2020-04-24, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Nej, motivet är givetvis att SD inte längre hade 100% kontroll på LW. Kanske kombinerade han det med en "gåva" till HD?

En bild säger mer än 1000 ord...
https://forumbilder.com/i/ro6E

#TeamÅsaHiding

Precis så har expertvittnet berättat om hur det funkar i relationer som ser ut som SD och LW:s. Det är som farligast när (oftast) kvinnan bryter sig loss.

Eller så agerade han uttryckligen på HD:s önskan/krav för att de skulle bli ett par igen.
Eller par och par förresten..vad det verkar som så umgicks de två som aldrig förr efter det att LW var ur vägen. Och att åka på resa till bl.a. Utah, som vänner, så kort tid efter "skilsmässan" låter så illa.
Citera
2020-04-24, 13:29
Medlem
landbandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Hur tror ni att LW kom ut från huset till bullerplanket? Blev hon ditlurad av SD kanske pga hennes burk som fanns där blandat med en hejdå-träff?
Det finns ju inga digitala spår som visar att de haft kontakt efter kakbilden. Så kom han bara dit?

Hur hamnade dörren på glänt?

Först har man ju inläggen på internetsidan geocaching.com .
Men när det sen gäller att finna gömmorna så behövs en extra app som finns inne på mobilerna .

När det gäller geocaching så har man ju en app som visar koordinaterna , inne på sin android , och där är en meddelandemöjlighet , typ direktinformation mellan personerna som är ute och letar gömmor , så där kan han ju ha skrivit något om att komma ut till planket !?

(Spekulation)

Då visar det ju enbart att man är uppkopplad på den Mast man är närmast men EJ till vem eller vilka man skriver til
Senast redigerad av landbandy 2020-04-24 kl. 13:32.
Citera
2020-04-24, 13:30
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmirider
Ok! låt oss testa en idé och ett antagande. SD är skyldig till brottet men Åsa lyckas inte lagföra mannen. Har han då inte redan genom denna tråd blivit så förnedrad och förlöjligad inför alla han känner och inför inte bara Örebro och dess invånare utan stora delar av Sverige? Idag vet huvuddelen av Sveriges befolkning mellan 15 och 75 att vill man ha insiderfakta om en misstänkt förövarens identitet är det bara klicka in på flashback så servereras vad som önskas.

Under mer än ett års tid har hyenorna marknadsfört SD
  1. psykopat
  2. narcissist
  3. bisexuell micropenis
  4. humorlös grisöga
  5. oansvarig förälder
  6. hotfull stalkare
  7. stöter på barnens kompisars föräldrar
  8. gränslöst självupptagen kvinnomisshandlare
  9. gränslöst föräldraskap där vederbörande hänger ut barnen på bild vid ett stup
  10. En förtryckande dispot med en undergiven hustru som är livrädd för främlingen i sängen bredvid. Hustrun har också varit utsatt för ekonomisk kidnappning då vederbörande vill bli utlöst ur den gemensamma boendeformen men förvägras att flytta till ett eget boende.
  11. En hjärtlös vän, och förtrogen som fortsätter leva vidare som vanligt när LW är död istället för att ge upp sitt liv och om möjligt ta självmord som bevis för att vederbörande respekterade sin vän LW. Åtminstone förväntas han gråta ut offentligt över LW så Fb kan bedöma huruvida han är uppriktig eller bara spelar psykopatleken och försöker manipulera omgivningen, fast han egentligen mest tycker synd om sig själv.
  12. En äckelfarbror som stöter på bekantas yngre döttrar
  13. Kommer med förtäckta hot och insinuationer så fort han skriver något offentligt om sina geo-äventyr
  14. sjuklig utövare av sin sport, nästintill på savantnivå inom autismspektrum
  15. En kontrollfreak med hat mot kvinnosläktet som helhet
  16. En självgod ingenjör med lägre IQ än vad som framgått och en ännu sämre pilot, som saknar IQ att förstå hur vi på Fb uppfattar honom då han har mage att dyka upp på olika geo-event fastän ingen vill ha honom där.
  17. En omogen och mycket personlighetsstörd individ utan sunt förnuft och förmåga till normala skamkänslor.
  18. En hotfull flashbackdeltagare som hotar avslöja publiken och hyenorna i olika pm
  19. En störd individ som geo-leker istället för att vara insyltad i kaninhoppning
  20. En sataniska person med en sataniska grupp vänner och beskyddare som försvarar dåren utan att skämmas
  21. Hemliga killen med flackt känsloliv. Knoggnuggare och mycket värre, då det finns ännu mycket okänt för den breda allmänheten att föreställa sig. Ja, listan kan göras längre men avslutar där.

