Citat:
Ursprungligen postat av
Fröken_Sverige
1. Med tanke på att Golvbrunns-Hannas egna golvbrunnar mest såg ut som på en valfri campingplats i Dalarna på midsommardagen, så tror jag inte att 92:ans är mycket bättre på grund av henne, såvida inga spår ska saneras bort, såklart.
2. Inte ETT dött djur, utan fllera. En fågelskalle, en krossade groda, en mus med öppen mage och tarmar som väller ut samt en krossad,blodig broms är några smakprov som det lilla charmtrollet har bjudit på. Med dubbeltydiga kommentarer, som man LÄTT kan uppfatta som hot. Och så hot om blodiga barn. Blod, blod, blod.
Oavsett mord eller inte, så kan man göra en kilometerlång lista på anledningar till att inte ha den typen av människor fria i samhället.
#TeamÅsaHiding

Att något är riktigt fasansfullt sjukt är helt klart, Frk Sverige (Oroa dig inte för var jag står,
är bara litet omständlig av mig pga sent in i tråden).
Och jag vet att du inte pratar utan grund.
Att han hotar på detta märkliga sätt som framkommer ovan, säger väl att han inte känner sig direkt vara på vänskaplig fot med folk. Måste visa vad som sker om omgivningen inte kan anpassa sig till hans direktiv? Kan man tolka det så?
Har sett en del geocashingbilder och några av dem är något jag skulle vilja diskutera.
En bild där SD har ansiktsmask smetat i ansiktet, en annars helt vanlig sommarbild.
Varför har just SD av alla människor sånt för sig helt oväntat, på, jag tror det var en badstrand?
Undrar om han gillar att kamouflera sig ...
En annan bild. Han står och pekar mot en äng någonstans utan andra människor.
Under bilden står det "Där är hon!" Menade han HD eller anspelade han på LW?
Att skriva så att folk får konstiga associationer ..för det borde han räkna ut att man kan få.
Han är hela tiden "övertonig", måste överträffa verkligheten på något sätt.
Göra mer av en situation än som finns material till. Clowner gör det bättre.
Han är udda (men vill helst inte ge det ordet negativ klang), den saken är klar. JG såg honom som sin bästa vän, vad kan JG ha tänkt
om alla udda yttringar SD kunde uppvisa, eller var han mer normal i JG:s sällskap?
Vad man måste undra om också är, vad såg LW hos honom?
Måste varit själva fighten hos drogs till.
Både LW och SD gillade att anta utmaningar och de gav varandra sådana.