2020-04-24, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
Aldrig pussat en kompis på kind. Har mange mycket gode venner. Klem kanske men ingen puss.

Låter tragiskt. Skönt att Lennie och Mergim inte är som dig. Funderar du någonsin på att de är trygga i sin sexualitet och är inte rädda för att bli homosexuella av en puss på kinden.
I så fall är alla kvinnor homosexuella 🤣😂 och att det inte är så .... vet jag.
2020-04-24, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Martin har räddat Jasmine några gånger (åtminstone en gång) men när hon kunde göra så han hade kunnat sitta säkert så gjorde hon inte det... så fult
Han skulle gett svarta rosen till henne

Jasmine är strategiskt och vill vinna miljonen.
2020-04-24, 13:06
Medlem
Julia smeker Mergims huvud, sött
Jasmine ligger bakom Mergim. Frida håller också om honom.
Mergim i ett hav av kvinnor, obs bara Mergim och tjejerna 😂
Tror tjejerna vill ha Mergim och Lennie
Jajjajajaja 😍🥰
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-24 kl. 13:11.
2020-04-24, 13:06
Medlem
Fan vad Martin mumlar och sluddrar mycket när han snackar. Det är knappt så man hör vad han säger många gånger. I avsnitten så textar dom ju till och med när han snackar Han kanske har någon nervsjukdom eller nåt.
2020-04-24, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Har någon skickat det till TV4 så att vi får reda på om Lennie fått brevet. Svårare än så är det inte.
Var slängde hon breven, ni som såg
Amilia kom brevet i lennis låda under sängen . Julia tittar vel inte i lennies låda under sängen
2020-04-24, 13:14
Medlem
Citat:
Låter tragiskt. Skönt att Lennie och Mergim inte är som dig. Funderar du någonsin på att de är trygga i sin sexualitet och är inte rädda för att bli homosexuella av en puss på kinden.
I så fall är alla kvinnor homosexuella 🤣😂 och att det inte är så .... vet jag.
Kvinnor gör. Men gör inte.
2020-04-24, 13:16
Medlem
Citat:
Amilia kom brevet i lennis låda under sängen . Julia tittar vel inte i lennies låda under sängen

Snälla du, någon skrev att Julia slängt brevet och jag ställde en följdfråga om någon hade sett. Du får läsa inläggen ordentligt. Det är inte lätt att förstå det du skrev.
2020-04-24, 13:20
Medlem
Citat:
Kvinnor gör. Men gör inte.

Det är 2020 välkommen till framtiden. Nära vänner kan man krama och pussa på kinden.
Man blir inte homosexuell av det. Helt övertygad om att ni förstorar upp Lennie och Mergims relation till något det inte är.

Varför kan bara kvinnor få visa kärlek. Förlegade uppfattningar. Tur världen förändras.
T o m i Mellanöstern kan män kramas och pussas.
2020-04-24, 13:20
Medlem
Citat:
Julia smeker Mergims huvud, sött
Jasmine ligger bakom Mergim. Frida håller också om honom.
Mergim i ett hav av kvinnor, obs bara Mergim och tjejerna 😂
Tror tjejerna vill ha Mergim och Lennie
Jajjajajaja 😍🥰

DC följer bara Jasmine och Mergim så jag har kökskameran på trots att jag nästan inte hör vad Sami och Martin pratar om.. Tjejsnack är inte så intressant för min del..
2020-04-24, 13:21
Medlem
Gud vad Jasmine tjatar om att hon vill att Martin ska slicka hennes anus. Inte för att det är något fel att gilla det men hon har väl knappt haft vanligt sex så går inte ihop med hennes personlighet.
2020-04-24, 13:23
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Fan vad Martin mumlar och sluddrar mycket när han snackar. Det är knappt så man hör vad han säger många gånger. I avsnitten så textar dom ju till och med när han snackar Han kanske har någon nervsjukdom eller nåt.

Jaaa han öppnar ju knappt munnen när han pratar, så sjukt störande att höra på honom. Han låter alltid lite påverkad, släpar på orden också. När han är full på riktigt så byter jag kamera direkt när han pratar.
2020-04-24, 13:26
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Gud vad Jasmine tjatar om att hon vill att Martin ska slicka hennes anus. Inte för att det är något fel att gilla det men hon har väl knappt haft vanligt sex så går inte ihop med hennes personlighet.

Hennes sexsnack är så pinsamt att lyssna på. "Ska sitta på hans ansikte och rotera", hur låter det ens skönt? Hon kanske skojar lite men hon låter ändå allvarlig.

Hon pratade om olika ställningar typ som hon och Martin ska köra, känns som när man va tonåring och knappt haft sex ännu. Precis som Jullan sa, har ju inte med ställningen å göra, och det ska i sånna fall bara "hända", inte vara någon planering innan om hur han ska hålla henne över huvudet etc...

Hon skulle kanske behöva bli ordentligt påsatt någon gång så slipper hon fundera över ställningar och anusätande, det kommer ju bara på köpet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in