Helt seriöst, han har blivit fullkomligt uthängd och dumgjord å det grövsta alla kategorier. Möjligen har man uteslutit att beskylla honom för att misshandla djur, i synnerhet kaniner, som många kända seriemördare brukar beblanda sig med under barndomen. Men det kommer, tro mig, håll ut. Om någon ägnade sig åt att förstöra mitt liv på det sättet vad skulle jag ta mig till? Vilken social genans, hur du ligger blottad som ett naket lik för evigt på Fb, tala om lågvattenmärke. Så han har redan fått sin dom och han blev inte socialt frikänd. LW blev också dömd dubbelt upp men hon slipper den sociala skammen.

Allt tal om att Stefan verkar hantera detta bra och sover gott om natten är en yttre fiktion, hur han mår inuti tänker han knappast delge för att glädja hyenorna. Tror knappast att den mannen mår bra.

Döm inte efter skenet, döm rättvist.

Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Menar du att det var LW som drog vinstlotten?

Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Upprepar min fråga som ej fick ett svar första gången jag ställde den (inte som jag såg i alla fall):

Gör ett nytt försök. Tredje gången gillt?
Citera
2020-04-24, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Hej @Picasso2 ... Ja❗du kan mycket väl ha rätt i detta fallet, det vill säga, att Härads-Psykopaten SD har torpat in sig hos svärfadern, jag är mycket övertygad om att Härads-Psykopaten SD har många vänner som stöttar honom, du känner ju till ordspråket "lika barn leka bäst"

Är det så som du misstänker att Härads-Psykopaten SD är på plats och troligt vis tillsammans med svärfadern, så kan du slå dig i backen på att HD är hos sin älskade SD på nätterna efter mörkrets inbrott när han svullnar upp och vill tömma sig, nu kan SD inte längre tömma sig i LW hon är ju för evigt borta, så det är nog tur för SD att han har HD att ty sig till när det brinner som mest innanför byxan.

Dom [SD & HD] har ju som bekant väldigt mycket gemensamt, till exempel alla lögner dom delar mellan varandra, sedan får vi ju inte glömma bort dödspolaren JG som också tillhör de osannfärdiga och det passar väl Härads-Psykopaten SD alldeles utmärkt att ha en sådan polare så där lite vid sidan om.

Mvh/ @JokerMannen

Efter att ha tagit del av Ulanna bildlänk en bit upp, så tror jag att JG är ytterst besvärad nu. Kan bara inte tro att han jönsar med SD som förr. Men vad vet man? SD kan ha nån hållhake på JG som nu sliter sitt hår i förtvivlan, frustration och desperation.?
Citera
2020-04-24, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Ja, varför ville han låna en av grannen?Var är SDs vattenspridare?
Hur såg den ut?
Se en bild på spridare där t ex ett stödben skulle kunna fungera som slagvapen.
https://www.sagro.se/sv/artiklar/roterande-sprinkler-450m2.html?gclid=EAIaIQobChMI94WX99WA6QIVE6WaCh3Sc wyoEAQYICABEgJHvfD_BwE

Å fan, visste inte att det fanns den typen. Undrar om SD har en stång till en fågelmatare. Jag snackade med grannen medan han tog bort just en stång som han hänger flera fågelmathållare på. Stången var tvådelad och den nedre delen klart lämplig att slå ihjäl någon med. Omkrets enl skademärkena i FUP och ihålig!
Citera
2020-04-24, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Ja, nånting är snett när man enbart fokuserar på sexlivet och lägger ut det flera gånger om dagen och verkligen PEKAR på det - titta! Titta! Titta! Oj, vad jag har hittat. Nej, att kika igenom en fup av enbart indicier innebär att leta efter nålarna i höstacken för att hitta något som sticker ut. Och i denna fup sticker massor ut. Men inget juridiskt som kan styrka att SD befann sig på platsen. Det är väl själva fan.

