2020-04-24, 22:48
Medlem
Trollsvanss avatar
😂 vaaaa? Vad händer!
Julia och Mergim, hångel.
Så fel på alla vis.
Medlem
Haha när Julia hånglar upp nej förlåt tvånglar mergim så känner iaf jag paniken, hans blodådror i pannan höll på spricka
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Älskar fan Jassa. Ju mer spårad desto bättre, hoppas hon blir kvar och går helt loco. Hon må skådespela men tror främst det är en del av hennes personlighet, lite scitzo. Fatta tråkigt huset kommer bli utan hennes humörsvängningar och iq-befriade uttalanden. Hon är random och underhållande. De andra är så jäkla förutsägbara och tråkiga..

Mer Jassa åt folket! Ut med Frida!

Skämt drar man på första april. Jassa ska hem på måndag. Hon är den värsta av alla där inne
2020-04-24, 22:49
Medlem
haha. Var inte Lennie lite obekväm när Mergim hånglade med Julia? hahaha.
2020-04-24, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Hm...tyckte Sami såg lite obekväm ut när Julia kysste Mergim...

Han såg helt obrydd ut, om han ens såg det.
2020-04-24, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Han såg helt obrydd ut, om han ens såg det.

Nä du..han kollade
2020-04-24, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
haha. Var inte Lennie lite obekväm när Mergim hånglade med Julia? hahaha.

Han satt med solglasögon bredvid Sami...bägge obekväma?
2020-04-24, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Älskar fan Jassa. Ju mer spårad desto bättre, hoppas hon blir kvar och går helt loco. Hon må skådespela men tror främst det är en del av hennes personlighet, lite scitzo. Fatta tråkigt huset kommer bli utan hennes humörsvängningar och iq-befriade uttalanden. Hon är random och underhållande. De andra är så jäkla förutsägbara och tråkiga..

Mer Jassa åt folket! Ut med Frida!
Hade det varit för några veckor sen hade jag hållit med dig. Men tycker Jassa gått ner sig mycket. Bitter, skriker mycket och blir arg så fort det inte går hennes väg. Hon beter sig allmänt barnsligt.
2020-04-24, 22:53
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Kan vara så att dom är fikusar, för en fikus känner igen en fikus.
Så dom hittade varandra rätt fort.
Kanske det men i det här fallet så tror jag dom känner varandra sen innan och har en relation. Man kan inte hitta varandra och bete sig som dom annars. Samma färg på tänderna vilket ökar på misstanken. Hela bögeriet är så pass underligt. Normalt borde dom ha knullat runt redan men har redan mättat sig på utsidan med varandra. Det är vad jag tror. Så besatt som Mergin är skulle han ha våldtagit Lennie annars vid det här laget. Ett bögpar som sökt till BB och håller färgen.
Senast redigerad av Zoom008 2020-04-24 kl. 22:56.
2020-04-24, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Skämt drar man på första april. Jassa ska hem på måndag. Hon är den värsta av alla där inne

Haha. Försöker se de ni ser men hon är den i huset som får mig att skratta mest. Älskar hennes flumm och att hon bjuder på sig själv. Skämskudden ibland men underhållningsmässigt ligger hon i topp för mig! Tycker dessutom alla huset växer då de är med henne, Lennie har t.ex. aldrig bjudit så mycket på sig själv som när han var på dejt med henne..
2020-04-24, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Han satt med solglasögon bredvid Sami...bägge obekväma?
Sami såg road ut, Lennie däremot blev rätt så stel.
2020-04-24, 22:59
Medlem
TangerineDreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag tror dom är bluffar och kände varandra innan. Hur kan man ha likadana tänder och hitta varandra så fort annars. Hur visste ynglingen att gamlingen var bög och tvärtom så fort annars? Börjar bli så äcklad av deras bögeri så det knappt går att titta på programmet. Fy fan vilka äckliga karlar.
Smart du är, har också den känslan.
Tv4 verkar ju ha värsta bög-agendan i år, dom har ju två bögar i Robinsson också.
Är säkert den där Rosanna som castar bögar där med.
Nä men Mergim och Lenny var säkert bög kk innan bb, och så ska dom "komma ut" Live.
Dom har ju varit konstigt klistrade vid varandra, hela säsongen.
Samma med Robinsson bögarna.😉
Tv4 måste väl vara pk och visa bögsex för första gången, allt för hbq
Senast redigerad av TangerineDream 2020-04-24 kl. 23:01.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in