2020-04-24, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hört talas om trekant?

Vet ju att hon vill ha Lennie. Men hon kan ta Martin som förrätt.
Hehe, jodå det låter bekant blir nog mer en fyrkant då Mergim inte lämnar Lennies sida, fast det lär nog inte Frida bli så ledsen över

Edit: Blir Mergim efterrätt då?
2020-04-24, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Hehe, jodå det låter bekant blir nog mer en fyrkant då Mergim inte lämnar Lennies sida, fast det lär nog inte Frida bli så ledsen över

Kolla Lyxfällan säsong 23 avsnitt 11 om Sami

Kom tillbaka sen alla ni Amilia haters som kallar henne blåval och flodhäst. Ni kanske får perspektiv när ögonen öppnaste er. Fast det har ni nog sett och förträngt 🙃

Amilia var en av de bättre BB deltagarna.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-24 kl. 05:56.
2020-04-24, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69

Mmmmmmm lite avslöjande
Du gillar alltså Mergim mer eller tycker han är snyggare. Haha
Dröm vidare om 3 och 4 kanter med dig i centrum
5 kant om du får med kill kompisen från FB ... tror kanske du hellre vill ha bara killar.
Tjejen bara för för att maska er läggning.

Mergim och Lennie kommer att gå till final så du kommer att få njuta 100 dagar

Börjar fundera på om Sami är oskuld fortfarande. Skulle förklara varför han är så ointresserad av kvinnorna i huset sen dag 1. Han och Lennie bara kramat kvinnor i huset. Mergim var lite på med Anty innan hon lämnade.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-24 kl. 06:22.
2020-04-24, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag fattar vad du menar. Typ som en människa som står där, en kylig höstnatt och gräver en djup grop á 1x2 meter på bakgården, medan hon skrattar nervöst: "han sa att han aldrig skulle lämna mig *nervöst skratt och stirrig blick*. Nu kommer han alltid stanna hemma!"

Ont: någon får gärna förklara för mig vad vitsen är att Jasmine och Martin inte delar säng? De knullar och pussas ju ändå? Eller delade de säng i natt?

Snackar ni om Sami!? Bor han med sin mamma .... eller

Jasmine bor också hemma, Sami och Mergim men har är yngst så kanske inte så konstigt. Mergim har pratat om att flytta hemifrån i BB huset. Verkar mest mogen av de tre.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-24 kl. 06:24.
2020-04-24, 06:46
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Snackar ni om Sami!? Bor han med sin mamma .... eller

Jasmine bor också hemma, Sami och Mergim men har är yngst så kanske inte så konstigt. Mergim har pratat om att flytta hemifrån i BB huset. Verkar mest mogen av de tre.

Har svårt att se Mergim klara av att bo själv.
Han har ju varit tyldig med att han vill hjälpa familjen .

Han fick ju en fråga en gång varför han inte flyttar ifrån Hässleholm.
Han svarade att pappan hade sitt jobb så det var inte aktuellt.

Så med att flytta så inkludera han hela familjen.
2020-04-24, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Har svårt att se Mergim klara av att bo själv.
Han har ju varit tyldig med att han vill hjälpa familjen .

Han fick ju en fråga en gång varför han inte flyttar ifrån Hässleholm.
Han svarade att pappan hade sitt jobb så det var inte aktuellt.

Så med att flytta så inkludera han hela familjen.

Mergim jobbar med sin pappa, på samma företag. Då jobbar också Mergim i företaget 🙂

Ni pratar skit om muslimer och håller på en halvarab. Hur tänker ni? Samis pappa är från Afrika, tror det var därför han höll sig till Alex.
Inget fel med att Samis pappa är afrikan men tycker bara det är märkligt att man då blir nazist. Inte heller fel om han bor med mamma, det är kanske en kulturell anledning som pappan tagit med sig, de är närmre sina familjer och det kan vara fint.

Missade middagen mellan Julia och Sami. Hände något?
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-24 kl. 07:08.
2020-04-24, 07:15
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Mergim jobbar med sin pappa, på samma företag. Då jobbar också Mergim i företaget 🙂

Ni pratar skit om muslimer och håller på en halvarab. Hur tänker ni? Samis pappa är från Afrika, tror det var därför han höll sig till Alex.
Inget fel med att Samis pappa är afrikan men tycker bara det är märkligt att man då blir nazist. Inte heller fel om han bor med mamma, det är kanske en kulturell anledning som pappan tagit med sig, de är närmre sina familjer och det kan vara fint.

Ja men bara för att han jobbar på lagret på samma företag så är ju inte Mergim fast där. Håller med om att det är fint att man står nära sin familj, det gör jag också.