Jag hoppas att det finns några dedikerade utredare hos Örebropolisen som har som egen mission att gå till botten med det här. Om de så skall sitta hemma privat vid sina egna köksbord och jobba på det. Mördaren får inte komma undan. Så är det bara.

Precis, något måste vara fel när hen enbart ägnar sig åt det i så många inlägg.
Med tanke på att så många har bidragit med de där nålarna i höstacken för att komma framåt så fastnar hen i tid och rum med det sexuella fokuset. Inte så friskt med tanke på att snart sagt alla har passerat det stadiet och gått vidare mot något mer handfast. Jag har heller inte hört någon teori från hen att LW:s sexuella natur skulle vara någon form av orsak till att bli mördad. Det är bara skruvade återupprepningar med målet att skapa en trådsanning, tror jag.
Citera
2020-04-24, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beh.ass.
Precis, något måste vara fel när hen enbart ägnar sig åt det i så många inlägg.
Med tanke på att så många har bidragit med de där nålarna i höstacken för att komma framåt så fastnar hen i tid och rum med det sexuella fokuset. Inte så friskt med tanke på att snart sagt alla har passerat det stadiet och gått vidare mot något mer handfast. Jag har heller inte hört någon teori från hen att LW:s sexuella natur skulle vara någon form av orsak till att bli mördad. Det är bara skruvade återupprepningar med målet att skapa en trådsanning, tror jag.
Nej, inte från offentligt håll. Bara från sextrollen. Det är uppenbarligen hennes eget fel att hon inte är vid liv längre. SD var TVUNGEN att ta livet av henne.

Nå, det är överspelat nu förhoppningsvis. Men fan, det är långt till domen meddelas. Jag hoppas verkligen något kan hända nu som vänder upp och ner på den här möjliga frigivningen. Och att han låses in igen på en väldigt lång tid.
Citera
2020-04-24, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmirider
Ok! låt oss testa en idé och ett antagande. SD är skyldig till brottet men Åsa lyckas inte lagföra mannen. Har han då inte redan genom denna tråd blivit så förnedrad och förlöjligad inför alla han känner och inför inte bara Örebro och dess invånare utan stora delar av Sverige? Idag vet huvuddelen av Sveriges befolkning mellan 15 och 75 att vill man ha insiderfakta om en misstänkt förövarens identitet är det bara klicka in på flashback så servereras vad som önskas.

Under mer än ett års tid har hyenorna marknadsfört SD
  1. psykopat
  2. narcissist
  3. bisexuell micropenis
  4. humorlös grisöga
  5. oansvarig förälder
  6. hotfull stalkare
  7. stöter på barnens kompisars föräldrar
  8. gränslöst självupptagen kvinnomisshandlare
  9. gränslöst föräldraskap där vederbörande hänger ut barnen på bild vid ett stup
  10. En förtryckande dispot med en undergiven hustru som är livrädd för främlingen i sängen bredvid. Hustrun har också varit utsatt för ekonomisk kidnappning då vederbörande vill bli utlöst ur den gemensamma boendeformen men förvägras att flytta till ett eget boende.
  11. En hjärtlös vän, och förtrogen som fortsätter leva vidare som vanligt när LW är död istället för att ge upp sitt liv och om möjligt ta självmord som bevis för att vederbörande respekterade sin vän LW. Åtminstone förväntas han gråta ut offentligt över LW så Fb kan bedöma huruvida han är uppriktig eller bara spelar psykopatleken och försöker manipulera omgivningen, fast han egentligen mest tycker synd om sig själv.
  12. En äckelfarbror som stöter på bekantas yngre döttrar
  13. Kommer med förtäckta hot och insinuationer så fort han skriver något offentligt om sina geo-äventyr
  14. sjuklig utövare av sin sport, nästintill på savantnivå inom autismspektrum
  15. En kontrollfreak med hat mot kvinnosläktet som helhet
  16. En självgod ingenjör med lägre IQ än vad som framgått och en ännu sämre pilot, som saknar IQ att förstå hur vi på Fb uppfattar honom då han har mage att dyka upp på olika geo-event fastän ingen vill ha honom där.
  17. En omogen och mycket personlighetsstörd individ utan sunt förnuft och förmåga till normala skamkänslor.
  18. En hotfull flashbackdeltagare som hotar avslöja publiken och hyenorna i olika pm
  19. En störd individ som geo-leker istället för att vara insyltad i kaninhoppning
  20. En sataniska person med en sataniska grupp vänner och beskyddare som försvarar dåren utan att skämmas
  21. Hemliga killen med flackt känsloliv. Knoggnuggare och mycket värre, då det finns ännu mycket okänt för den breda allmänheten att föreställa sig. Ja, listan kan göras längre men avslutar där.

