2020-04-25, 01:48
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Förlåt om jag misstolkade dig. Många har haft synpunkt huruvida Mergim är bög eller inte.
Jag håller med dig Live and let live.

Det är lungt, men det klart folk har synpunkter när han pussar honom på halsen och nacken kinden. Lennie kramar honom och pussar också. Det är inte så vanligt att vänner är så intima med varann. Dom båda kanske är bi, Lennie beter sig inte feminimt alls men det gör Mergim.
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-25 kl. 01:51.
2020-04-25, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderwoman76
Ja alla verkar tycka han är värdig vinnare, men vad fan har han gjort ihuset för att förtjäna vinsten? Han har haft det jävligt lätt.. inga straffar, bara belöningar.. medans andra och vissa få har gott genom eld o vatten.. hängt lösa ända sen start, blivit backstabbade, svikna och hamnat i lilla bb och barndagiset.. och ändå håller huvudet högt. Till ex Jassa! Hon visar känslor därinne som vilken normal människa som helst gör vanligtvis även på utsidan inkl mig. Visst hon kanske är högljudd men inte konstant.. men jag kallar det livsglädje. Hon är så på utsidan också.. en som vet! Hon är en underbar vän som ger mycket kärlek och har mycket passion i sig kärleksmässigt och temperamentsmässigt, men vem blir nånsin arg utan att säga fula ord och skrika.. inte många tror jag.

Vad har sami gjort om man nu skulle jämföra dessa två? Och kan vi snälla skicka ut twofaced frida.. menar människan gick med i bb för att ingå i rainbow för att sen byta till pinkroom och påstår att hon röstar med hjärtat? Märkligt då hon röstat exakt som pinkroom sen dagen hon bytte rum. Hon vet exakt vad hon gör och är en fantastiskt oscarsbelönad skådis deluxe.. rösta ut henne på måndag tack!

Ja det tål att tänkas på. Inget är självklart och jag tror mycket på att slumpen avgör vilken sida som det finns en öppen plats för när de "nya" kommer in.

Jag tycker att Sami ska synas i sömmarna... Vad gör han som är så bra enligt de flesta?
Jag tycker som sagt att hans kalsonghäng och bröstvårtesnurr är osmakligt.
2020-04-25, 01:53
Medlem
Jomras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Mergim kanske anpassat sig till svensk kultur och beviset såg ni ikväll, fortsättning följer .... hoppas jag
Är det svensk kultur o stoppa tungan i en annan mans mun som Mergim gjorde eller menar du att han är homosexuell?
2020-04-25, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Fast bara för att man inte gillar Amilias nedlåtande mobbarstil så börjar man ju inte gilla den bättre för att man ser Sami i lyxfällan.

Vill du ha lite mer mobbing, intriger och drama i samhället?

Coronan är ju lite spännande. Fast bättre om vi fick kalla alla smittade för vidriga smittspridande coronaoffer, eller? Kalla alla nedlåtande saker efter var de kommer ifrån, hur det ser ut, efter felen i deras liv?
Amilia; "En lågbegåvad är ju det och då måste man få säga det:"
Undrar om Amilia tycker det är okej att man kallar folk för feta och fula om de uppfattas vara det av en.
NOT a society for me..

Först av allt
ALLA I HUSET FÖRTJÄNAR RESPEKT
Att vara i låst och isolerad kan inte vara lätt. Vissa i tråden klankar på allt och alla men samtidigt har de aldrig sagt ett negativt ord om Sami. Det är så genomskinligt ......

Läs allt som sagt om Amilia så får du perspektiv
Alla på FB som hejar på Sami klagar på kraftiga tjejer borde se Lyxfällan. Sami och hans mamma är ganska kraftiga och jag tror inte att han hade tyckt om de kommentarerna. Det var min poäng
Avskyr mobbing och använder ironi för att visa de män som kallar kvinnorna allt annat än deras namn hur det kan låta. De lyfter upp Sami ..... alla andra män är bögar och bisexuella.
Sami som inte vidrört en kvinna i huset är hingsten enligt samma män. Tycker det är tragiskt att inte fler män reagerar. Har de inte systrar, mammor...... flickvänner eller fruar är väl otänkbart med tanke på deras vokabulär.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-25 kl. 02:06.
2020-04-25, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Fast bara för att man inte gillar Amilias nedlåtande mobbarstil så börjar man ju inte gilla den bättre för att man ser Sami i lyxfällan.

