2020-04-23, 21:45
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micropenis69
Konstigt att det är bara killar som är tippade att vinna BB. Är det bara incels som röstar eller vad beror detta fenomen på?
Nä. Brudarna är bara inte tillräckligt bra i år. Det är inte mer än så. Med det sagt diggar jag Julia och Frida. Men Sami ska ha miljonen. 🙃
2020-04-23, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friton
Snacket om att Martin är snygg.. Jag ser det inte, han är slående lik Myggan från tv-serien med samma namn som gick på 5an 2007.
Martin är ju en gangster från Åkersberga. Klart att tjejer går igång på farliga snubbar liksom.. inget nytt direkt
2020-04-23, 21:47
Medlem
Citat:
Det är ju typ 50 pers max här som skriver nu efter att hatobjektet Amilia har lämnat. Och samma 5 pers som spammar tråden hela tiden
Dels beror det på att folk tröttnar, dels för att folk har blivit blockade. Jag gillade absolut inte Amilia men tycker till viss del att det är trist. Hade gärna sett att Martin eller Jasmine lämnat i måndags. Nu har i och för sig BB skapat grejer där folk enskilt får ha samtal, som med Amor igår och dejten ikväll. Det är i och för sig Sami fucking Jacobsson som gör det! 😍😍😍
2020-04-23, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
"En stand-up komiker...som mestadels satt ned" Klockren Sami
Sa han det? Var och fixade lite saker så missade det! Han är så sjukt observant, klockren och rolig. Ja, jag är lite kåt och kär i Sami. Det står jag för, han är grym.
2020-04-23, 21:50
Medlem
meduzan2013s avatar
Kollade nyss på Amilias live, där snackade hon nått om att Martin ska ha sakt något antisemitiskt när dom bråkade, nån som vet vad han ska ha sakt eller har ett klipp på de ?
förövrig stör ja mig mer på henne nu efter man har sett liven. Jävlar va pk hon är
2020-04-23, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meduzan2013
Kollade nyss på Amilias live, där snackade hon nått om att Martin ska ha sakt något antisemitiskt när dom bråkade, nån som vet vad han ska ha sakt eller har ett klipp på de ?
förövrig stör ja mig mer på henne nu efter man har sett liven. Jävlar va pk hon är
klippet där man inte hör vad han sa... JUDE eller JUDAS eller JUD, vem fan vet förutom BB. Ingen ide att spekulera
Lika PK som miljöpartiet, kanske dags för henne att lämna moderaterna
Medlem
Citat:

Att hon var ond som en jävla jud.....
var allt vi hörde

Är hon så bitter av att hon åkte första gången hon var nominerad så hon måste klanka ner på alla andra?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Sa han det? Var och fixade lite saker så missade det! Han är så sjukt observant, klockren och rolig. Ja, jag är lite kåt och kär i Sami. Det står jag för, han är grym.

Ajjemän! Sammie-boy satte den
2020-04-23, 21:52
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, någon av dem måste åka. Jag är så trött på dem. För fem veckor sedan avskydde jag Mergim, nu är han hyfsat ok. Håller bara på Sami och Jullan men Frida, Mergim och Lennie får gärna vara kvar till slutet.
Samma här! Man kan säga mycket om Mergim men han försöker i alla fall bli en bättre människa. Han har en varm och positiv energi stundtals men behöver jobba på sin ilska och respekt för andra människor.

Gud nu börjar jag sakna Glasman igen. Saknar t.o.m. hans fyllebölande. Guld var det.
2020-04-23, 21:55
Medlem
Citat:

Citat:
klippet där man inte hör vad han sa... JUDE eller JUDAS eller JUD, vem fan vet förutom BB. Ingen ide att spekulera
Lika PK som miljöpartiet, kanske dags för henne att lämna moderaterna

Precis. Tittarna har ju denna säsong velat av någon anledning sprida mycket falska anklagelser. Om Martin dessutom sa något med "judas" så har det ingenting med judar eller folkslag att göra.

Att Analia försöker smutskasta Martin utanför huset är ju inte konstigt. Hon har varit fruktansvärt PK sedan hon klev in genom den breda dörren.
2020-04-23, 22:04
Medlem
Citat:
Det är ju typ 50 pers max här som skriver nu efter att hatobjektet Amilia har lämnat. Och samma 5 pers som spammar tråden hela tiden
Du är inte helt fel ute tror jag.

OnT: Rösta ut skriket från halmstad, ni vet den staden som kan kännas igen med 3 hjärtan ( som skriket själv sa ungefär ).
2020-04-23, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Japp det hade varit så jävla roligt att hon tvingas åka ut till corona, hennes skådespel och skrik hör inte hemma i big brother...
Precis hon har fyllt kvoten med gap o skrik redan dag 1. Och att hon säger en sak o gör något annat är så fucking störande. Jag skulle aldrig kunna ligga o TV check✔️ (Ligg gärna men säg ALDRIG, aldrig 100ggr sen göra precis tvärtemot) hon skulle heller inte skaffa kille eller bli kär. Hon skulle heller inte ta tillbaka honom check✔️. När man har kameror på sig 24/7 och är konstant observerad och är med i ett tv-program bör man vara försiktig med vad man säger för man blir catchad på en gång. Hon är fan inte 18. Bruden är 26 bast

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in