Helt seriöst, han har blivit fullkomligt uthängd och dumgjord å det grövsta alla kategorier. Möjligen har man uteslutit att beskylla honom för att misshandla djur, i synnerhet kaniner, som många kända seriemördare brukar beblanda sig med under barndomen. Men det kommer, tro mig, håll ut. Om någon ägnade sig åt att förstöra mitt liv på det sättet vad skulle jag ta mig till? Vilken social genans, hur du ligger blottad som ett naket lik för evigt på Fb, tala om lågvattenmärke. Så han har redan fått sin dom och han blev inte socialt frikänd. LW blev också dömd dubbelt upp men hon slipper den sociala skammen.

Allt tal om att Stefan verkar hantera detta bra och sover gott om natten är en yttre fiktion, hur han mår inuti tänker han knappast delge för att glädja hyenorna. Tror knappast att den mannen mår bra.

Döm inte efter skenet, döm rättvist.
Tack för detta inlägg, det får bli en signatur!
Citera
2020-04-24, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Å fan, visste inte att det fanns den typen. Undrar om SD har en stång till en fågelmatare. Jag snackade med grannen medan han tog bort just en stång som han hänger flera fågelmathållare på. Stången var tvådelad och den nedre delen klart lämplig att slå ihjäl någon med. Omkrets enl skademärkena i FUP och ihålig!

Jodå, stödbenen gör att den står stabilt på sin plats om vattentrycket är hårt. En vanlig spridare kan ju dansa iväg en bit om trycket är för högt. Det är min erfarenhet i vart fall.
När du säger det så är stödbenen måhända lämpliga som vapen ja. Alurör i och för sig men de kan kanske användas ett bra tag innan de viker ihop sig? Kanske hade två stycken med sig utifall?
Citera
2020-04-24, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Det finns något som inte stämmer mellan KammarÅklagaren Åsa Hiding och Björn Lindén.

Han kanske har svårt för framåt kvinnor. Kan också vara att de kommit ihop sig i ett tidigare sammanhang.
Citera
2020-04-24, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beh.ass.
Jodå, stödbenen gör att den står stabilt på sin plats om vattentrycket är hårt. En vanlig spridare kan ju dansa iväg en bit om trycket är för högt. Det är min erfarenhet i vart fall.
När du säger det så är stödbenen måhända lämpliga som vapen ja. Alurör i och för sig men de kan kanske användas ett bra tag innan de viker ihop sig? Kanske hade två stycken med sig utifall?

Ser de inte för smala ut? Ändarna verkar ha fel form också.
Citera
2020-04-24, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Jag loggade in för att fråga dig om du verkligen har kännedom om att UW och HW
har gift sig, ser då att du skrivit ett tillägg. Du nämnde även i ett tidigare inlägg
giftermål mellan de två, jag har inte läst eller hört något om detta från annat håll.

Så vitt jag vet så gick det aldrig så långt som till giftermål mellan UW och HW, att
de däremot hade ett förhållande har kommit fram i tråden. Att UW och hon fann
tröst och kärlek i varandra för en tid, är jag inte den att döma. Åldersskillnaden
är 16 år.

Lenas mor G*n säger i ett polisförhör att Lena ej skulle ha uppskattat relationen
mellan U*lf och H*nna.

HW har två barn, var på väg att gifta sig hösten -18, vilket inte blev av. Verkar bo
ensam med sina barn.

Enligt folkbokföringen är UW inte gift nu iallafall. Min gissning är att HW hjälpte till där efter mordet. Säkert stöttade UW och HW varandra. Men sedan kan diverse skvaller uppkommit på olika håll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in