Citat:
Ursprungligen postat av
Mimmirider
Det är censurerat, just vid de privata delarna, men alla förstår alldeles utmärkt vad som pågår uppbackade av sexchatt. Det är dusch, nakenbilder, onaninilder etc. Lena och hennes män var inte blygsamma eller diskreta., då de knappast förväntade sig hamna i Fup.
Åsa kanske vill styrka att S var svartsjuk på alla Lenas erotiska äventyr vid sidan av deras sexuella affär?
Skall inte så här tidigt på morgonen ge mig alltför långt ut på psykologins ibland rätt så stormiga hav, men jag har gått med en fundering en tid sedan NW skrev sitt hätska inlägg på IG och som han önskade att folk skulle dela -vilket också gjordes av bl a
Honan6 (var det väl?).
Jag tror att en stor del av den lätt förståeliga ilska han känner över att SD släpptes, kan härledas till att han rimligen känner jättestor ilska över att hans mammas liv (och underliv) blivit utfläkt till allmän beskådan.
Jag vet inte vad de omtalade bråken mellan NW och hans mamma handlade om, men det är nog inte en alltför djärv gissning att de kan ha handlat om LW:s levnadsmönster, d v s mammans "affärer" med många olika män. Kan inte vara trevligt om det i hemmet finns nya farbröder titt som tätt.
Det är sannolikt så att NW tror att "farbror" SD har dödat mamma LW.
När så SD överraskande släpps, projicerar NW sin ilska öppet på SD och utpekar i affekt honom som mördare. Det var oklokt men förståeligt.
Ang din avslutande mening:
Jag undrar om åkl ÅH är riktigt klok.
Vad fanns det för starka egentliga skäl för åkl ÅH att foga in LW:s intimbilder i FUP?!
Åkl ÅH måste ju rimligen ha insett att skadan av en sån [snaskig!] publik presentation rimligen skulle kunna bli större än nyttan!
Istället för att skriva av sig sin allmänna men lätt begripliga frustration på sitt IG kanske NW skulle kunna skriva till JO och be dem titta på hur åkl ÅH hanterade detta känsliga bildmaterial.
Det hade nog jag gjort.