Sen skiter jag fullständigt i om en person är muslim, jude, afrikan, gay o.s.v. Men ja det finns många as på flashback.

Sen varför skulle man inte kunna vara nazist för att ens pappa är från Afrika? På samma sätt som många verkar tro att en rasist enbart kan vara en vit person.
Sami är från en liten håla där det är lätt att påverkas och dra sig till något bara för att känna en tillhörighet. Vet inte hur nazistisk Sami egentligen är. Han sympatiserar säkert med SD men det är i min värld långt ifrån nazism och rasism.
2020-04-24, 07:16
Medlem
Tycker inte det är att spamma om man skriver om deltagarna i BB huset slangen.

Har skrivit fakta om Sami och det finns trådar på FB om Sami. Det är bara att läsa. Verkar vara folk som känner honom som skrivit där.

Tror Sami mår bra i huset om man sett Lyxfällan säsong 23 avsnitt 11 och Raggarfilmen. Har dock inte hunnit se raggarfilmen ännu.

Det finns både stabilitet och struktur i huset och det mår han bra av.
2020-04-24, 07:20
Medlem
Citat:
Ja men bara för att han jobbar på lagret på samma företag så är ju inte Mergim fast där. Håller med om att det är fint att man står nära sin familj, det gör jag också.

Sen skiter jag fullständigt i om en person är muslim, jude, afrikan, gay o.s.v. Men ja det finns många as på flashback.

Sen varför skulle man inte kunna vara nazist för att ens pappa är från Afrika? På samma sätt som många verkar tro att en rasist enbart kan vara en vit person.
Sami är från en liten håla där det är lätt att påverkas och dra sig till något bara för att känna en tillhörighet. Vet inte hur nazistisk Sami egentligen är. Han sympatiserar säkert med SD men det är i min värld långt ifrån nazism och rasism.

Är man tillräckligt dum kan man vara jude och nazist. Hiller var kort, svarthårig, bruna ögon och jude och än idag har vi 1488r i världen. Att det finns idag är sjukare när vi vet sanningen. Inte mycket förvånar mig med den kategorin som saknar självkänsla ovåch är uppfyllda av hat

Tycker det vore synd om Sami leker med pajasarna som tror på ren ras, knappast att han passar in på den beskrivningen.. Men tyvärr är jag inte säker och det skulle inte förvånar mig om han kommer ut som NYnazist. Det har jag skrivit innan i tråden. Han verkar svag och kan inte stå emot grupptryck. Det är främsta egenskaperna för alla nazister tillsammans med självhat.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-24 kl. 07:35.
2020-04-24, 07:24
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Är man tillräckligt dum kan man vara jude och nazist.

Obegåvat eller svagt, att Sami lekt nazisterna. Skulle inte ens förvåna mig om han kommer ut blir NYnazist. Det har jag skrivit innan i tråden. Han verkar svag och kan inte stå emot grupptryck. Det är främsta egenskaperna för alla nazister.

Tror också att det där med grupptryck stämmer. Bara hoppas han får rätt vägledning efter BB och inte hamnar i någon skit. Att han slutat med alkohol är ju ett tecken på att det finns en vilja att förändra sig själv och det har han klarat av.

Som sagt lätt att hamna i fel sällskap som ung och fastna där.
2020-04-24, 07:31
Medlem
antemannens avatar
Citat:
Tycker inte det är att spamma om man skriver om deltagarna i BB huset slangen.

Har skrivit fakta om Sami och det finns trådar på FB om Sami. Det är bara att läsa. Verkar vara folk som känner honom som skrivit där.

Tror Sami mår bra i huset om man sett Lyxfällan säsong 23 avsnitt 11 och Raggarfilmen. Har dock inte hunnit se raggarfilmen ännu.

Det finns både stabilitet och struktur i huset och det mår han bra av.

Det var ett jäkla tjat om lyxfällan säsong 23 avsnitt 11. Lovar att 99% i tråden vet om och troligtvis har många även sett avsnittet. Snälla gå vidare nu, tack.
2020-04-24, 07:33
Medlem
Citat:
Tror också att det där med grupptryck stämmer. Bara hoppas han får rätt vägledning efter BB och inte hamnar i någon skit. Att han slutat med alkohol är ju ett tecken på att det finns en vilja att förändra sig själv och det har han klarat av.

Som sagt lätt att hamna i fel sällskap som ung och fastna där.

Då kommer Sami att växa i mina ögon. Han skulle kunna livnära sig genom att föreläsa i skolor om nazism och destruktivt liv och få ungdomar att inte hamna fel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in