2020-04-23, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror aldrig en BB-säsong har blivit så här ointressant, så här tidigt, p g a att en viss deltagare röstades ut. Finalveckan har väl alltid blivit lite småseg, det ligger i sakens natur, MEN SNÄLLA RARA (som Amilia hade sagt), det här går ju inte? Det är nästan en månad kvar.

Jag fattar att TV4 och C More har sin öronmärkta budget för BB, de är inte beroende av tittarsiffror på samma sätt som kanske Kanal 5 var när de körde BB, men ändå. Samtliga inblandade är väl intresserade av att kunna fortsätta med en karriär inom tv/media..?

Sluta kolla då, inget hindrar dig. Men obviously hänger du kvar då det är intressant för dig.
2020-04-23, 22:27
Medlem
Fruktdrakens avatar
På måndag vill jag ha ut Jasmine. Skulle vara kul att ta ut henne innan Martin. Finns inte i hennes värld. Jag tror att vi kan få ut henne om vi ska rösta ut och inte kvar.
2020-04-23, 22:28
Medlem
Men asså... Mergim måste va bi eller homosexuel?! Han ligger och pussar och gosar med lennie som om han va hans pojkvän eller något?!
2020-04-23, 22:28
Medlem
Summerof69Recklesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summerof69Reckless
Eftersom det är kärleksvecka så känns det lite grann att vi skall ge våra hjärteröster till de vi tycker om.
Om du vet säkert att vi skall rösta UT någon så ger jag efter för kattrackaren och ger henne min röst.
Varför sådant tjôt om Jullan och alkohol? När jag bodde och jobbade utomlands stack alla arbetskamrater ner till puben eller baren varenda dag efter jobbet. Oftast tog man en pint på lunchen också. Känner mig inte som alkis eller mina vänner.
2020-04-23, 22:29
Medlem
Hahaha vad är det för jävla musik BB spelar?
2020-04-23, 22:29
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Inget snack att man vill ha ut knulldockan men hon har för många fans just nu och orkar inte med DumFrida.
Hennes motivering med att ge 2p till pojken med husporslinet i käften att "jag ser upp till honom" fick mig att trilla av soffan och nästan sätta mig på katten. Eftersom katten är viktigare för mig så kommer jag inte ge Frida min röst.

Du har sagt det har tre gånger nu vem försöker du lura? Du vill få folk att rösta på Frida istället haha. Jassa leder alla omröstningar på vem tittarna vill ha ut denna vecka också fast nu är hon 1 förra veckan var hon 2a
Senast redigerad av Eagle35 2020-04-23 kl. 22:31.
2020-04-23, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psyke5
Men asså... Mergim måste va bi eller homosexuel?! Han ligger och pussar och gosar med lennie som om han va hans pojkvän eller något?!
Han är lika straight som Liberace.
2020-04-23, 22:31
Medlem
I dagens avsnitt säger Lennie halvt på skämt halvt allvarligt att pga ”ryktena som florerar här inne” så kommer han få svårt att ligga på utsidan. Vad syftar han på? Att det skulle vara mera än vänskap mellan honom och Mergim?
2020-04-23, 22:31
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Stämmer helt har sett dom tendenserna på henne när hon blir bitsk och färser till ibland helt onödiga situationer.
Det samma gäller personer som tatuerar hjärtan på kroppen. det är personer som absolut inte står för kärlek.
Tex tjejen Lotta som vart misshandlad till döds av sin pojkvän som hade stort hjärta tatuerat på halsen.
Va det inte skrik Jassa som hade Hjärta tatuerat på handen. Men höjde näven mot Martin för skitsak. hehehe

Eller folk som bär kors runt halsen eller tatuerar in kors, det är folk som syndar och inte beter sig kristet någon stans.
2020-04-23, 22:32
Medlem
Citat:
Han är lika straight som Liberace.
Ändå försöker folk här intala sig själva att han INTE är det. Det är ju så jävla uppenbart. Inte fan går en straight kille runt och kramar och pussar sina kill kompisar på nacken hela tiden
2020-04-23, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eagle35
Du har sagt det har tre gånger nu vem försöker du lura och få folk att rösta på Frida istället haha. Jassa leder alla omröstningar på vem tittarna vill ha ut denna vecka också fast nu är hon 1 förra veckan var hon 2a

Visa mig en enda omröstningar så skall jag tänka på det. På bettingsajter högst odds.
Skönt om du slutar spamma.

Nu ser det ut att de har det skönt ute på utegården.
2020-04-23, 22:33
Medlem
Eagle35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glas.nyckel
I dagens avsnitt säger Lennie halvt på skämt halvt allvarligt att pga ”ryktena som florerar här inne” så kommer han få svårt att ligga på utsidan. Vad syftar han på? Att det skulle vara mera än vänskap mellan honom och Mergim?

Nej han menar fist grejen och att folk tror han är hardcore

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in