2020-04-25, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag läste nånstans att Sami tydligen har en jättesnygg tjej på utsidan. Eller om det var en tidigare flickvän. Kan tänka mig det då hans sätt att vara attraherar. Ingen tjej vill ha en bög eller toffel som dom övriga består av. Inte mycket till spelpjäser i det huset om man vill ha nåt fint. Sami kommer ta hem hela skiten.

I Lyxfällan som spelades in för inte så länge sedan hade han bara en tjejkompis. Hon var söt. Tror de syftar på henne utan att ha fattat att det var en tjejkompis.
Hur vet du att Sami inte är homosexuell? Du antyder att Lennie som varit i en lång relation med en tjej är homosexuell. Personligen tror jag inte att Sami haft en tjej.
Han bodde i husvagn utan toa och dusch. Hur många kvinnor tänder på det.
Tror du missade kvällens live. Kvinnorna som galna, Julia hånglande både med Mergim och Lennie.
Läs några inlägg från ikväll, inte många attraherade av Sami har synts till förrän du kom.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-25 kl. 02:42.
2020-04-25, 02:37
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Det är 2020 välkommen till framtiden. Nära vänner kan man krama och pussa på kinden.
Man blir inte homosexuell av det. Helt övertygad om att ni förstorar upp Lennie och Mergims relation till något det inte är.

Varför kan bara kvinnor få visa kärlek. Förlegade uppfattningar. Tur världen förändras.
T o m i Mellanöstern kan män kramas och pussas.

Ja i länder där det ses som fult att hålla om en kvinna så håller männen om sina polare när de är ute, det stämmer.
har bott i Indien och där går ofta två tonårspojkar och håller armarna om varandra. De skulle få för mycket skit och besudla brudarna om de skulle hålla om dem. Eller brudarna skulle få skit för att de låter sej hållas om av en kille, alltid tjejers fel där nere, tragiskt..

Sami är verkligen en passande vinnare! Lennie också, han är verkligen en fin vinnare. men tycker det är Sami som vore intressant att följa när detta är över. Han har charm, självdistans och humor att kunna bli känd inom sociala media/"influensa"-skiten..
2020-04-25, 02:45
Medlem
namataras avatar
Citat:
Big brother huset kanske förändrar deltagarna. Tänk på alla macho män i fängelset som är homosexuella när de sitter inne. Det är ett socialt experiment och den slugaste, mest manipulativa personen kommer att vinna.

Du har sett för många amerikanska filmer om fängelser tror jag;-)

Visst har du rätt i att många beter sej som sviniga våldtäktsmän och våldtar i kränkande syfte. Ett fåtal som inte var homo tidigare kommer ut eller blir kära i andra män i fängelser.

Homosex och våldtäkter på svenska fängelser är mycket ovanliga. här lever de inte efter idiotiska principen "bara den som tar emot är bög.." Bland kvinnor som avtjänar längre straff pågår ändå en del gos och ibland kärlek.

Jag tror inte bara manipulativitet gör en deltagare till vinnare. Popularitet är mycket viktigare.
Många manipulativa jävlar som åkt ut..
2020-04-25, 02:53
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
Är det svensk kultur o stoppa tungan i en annan mans mun som Mergim gjorde eller menar du att han är homosexuell?

Att våga leva efter sina känslor och inte vara strypt av sin familj eller vara rädda (livrädda bokstavligt) för vad familjen ska tycka, är väl åtminstone "västerländskt". Även om många kristna i USA tyvärr inte kan räknas som det. De har det mycket svårt och lever inte i ett modernt samhälle..
2020-04-25, 02:54
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Big brother huset kanske förändrar deltagarna. Tänk på alla macho män i fängelset som är homosexuella när de sitter inne. Det är ett socialt experiment och den slugaste, mest manipulativa personen kommer att vinna.

