2020-04-24, 22:42
Medlem
Älskar fan Jassa. Ju mer spårad desto bättre, hoppas hon blir kvar och går helt loco. Hon må skådespela men tror främst det är en del av hennes personlighet, lite scitzo. Fatta tråkigt huset kommer bli utan hennes humörsvängningar och iq-befriade uttalanden. Hon är random och underhållande. De andra är så jäkla förutsägbara och tråkiga..

Mer Jassa åt folket! Ut med Frida!
2020-04-24, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Han sa att han var bi redan första veckan han kom in.

Har ju dock blivit ännu tydligare med tiden
Fattar inte varför 99% av tråden missade när Lennie sa det till Patzy på utegården. Var väl hans första eller andra kväll i huset? Sjukt skumt han inte erkänner det nu men han var nog full med Patzy och glömde på det finns kameror överallt.
2020-04-24, 22:43
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag tror dom är bluffar och kände varandra innan. Hur kan man ha likadana tänder och hitta varandra så fort annars. Hur visste han ynglingen att gamlingen var bög och tvärtom så fort annars? Börjar bli så äcklad av deras bögeri så det knappt går att titta på programmet. Fy fan vilka äckliga karlar.

Blivit för mycket för mig med.
Tycker det är jobbigt att se när det visas så mycket hela tiden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Lennie är tänd på Mergim med, annars säger man fan ifrån eller flyr vilket han inte gör. Såg honom innan i poolrummet komma bakifrån och krama Mergim och pussa honom på kinden. Han har nog svårt att hantera känslor men med Mergim tar han initiativ till bögeri.
Ja för när Amolia kramade honom flydde han ju likförbannat
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Älskar fan Jassa. Ju mer spårad desto bättre, hoppas hon blir kvar och går helt loco. Hon må skådespela men tror främst det är en del av hennes personlighet, lite scitzo. Fatta tråkigt huset kommer bli utan hennes humörsvängningar och iq-befriade uttalanden. Hon är random och underhållande. De andra är så jäkla förutsägbara och tråkiga..

Mer Jassa åt folket! Ut med Frida!

Aldrig. Jasse förpestar stämningen enbart.
2020-04-24, 22:44
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag tror dom är bluffar och kände varandra innan. Hur kan man ha likadana tänder och hitta varandra så fort annars. Hur visste han ynglingen att gamlingen var bög och tvärtom så fort annars? Börjar bli så äcklad av deras bögeri så det knappt går att titta på programmet. Fy fan vilka äckliga karlar.
Kan vara så att dom är fikusar, för en fikus känner igen en fikus.
Så dom hittade varandra rätt fort.
2020-04-24, 22:44
Medlem
Oj oj oj Julia o Mergim!!
2020-04-24, 22:45
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Fan vad Easy Rider är svartis nu.
2020-04-24, 22:45
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Lennie är tänd på Mergim med, annars säger man fan ifrån eller flyr vilket han inte gör. Såg honom innan i poolrummet komma bakifrån och krama Mergim och pussa honom på kinden. Han har nog svårt att hantera känslor men med Mergim tar han initiativ till bögeri.

😂😂😂 Det såg jag inte. Tycker mig se på Lennie att han inte är lika sugen som Mergim. Merg är kär på riktigt. Som första riktiga förälskelsen typ. Om han hade kommit ut i BB hade det varit värt alla timmar. Just nu känns det som slöseri.
Hade varit fint med ett ”vad var det vi sa”.
2020-04-24, 22:47
Medlem
Vet Mergim inte om att Julia ej har en penis?
2020-04-24, 22:48
Medlem
Hm...tyckte Sami såg lite obekväm ut när Julia kysste Mergim...
2020-04-24, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Husmanskostas
Ja för när Amolia kramade honom flydde han ju likförbannat
Jag har aldrig sett Lennie krama Amilia bakifrån och pussa henne på kinden.

Nu blev Lennie lite svartsjuk när Julia strulade med sin bögkompis Mergim

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in