2020-04-24, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Hade ju varit hipp and happening om han gjorde. Dessvärre tydligen bara sjukt varmt i rummet
Va fan, har dom ökat värmen där inne? Han har ju aldrig legat på golvet förut väl? Men jag hoppades faktiskt lite på att han hade blivit utkastad av frugan
2020-04-24, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomi121
Fast vänta vänta vänta. Har du seriöst letat upp en bild på två killar, sparat den och sen letat upp två bilder på Lennie och mergim och klipp och klistrat på dom två killkropparna. För att sen lägga upp det på Flashback ? Är du på riktigt? Sitter du och runkar till den bilden nu? För nu har du ju den sparad och gud vet hur många till du har i din bildmapp. Du är en sån som drar i snoppen när du ser två män som bara kramas. Sen när du är klar så skäms du över dig själv och ska göra narr av dom istället. Du är slut som människa HAHAHAHAHAHA

Tror många här blir upphetsade av Lennie och Mergim. De pratar knappt om någon annan.

Tjejerna i huset är nöjda med killarnas utseende och tycker de är snygga. T o m killarna i huset och självaste Sami tycker de är snygga så jag kan tänka mig att smygbögarna som låtsas vara homofobiska egentligen tänder påi Lennie och Mergim.

Kul att Mergim är säker.
2020-04-24, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Va fan, har dom ökat värmen där inne? Han har ju aldrig legat på golvet förut väl? Men jag hoppades faktiskt lite på att han hade blivit utkastad av frugan

När det gäller Mergim och Lennie så hade du hoppats på lite mer. Kramas gör alla killar även de som är straight, alla fotbollstränare. Du är besatt av Mergim och Lennie. Vem är du förtjust i av killarna

Säkert sur att du inte kan ligga i sängen men en av dem. De andra homofoberna och du verkar tända på killarna. Det är så uppenbart........ Ni vill ha ut alla tjejer, kallar tjejerna för hora, luder m m och spelar heterosexuella här på FB

Ser genom era falska masker. Det enda heteroparet vill ni ha ut ?????? för att de knullar
🤣😂 hoppas polletterna trillar ner på fler så att de ser att ni är homisar som inte vågar stå upp för det.
Det är 2020 och helt ok att vara homosexuell, kom ut ...

Ni vill inget hellre än att era önsketänker ska uppfyllas, Lennie och Mergim ska få till det i huset.
Fortsätt fantisera istället Det kommer inte att hända utom i er fantasi.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-24 kl. 03:34.
2020-04-24, 03:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
När det gäller Mergim och Lennie så hade du hoppats på lite mer. Kramas gör alla killar även de som är straight, alla fotbollstränare. Du är besatt av Mergim och Lennie. Vem är du förtjust i av killarna

Säkert sur att du inte kan ligga i sängen men en av dem. De andra homofoberna och du verkar tända på killarna. Det är så uppenbart........ Ni vill ha ut alla tjejer, kallar tjejerna för hora, luder m m och spelar heterosexuella här på FB

Ser genom era falska masker. Det enda heteroparet vill ni ha ut ?????? för att de knullar
🤣😂 hoppas polletterna trillar ner på fler så att de ser att ni är homisar som inte vågar stå upp för det.
Det är 2020 och helt ok att vara homosexuell, kom ut ...

Ni vill inget hellre än att era önsketänker ska uppfyllas, Lennie och Mergim ska få till det i huset.
Fortsätt fantisera istället Det kommer inte att hända utom i er fantasi.
Och som vanligt har du fel, men jag förväntar mig inget annat av dig. Du har oftast fel din stackare. Mina favoriter är Sami och Julia, resten kan fara och flyga.
Har du inget vettigt att komma med så är det nog bättre att du lämnar tråden istället för att komma med en massa trams.

OT: Skriket från Halmstad ska skickas hem på måndag!
2020-04-24, 04:04
Medlem
[quote=Zwoop69|71318889]Och som vanligt har du fel, men jag förväntar mig inget annat av dig. Du har oftast fel din stackare. Mina favoriter är Sami och Julia, resten kan fara och flyga.
Har du inget vettigt att komma med så är det nog bättre att du lämnar tråden istället för att komma med en massa trams.