Ja det är sant faktiskt heterosexuella har sex med män när dom sitter inne, det händer och det kan men inte förneka. Men det finns såklart bisexuella och homosexuella som sitter inne med.
2020-04-25, 02:54
Medlem
Djävlar vad tjock Sami var i Lyxfällan. Han borde sökt till Biggest Loser också. Bra gjort i alla fall att ta tag i saker och ting. Kanske har han blivit skuldfri då han slutade kröka och tog tag i ekonomin. Han såg nästan ut som Helan i programmet.
2020-04-25, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Ja i länder där det ses som fult att hålla om en kvinna så håller männen om sina polare när de är ute, det stämmer.
har bott i Indien och där går ofta två tonårspojkar och håller armarna om varandra. De skulle få för mycket skit och besudla brudarna om de skulle hålla om dem. Eller brudarna skulle få skit för att de låter sej hållas om av en kille, alltid tjejers fel där nere, tragiskt..

Sami är verkligen en passande vinnare! Lennie också, han är verkligen en fin vinnare. men tycker det är Sami som vore intressant att följa när detta är över. Han har charm, självdistans och humor att kunna bli känd inom sociala media/"influensa"-skiten..

Blir spännande att se vem som vinner BB 2020. Har aldrig följt en dokusåpa men fastnade för BB flr drygt en månad sedan.

Med tanke på vad svenska män här på FB kallar kvinnor så finns problemet även på hemmaplan. Vi behöver inte åka till Indien...... män som säkert får sin kvinnosyn genom porr i kombination med svag mamma beter sig vidrigt. Finns program på tv där de söker upp män som kränker andra på internet.
Det är som en cancersvulst i vårt samhälle.
2020-04-25, 02:56
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Mergim är riktigt otrogen! Jag tror inte ens han har koll på att ramadan börjat nu. Ja konstigt att ingen säger något, iaf om han går och kallar sej muslim. Det sa han väl att han var iaf någon gång i början av programmet?
Det är lika dumt som att jag skulle kalla mej kristen bara för att jag är född i Sverige som blev ett kristet land efter mycket hot om våld under medeltiden. Då jag inte är religiös alls.

Jassa eller djurplågaren Martin, som dessutom är smådryg mot Julia och Frida (var?) ska ut!

Han har sagt att han inte är så troende. Klart som fan han inte är det och det fattar alla och han själv med. Det är jävligt svårt att vara troende i dagens samhälle. Finns mycket som är haram/Synd inom islam även kristendomen men muslimer är riktigt stränga.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-25 kl. 03:01.
2020-04-25, 02:56
Medlem
Citat:
Djävlar vad tjock Sami var i Lyxfällan. Han borde sökt till Biggest Loser också. Bra gjort i alla fall att ta tag i saker och ting. Kanske har han blivit skuldfri då han slutade kröka och tog tag i ekonomin. Han såg nästan ut som Helan i programmet.

Sami ska ha eloge för att han slutat dricka och håller sig nykter i BB huset.
2020-04-25, 03:01
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ingen vill leva i ett sånt samhälle. Tyvärr, näthatet bara växer och det förtjänar ingen som deltar i Big Brother leker någon annan dokusåpa.

Jag förstår vad du menar och hållet med dig till 💯 %

Tack för dina tänkvärda och kloka ord .... ♥️

Visst är det hemskt med näthat.

Men måste ändå säga att jag tycker att det är tusen ggr bättre att hata på någon som frivilligt ställer upp i tv. Det är personer som vill bli sedda och de är förberedda på hat. Sen finns det ju gränser förstås..

Än att hata på och mobba någon anonym kille/tjej på en skola som aldrig har bett om att bli sedd och synad i sömmarna.
Att bli mobbad varje dag i skolan under hela sin uppväxt måste vara fruktansvärt. All sådan mobbing är väldigt mycket viktigare att ta itu med än att skydda frivilliga vuxna som gått med på att bli c-kändisar med allt vad det innebär.

Tack för komplimangen<3
2020-04-25, 03:08
Medlem
Sami slutade dricka 2018 och sa själv att han inte är alkolist. Det tror jag verkligen på då jag själv gjort samma sak och dricker nästan aldrig. Smart av Sami och dom andra skämmer ut sig till ingen nytta. Vore väldigt konstigt om inte Sami vinner.
2020-04-25, 03:10
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:

Sami har gått upp igen i huset, kolla på hans bilder på Instagram han var smalare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in