2020-04-25, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -platinium
Jasmine får inte dricka mer för produktionen. Så full är hon väl inte?
Va? Seriöst? Vad är det för fel på produktionen i år? Förut fick dom bli dyngraka, så fulla så dom står och pissar på mattor och i sina väskor. Den här säsongen ska det daddas med folk
2020-04-25, 23:06
Medlem
Jomras avatar
Jassa får inte dricka nå mer...undrar om Mergim får det nu när han kaskadspytt ut allt
2020-04-25, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jullan kan nog hantera alla i huset, folk får ta kölapp så ingen trängs i kön.
Hon kan inte ens hantera sig själv, hon kan ställa sig på malmskillnadsgatan för hon har inget jobb när hon kommer ut.
2020-04-25, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -platinium
Jasmine får inte dricka mer för produktionen. Så full är hon väl inte?

Haha, vad fan är det här för skit? Det är det här som är skillnad på TV4 och Kanal 5. Har aldrig varit med om att produktionen mellan 2000-2006 har förbjudit någon mitt i en fest att dricka, det enda är väll då Jessica från 06 spårade och slog Muffe, men då fick hon straffet dagen efter att hon var den enda som inte fick dricka nästkommande fest. Jasmine har ju inte gjort något alvarligt ikväll mer än att vara berusad.
2020-04-25, 23:08
Medlem
Julia är en stark kvinna. Står upp mot Martin. Killen som bråkar med alla tjejer utom sin älskade Jasmine. Toffel !

Hon kan bli en otippad vinnare om hon dricker måttligt. Idag är hon inte alls full eller odräglig.
2020-04-25, 23:08
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
haha, ja jäklar vad jag hade garvat! Hade nog blivit den bästa händelsen denna säsong förstå sen dagen efter då Big Brother frågar dom om det var gott med alkoholfritt
hahaha. Hade vart så jävla kul.

BigBrother förfan fixa det här nu. In med Alkoholfritt
2020-04-25, 23:09
Medlem
__Alez__s avatar
Mergim till Lennie -Du hatar mig inte för det här väl?

Lennie har ju svårt för fulla människor men Mergim är såklart ett undantag.

Minns också när man blev full första gången då tyckte ens mamma synd om en. Inte längre.
2020-04-25, 23:09
Medlem
Fan, för en gångs skull har jag inte följt liven idag och bara för det verkar jag ha missat mycket ikväll .
2020-04-25, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Va? Seriöst? Vad är det för fel på produktionen i år? Förut fick dom bli dyngraka, så fulla så dom står och pissar på mattor och i sina väskor. Den här säsongen ska det daddas med folk

Haha, det där är fan BB-historia!

Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
Jassa får inte dricka nå mer...undrar om Mergim får det nu när han kaskadspytt ut allt

När det gäller drickat är han lika fjollig. Det är nog bara penisen mellan benen kvar som är manligt där.
2020-04-25, 23:11
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Julia är en stark kvinna. Står upp mot Martin. Killen som bråkar med alla tjejer utom sin älskade Jasmine. Toffel !

Hon kan bli en otippad vinnare om hon dricker måttligt. Idag är hon inte alls full eller odräglig.
Mergim ser rätt svag ut nu dock...
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hon kan inte ens hantera sig själv, hon kan ställa sig på malmskillnadsgatan för hon har inget jobb när hon kommer ut.
hehehe.
Jullan skulle nog dra in mer deg på det. än att fila folks tånaglar
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Han känns faktiskt rätt vettig just nu. Sen om han har dold agenda eller ej... who knows

Ja lite så känns det. Efter tio veckor kommer det just nu när han inser att hon har räddats av tittarna och även sitter säkert medan han sitter löst. Jag förstår att hon är misstänksam. Vi får la hoppas att han menar det han säger.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in