfs verkliga framtida inspiration.

Jassa är en farlig jävel i det sociala spelet. Lierar sig med en partner för att kunna hösta in hans gunst och röst när så behövs. Tjejen är ingen oskyldig flicka: hon är ett psykiatriämne med all den vård som detta medför.

Jassa out!
2020-04-25, 23:22
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Han och Jassa har väl pratat om att de brukar sno saker? Det är väl något klädesplagg han har därinne som han sagt att han snott. Nu tycker jag att Mergim är så mycket ”roligare” än i början. Då stod jag inte ut med honom och han stod högst upp på min lista över vilka jag ville ha ut. Dock så förvånad det mig inte alls om han varit en mobbare och beter sig allmänt oskönt. Nu har han som sagt skärpt sig men det är väl efter tillsägningar och han har väl förstått att han riskerar att bli utslängda om han skriker hund mm till folk.
Mergim sa att Baxar, och har en med sig en Baxad Väst in i BB. Jassa brukar snatt smink..m.m
Sen byttes kamera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in