2020-04-24, 22:59
Medlem
Ni som blir obekväma av mergim och lennies närhet och kallar dom för fikusar. Ni förstår att det är ni som är problemet va? Att ni bli obekväma betyder ju nånting, kom ut ur garderoben ni.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Fattar inte varför 99% av tråden missade när Lennie sa det till Patzy på utegården. Var väl hans första eller andra kväll i huset? Sjukt skumt han inte erkänner det nu men han var nog full med Patzy och glömde på det finns kameror överallt.

Ärligt talat tror jag mest det är den kvinnliga delen här inne som inte riktigt vill acceptera det då dom tycker han ser bra ut och vill fortsätta drömma..
Medlem
Jag blir galen av jassas skrik konstaaaant. Hon måste ut på måndag!!!
2020-04-24, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Hade det varit för några veckor sen hade jag hållit med dig. Men tycker Jassa gått ner sig mycket. Bitter, skriker mycket och blir arg så fort det inte går hennes väg. Hon beter sig allmänt barnsligt.

Håller med om att hon verkligen tappar det helt ibland, kan dock se underhållningsvärdet i det. Många andra i huset är så tråkiga att jag kan se mellan fingrarna hur hon beter sig ibland. I slutändan är hon omtänksam, glad och bjuder på sig själv. Hade somnat om jag var tvungen att umgås med Frida..
2020-04-24, 23:02
Medlem
teamdjungels avatar
Hur hittar man musiken som spelas där inne?
2020-04-24, 23:03
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TangerineDream
Smart du är, har också den känslan.
Tv4 verkar ju ha värsta bög-agendan i år, dom har ju två bögar i Robinsson också.
Är säkert den där Rosanna som castar bögar där med.
Nä men Mergim och Lenny var säkert bög kk innan bb, och så ska dom "komma ut" Live.
Dom har ju varit konstigt klistrade vid varandra, hela säsongen.
Samma med Robinsson bögarna.😉
Tack men det tog en tid innan polletten rann ned. Misstanken började då man såg färgen på deras tänder och hur lika dom är. Att 2 så vidriga slemputtar skulle finna varandra redan första veckan annars är otänkbart. Ungtuppen blev antagen först i BB och sen fick den andra sökande också träda in senare. Dom är så förälskade även om den äldre försöker verka lite lugnare. Kanske att fler får upp ögonen då vi är 2 nu tvivlar på en ny bekantskap.
Senast redigerad av Zoom008 2020-04-24 kl. 23:08.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teamdjungel
Hur hittar man musiken som spelas där inne?
shazam

Suedo - the viper nu som spelas.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Ni som blir obekväma av mergim och lennies närhet och kallar dom för fikusar. Ni förstår att det är ni som är problemet va? Att ni bli obekväma betyder ju nånting, kom ut ur garderoben ni.

Ska alla som ser att dom dras till varandra komma ut ur garderoben.. Hur tänkte du nu

Dom som är mest obekväma är ju Lennie och Mergim själva som inte VÅGAR erkänna sin kärlek.
Lennie har ju iofs redan erkänt på fyllan att han är Bi men Mergim kommer aldrig våga det offentligt med sin familjesituation..
2020-04-24, 23:08
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Kanske det men i det här fallet så tror jag dom känner varandra sen innan och har en relation. Man kan inte hitta varandra och bete sig som dom annars. Samma färg på tänderna vilket ökar på misstanken. Hela bögeriet är så pass underligt. Normalt borde dom ha knullat runt redan men har redan mättat sig på utsidan med varandra. Det är vad jag tror. Så besatt som Mergin är skulle han ha våldtagit Lennie annars vid det här laget. Ett bögpar som sökt till BB och håller färgen.
Det skulle fan vara något. hehehe
Har vi någon homosexuell i tråden som kan besvara våra funderingar kring Mergim och Lennie's beteende?

Dom 2 släpper ju fan inte ens blickarna från varandra.
2020-04-24, 23:12
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Det skulle fan vara något. hehehe
Har vi någon homosexuell i tråden som kan besvara våra funderingar kring Mergim och Lennie's beteende?

Dom 2 släpper ju fan inte ens blickarna från varandra.
Man behöver inte vara homosexuell för att fatta hur dom förmodligen lurar tittarna. Alla känner väl någon som är bög men få är i närheten av dessa 2 fjollors beteende. Jag blir mer övertygad för varje minut och ska ikväll senare gå in på TV4-play och kolla in avsnitten i början. Hur uppträdde dom inför första mötet? Kan bli intressant. Paret vill vinna en miljon och hundvalpen blir nog till dom båda om Mergins förhoppning slår in. Dubbel chans om man är 2 att ta hem miljonen.

Borde ta mycket energi att inte avslöja att dom är 2 men samma lag som är ute efter vinsten. Den ena borde ha skitit i att valt samma färgprov som den andra hos tandläkaren. Det avgjorde mitt tvivel om att gayparet inte var ett par innan.
Senast redigerad av Zoom008 2020-04-24 kl. 23:23.
2020-04-24, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Ärligt talat tror jag mest det är den kvinnliga delen här inne som inte riktigt vill acceptera det då dom tycker han ser bra ut och vill fortsätta drömma..
Jag är hetero och kvinna, och förstår inte de som inte ser det.
2020-04-24, 23:16
Medlem
SevenWayToHeavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Eller hur! Så skönt att fler och fler ser igenom det. Har ALLTID stört mig på Jasse, mycket mer än vad jag någonsin stört mig på Amilia. Jasses hycklande är vidrigt rent ut sagt!

Men jaa! Jag hade dock jassa som favvo dom första 2 veckorna därefter har jag alltid velat ha ut henne först t.o.m. innan amilia! Har följt denna tråd sida för sida dock typ aldrig skrivit. Och varje omröstning har det låtit, "vi tar denna först, jassa nästa vecka." Gå aldrig på den motiveringen igen snälla ni!!! Orkar inte med henne mer!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in