OT: Skriket från Halmstad ska skickas hem på måndag![/QUOTE

Sami kommer aldrig att få till något med Julia. Inget händer, grabben vill inte ha henne.
Han har ingen sexdrift. Det är säkert många här som känner igen sig i det. Trycker ner er sexualdrift och agerar ut mot alla som har en.
2020-04-24, 04:30
Medlem
Tycker BB var roligare för par veckor sedan. Har knappt kollat senaste dagarna.
Den enda action numera finns på Flashback även om det verkar som att de flesta är släkt med någon i BB huset. Blir tokiga om man säger något negativt om Sami 😃 gulligt
Det finns säkert en och annan nazist som klappar händerna. Med tanke på att Sami är hälften arab och till hälften finne kanske det säger en del både om Sami och dessa nazister och hans cheerleaders på Flashback. Identitetssökande och/eller klent intellekt.

F ö Finns en tråd om Sami på Flashback

Saknar Amilias kvickhet Men kan tänka mig att många grabbar inte klarar en kvinna med hjärna. De har bara erfarenhet av kvinnor från heta sidor på internet. Därav deras ovårdade språk om kvinnor.
Deras älskare/älskarinna finns i botten på alla flaskor de tömmer.
Senast redigerad av Observer2020 2020-04-24 kl. 04:42.
2020-04-24, 04:51
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Det enda jag inte gillar med folk som ska vara så extra snälla och ska värka så glada och positiva..m.m
Är att dom personerna har en motpol som är värre än de flesta också, då dom oftast blir otrevligare än normalt.
Jag fattar vad du menar. Typ som en människa som står där, en kylig höstnatt och gräver en djup grop á 1x2 meter på bakgården, medan hon skrattar nervöst: "han sa att han aldrig skulle lämna mig *nervöst skratt och stirrig blick*. Nu kommer han alltid stanna hemma!"

Ont: någon får gärna förklara för mig vad vitsen är att Jasmine och Martin inte delar säng? De knullar och pussas ju ändå? Eller delade de säng i natt?
2020-04-24, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag fattar vad du menar. Typ som en människa som står där, en kylig höstnatt och gräver en djup grop á 1x2 meter på bakgården, medan hon skrattar nervöst: "han sa att han aldrig skulle lämna mig *nervöst skratt och stirrig blick*. Nu kommer han alltid stanna hemma!"

Ont: någon får gärna förklara för mig vad vitsen är att Jasmine och Martin inte delar säng? De knullar och pussas ju ändå? Eller delade de säng i natt?
Det kan jag inte förklara, är väl nåt skådespeleri från skriket men dom delar säng denna natt iaf
2020-04-24, 05:06
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Det kan jag inte förklara, är väl nåt skådespeleri från skriket men dom delar säng denna natt iaf
Hon är så fake och löjlig att man inte orkar med det. Snart måndag och då flyger Jasmine ut. Då hoppas jag att Frida tar en åktur på Martin.
2020-04-24, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hon är så fake och löjlig att man inte orkar med det. Snart måndag och då flyger Jasmine ut. Då hoppas jag att Frida tar en åktur på Martin.
Minst sagt, min röst på att få ut kommer att bli hon på måndag! Haha, ja det hade ju varit nåt men tror inte det kommer att hända. Frida är ju sugen på Lennie
2020-04-24, 05:23
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Kollar på dagens avsnitt nu och medan Julia och Frida sjunger på den där "han tog aaaav sig sin kavaj" frågar Jasmine "vänta, är det han Cornelis Breivik?". Hon säger så otroligt jävla dumma saker!
2020-04-24, 05:25
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Minst sagt, min röst på att få ut kommer att bli hon på måndag! Haha, ja det hade ju varit nåt men tror inte det kommer att hända. Frida är ju sugen på Lennie
Hört talas om trekant?

Vet ju att hon vill ha Lennie. Men hon kan ta Martin som förrätt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in