2020-04-24, 12:40
Avstängd
å där gav glasman precis en push för att rösta på sami på insta vinner jassa denna omröstning är den riggad
2020-04-24, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Jag har aldrig sett någon vara så kär som mergim är i Lennart

Awwwwww då kan du inte vara gammal om vänskap är det största du sett.

Men tror säkert man förstorar värdet av en relation i BB huset. Det är inte konstigt att Lennie och Merrgim är tighta. Eller Glasman och Julia samt Jass och Martin som har sex efter några dagar eller få veckor. Trir det ör svårt att föreställa sig den isoleringen och hur den påverkar. Glasman har i intervju förklarat att han inte har något emot om Sami vill ha Julia. Kan verka konstigt men det är nog så sjukt och väl på utsidan får han perspektiv.

Vad som är märkligt är hur ni tolkar in mer än vad som är verkligt. Ni påstår att Lennie och Mergim är köra, har bara sett de sova FRÅN varandra och alla vet att ända Moda kan ingenting hända.

Men bor ni i en liten håla där man aldrig sett två killar kramas utan att de spelat fotboll eller supit till så förstår jag er och era tankar. Det är samma kulturchock som om ni kommit hit från Mellanöstern. Ni kommer säkert att opponera er men det bjuder jag på. Om ni yngre och tänker så bor ni i en håla annars är ni 60+
2020-04-24, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Det skulle inte förvåna mig då Julia är en riktigt osympatisk människa. Jag har inte sett henne göra det men jag tittade inte då och det är säkert lätt att missa. Jag har inte heller sett Lennie läsa brevet och TV4 borde ha lagt upp det om han har läst det efter Amilia åkte ut den kvällen.

Det räckte att se Julia hopa i tvättstugan när hon vann något. När dörren öppnades stoppade hon hoppa hysteriskt och låtsades vänta på tvätten. Julia och Jasmine har långt kvar till att mogna. Snart varit på varje kille i huset.
Där ska man nog ge Sami eloge som är lojal mot Glasman.
2020-04-24, 12:50
Medlem
Har Jasmine suttit säker någon vecka?
2020-04-24, 12:50
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Är det sant att Julia slängde brevet som Amilia lämnat till Lennie?? Läste i kommentarerna på instagram, låter ju helt sjukt så jag hoppas av hela mitt hjärta att detta inte är sant!

Någon som vet?

Jag tror jag såg kommentarer på någon av hennes live att Julia inte hade slängt det, så.. vet ej. Men Amilia hade tydligen sett klipp på när Lennie läste det.
2020-04-24, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Det skulle inte förvåna mig då Julia är en riktigt osympatisk människa. Jag har inte sett henne göra det men jag tittade inte då och det är säkert lätt att missa. Jag har inte heller sett Lennie läsa brevet och TV4 borde ha lagt upp det om han har läst det efter Amilia åkte ut den kvällen.

Har någon skickat det till TV4 så att vi får reda på om Lennie fått brevet. Svårare än så är det inte.
Var slängde hon breven, ni som såg
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Har Jasmine suttit säker någon vecka?
Ja, åtminstone en gång typ vecka.. 3? När hon, Lennie och Alex vann lagtävlingen om att smälta en liter vatten från ett isblock. (Inte för att Jass bidrag så mycket, men.. )
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Awwwwww då kan du inte vara gammal om vänskap är det största du sett.

Men tror säkert man förstorar värdet av en relation i BB huset. Det är inte konstigt att Lennie och Merrgim är tighta. Eller Glasman och Julia samt Jass och Martin som har sex efter några dagar eller få veckor. Trir det ör svårt att föreställa sig den isoleringen och hur den påverkar. Glasman har i intervju förklarat att han inte har något emot om Sami vill ha Julia. Kan verka konstigt men det är nog så sjukt och väl på utsidan får han perspektiv.

Vad som är märkligt är hur ni tolkar in mer än vad som är verkligt. Ni påstår att Lennie och Mergim är köra, har bara sett de sova FRÅN varandra och alla vet att ända Moda kan ingenting hända.

Men bor ni i en liten håla där man aldrig sett två killar kramas utan att de spelat fotboll eller supit till så förstår jag er och era tankar. Det är samma kulturchock som om ni kommit hit från Mellanöstern. Ni kommer säkert att opponera er men det bjuder jag på. Om ni yngre och tänker så bor ni i en håla annars är ni 60+
Aldrig pussat en kompis på kind. Har mange mycket gode venner. Klem kanske men ingen puss.
2020-04-24, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Tänk om
Ni röstar på Frida eller Martin och alla som har en annan favorit i huset röstar ut Sami. Då kommer ni gråta blod

Nej, för jag blir rik om Lennie vinner, fick 15.00 i odds på honom som segrare.
Men vill fortfarande att Sami ska vinna då han förtjänar det bäst.
Sami kommer inte förlora på måndag mot Frida lr Martin.
2020-04-24, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Jaha. Nej jag håller med, och jag är ändå en av dem som tycker om Sami.. Men Lennie är min nr1 just nu. Pendlar mellan dem två.

Lennie har varit stark hela tiden liksom Sami. Kommer också lägga min röst på Lennie.
2020-04-24, 12:56
Bannlyst
När dom inte kan sola och är så lite folk blir det väldigt trist Fredag-Måndag.
2020-04-24, 12:56
Medlem
Martin har räddat Jasmine några gånger (åtminstone en gång) men när hon kunde göra så han hade kunnat sitta säkert så gjorde hon inte det... så fult
Han skulle gett svarta rosen till henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in