Citat:
Ursprungligen postat av
CarlJanne75
Det här är det skitigaste FUP:et jag har sett, ÅK har värkligen ansträngt
sig för att göra ner offret.
Men hon vräker på allt hon har för att försöka få till ett svartsjukemotiv, utan
att lyckas något vidare bra kan jag tycka.
Kan det möjligen ligga till på det lilla viset att Åsa Hiding
lider brist på empatiförmåga.
KammarÅklagaren Åsa Hiding är en underbar människa och hon är dessutom sagt en mycket trevlig individ.
KammarÅklagaren Åsa Hiding har gjort sitt jobb och dessutom ett mycket bra sådant, det är icke på något sätt vederbörandes fel att Härads-Psykopaten SD har lyckats med att manipulera sig ur rättvisans nät med hjälp av en korruptibel Björn Lindén och en lika korruptibel försvarsadvokat som till och med, och till råga på allt börjar dra upp Olof Palme och Thomas Quick mitt under pågående rättegång för att försvara sin klient Härads-Psykopaten SD, och Björn Lindén svalde ju ifrågavarandes Thomas/Palme-snack rätt upp och ned.
Jag tycker faktiskt synd om både KammarÅklagaren Åsa Hiding så som Poliserna som har lagt ned ett så otroligt arbeta på detta mordfallet gällande L*na Wesstr*m och plötsligt smyger en korruptibel dåre upp och frisläpper Härads-Psykopaten SD.
Nej du❗så här får det bara inte lov att gå till, det finns så otroligt många omständigheter som med styrka pekar direkt på Härads-Psykopaten SD som Gärningspersonen vilka många av dem Björn Lindén vägrade att ta någon hänsyn till, faktum kvar står att till dig ställa följande fråga,
Tror du @CarlJanne75, att Björn Lindén har mycket agg mot KammarÅklagaren Åsa Hiding och att det var den egentliga orsaken till att vederbörande släppte ut Härads-Psykopaten SD i fria naturen ?
Mvh / "Kurt Jokern Olsson"