Vill du ha lite mer mobbing, intriger och drama i samhället?

Coronan är ju lite spännande. Fast bättre om vi fick kalla alla smittade för vidriga smittspridande coronaoffer, eller? Kalla alla nedlåtande saker efter var de kommer ifrån, hur det ser ut, efter felen i deras liv?
Amilia; "En lågbegåvad är ju det och då måste man få säga det:"
Undrar om Amilia tycker det är okej att man kallar folk för feta och fula om de uppfattas vara det av en.
NOT a society for me..

Ingen vill leva i ett sånt samhälle. Tyvärr, näthatet bara växer och det förtjänar ingen som deltar i Big Brother leker någon annan dokusåpa.

Jag förstår vad du menar och hållet med dig till 💯 %

Tack för dina tänkvärda och kloka ord .... ♥️
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-25 kl. 02:07.
2020-04-25, 02:01
Bannlyst
Frida, vilket jävla psykfall, ut med henne på Måndag.
2020-04-25, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Det är lungt, men det klart folk har synpunkter när han pussar honom på halsen och nacken kinden. Lennie kramar honom och pussar också. Det är inte så vanligt att vänner är så intima med varann. Dom båda kanske är bi, Lennie beter sig inte feminimt alls men det gör Mergim.

Big brother huset kanske förändrar deltagarna. Tänk på alla macho män i fängelset som är homosexuella när de sitter inne. Det är ett socialt experiment och den slugaste, mest manipulativa personen kommer att vinna.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-25 kl. 02:09.
2020-04-25, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Vad fan håller hon på med?

Fick kolla BB live. Ingen förstår det du skrivit. Frida uppe och pratar med BB
Det ser konstigt ut. Hon kan nog inte sova
2020-04-25, 02:17
Medlem
Frida har redan nått nästa nivå - BB 2021 i ett nötskal. Mediterar i livesändningen. "Det nya nya."
2020-04-25, 02:23
Medlem
Jag läste nånstans att Sami tydligen har en jättesnygg tjej på utsidan. Eller om det var en tidigare flickvän. Kan tänka mig det då hans sätt att vara attraherar. Ingen tjej vill ha en bög eller toffel som dom övriga består av. Inte mycket till spelpjäser i det huset om man vill ha nåt fint. Sami kommer ta hem hela skiten.
2020-04-25, 02:26
Medlem
namataras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni
Det är tydligt att han inte är muslim på riktigt. Han är en sådan otrogen som IS skulle avrätta omedelbart. Han dricker sprit, struntar i Ramadan, visar tendenser att vara homosexuell. Konstigt att ingen av deltagarna tar upp detta med honom...

Mergim är riktigt otrogen! Jag tror inte ens han har koll på att ramadan börjat nu. Ja konstigt att ingen säger något, iaf om han går och kallar sej muslim. Det sa han väl att han var iaf någon gång i början av programmet?
Det är lika dumt som att jag skulle kalla mej kristen bara för att jag är född i Sverige som blev ett kristet land efter mycket hot om våld under medeltiden. Då jag inte är religiös alls.

Jassa eller djurplågaren Martin, som dessutom är smådryg mot Julia och Frida (var?) ska ut!
2020-04-25, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jomra
Är det svensk kultur o stoppa tungan i en annan mans mun som Mergim gjorde eller menar du att han är homosexuell?

Kärlek är en mänsklig rättighet i och utanför Big Brother huset. Inget du eller någon annan borde reagera på. För min del spelar Mergims, Lennies eller de övriga deltagarnas sexualitet inte någon roll.
Mergim hånglade med en kvinna innan de la sig. Lennie också ......

Tänker inte annorlunda om dem oavsett sexuella läggning. Det borde inte du heller göra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in