Citat:
Ursprungligen postat av
TrumpIsPresident
Fast hur tänker vi här egentligen? Ni får det att låta som att det är Trumps fel att viruset spreds? Vilken ekonomi har inte tagit stryk över detta viruset? Det är lätt att klaga när man sitter på andra sidan men Joe Biden har ingen egen politik och hade aldrig klarat en kris av detta slaget.
Men är det någon som kan starta om ekonomin och göra den stark igen är det Trump, han har redan gjort det än gång innan och folket vet om detta i USA vad nu än hatarna i tråden här säger om det, dom är bara arga för att Hillary förlorade valet 2016.
Va?
Jag pratar om att Gerogia planerar att öppna upp igen redan nästa vecka trots att de har riskabla siffror, det är inte direkt Trump som styr över staterna, men skulle det bli så att Georiga öppnar upp och sedan blir precis som New York så kommer resten av USAs stater vägra att öppna tills det börjar se "normalt" ut igen.
Det är ingen skuld hos Trump där utöver att han har pushat för att öppna upp landet men jag förstår det även om jag misstänker att han egentligen är för fortsatt social distans men då han behöver demonstranternas röster så ger han svaga svar kring dem, men det är jag rätt säker på att de flesta politiker hade gjort om jag ska vara helt ärlig.
Clinton har absolut ingenting med 2020 att göra så du kan släppa henne, hon är inte relevant, men skulle valresultatet se likadant ut idag som då men att han (Trump) förlorar Arizona och Florida, så kommer Trump att inte kunna bli omvald, förlorar han bara Florida eller Arizona så tror jag han lär bli omvald och nu är det så att både Arizona och Florida står och vacklar då bägge staterna har över 50% som anser att man gör ett dåligt jobb med denna pandemi och att Trump inte bör få fortsätta som president.
Så Trump behöver jobba med att säkra dessa stater så att han inte förlorar dem.