2020-04-23, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Det är verkligen beklagligt att Springare gjorde ett så undermåligt arbete.
Ja, det var oförlåtliga misstag han gjorde. Men tro inte att utredningarna är slut i och med detta. En dom skall meddelas och jag kan nog lova att om den blir friande så finns det poliser som kommer göra allt för att se till att skaffa fram bevis mot SD. Han kommer inte kunna känna sig trygg, fast han tror han kommit undan med det perfekta mordet. Regionala insatsstyrkan väntar runt hörnet :-)
Citera
2020-04-23, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Nej, så var det inte.
Kanske har du glömt att du tidigare idag (inatt?) "konfirmerade" nicket Stefan Davidssons spekulation om att jag irl skulle stå nära den "äkta"SD, alltså den mordmisstänkte.
Du läser slarvigt.
Du skriver felaktigheter.

OnT: Du hävdade att UW skulle vara militär. Det var fake news. Principen bjuder att den som lämnat oriktig info, senare lägger in korrekta uppgifter.
En pudling kan vara ett snyggt sätt att runda av ett sånt inlägg.

Men du förnekar inte att du står SD nära.
Citera
2020-04-23, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
[b]

Ponera att en viss NW skulle ha dödat sin mor.

NW har från allra första början haft ett vattentätt alibi

Mvh/@JokerMannen
Citera
2020-04-23, 22:16
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaMarta666
Ojoj var det bara en trådsanning att UW var militär?
Vad farao är han då? Skriv det istället för att anklaga mig för att ljuga, fast du kanske inte vet vad han jobbar med?
Du fabulerarde om att UW är militär ska vara så jäkla svårt att erkänna? Tråden är fylld med så mycket osanna uppgifter så det är väl toppen att det går att puktera en del skit iaf.
Vad har du fått uppgifen om att UW är militär?
Det har du hittat på alldeles själv .
Citera
2020-04-23, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maern23
Som jag förstått hade LW sexuella relationer med mellan 6-8st olika män sista året. Kan även haft relationer som inte är kända för gemene man också. Därför är ju sannolikheten ganska stor att det finns alternativa gärningsmän. Med det sakt ska SD SJÄLVKLART GÅ FRI om inte mer en indicier samt sagor går att styrka.

Citat:
Ursprungligen postat av SmartaMarta666
Ojoj var det bara en trådsanning att UW var militär?
Vad farao är han då? Skriv det istället för att anklaga mig för att ljuga, fast du kanske inte vet vad han jobbar med?

Anställd av militären var eller är han i vilket fall som helst. Men vad har det med mordet på Lena att göra?
Citera
2020-04-23, 22:18
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Är det fortfarande viktigt för dig att veta vem UW lever med?
På vilket sätt är det relaterat till mordet?
Han gifte sig väl med sin dotter för att vara trogen Wesströms galenskaper?
Citera
2020-04-23, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anetor
Men du förnekar inte att du står SD nära.
Jo!
Det förnekar jag å det bestämdaste och med fingrarna på Bibeln!

Men bara för att jag personligen tycker att han är det sista jag skulle vilja ha som partner eller som pappa till mina barn, så behöver jag inte i varje inlägg skriva om hur otrevlig jag uppfattar den karln vara.

Redan sommaren 2018 skrev jag vad jag ansåg om honom och det har inte ändrats till det bättre, särskilt inte efter vad som framkommit via FUP hit till tråden.
Det innebär inte att jag känner behov av att i varje inlägg skriva att den mannen vill jag inte ha att göra med.
Väl?

Hoppas ovanstående kan vara dig till hjälp.
Citera
2020-04-23, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmirider
Tvärtom. Han ville, och när de var tillsammans var Lena otrogen mot honom med Stefan. Sedan ville hon inte ha en seriös relation med Mattan mer. Mot slutet var hon intresserad av Jimmy, men han ville inget seriöst, utan mest ligga och umgås då och då. Exp. ville Beholder dela tält med Lena I Norge, inte stanna och leta efter henne i Örebro då hon försvann.

Aha ... kan haft fel om M*tt*n men har ändå för mig att M*tt*n betydde en hel del för henne mer än flera andra (i början).
Vet också att hon skrev att hon var attraherad av Jimmy (senare tid än förstnämnda) - "spännande", något med "rock", eller hur det nu var - men att han, som du säger, föredrog lugnare tempo i till och från - relation.
Senast redigerad av Moschata 2020-04-23 kl. 22:47.
Citera
2020-04-23, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmirider
Det bekräftat både Kristin och Jenny, it was all about L och S relation .

Ruttet att dra in och namnge ytterligare
personer som inte har med mordet att göra. Är min åsikt. Skulle du själv tycka att det är ok att figurera på Flashback i tvivelaktiga diskussioner?
Senast redigerad av zilvereko 2020-04-23 kl. 23:19.
Citera
2020-04-23, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Nej, det var M*attan som var mer angelägen.

Enligt Lena själv: "Åker till M*ats för tröst, bekräftelse, sällskap, vill inte ha sex, men
vet vad han vill."

Tror du tänker på B*eholderX; Lena ville mer än vad han gjorde. Han bor utanför
Stockholm, har barn, var inte intresserad av ett seriöst, fast förhållande med Lena.

Ah, ja kan ha förväxlat .. Vet om Beholder, men visste inte att han har barn ..
Kan varit att M*tt*n förekommer ganska mycket från tidigare .. men från början var hon väl "på",
men alltså det spelar inte någon roll nu längre -
ingen av dem har MGM - potential ...
Undrar om dessa alla killar var systematiska försök att komma bort från SD som hon visste
väntade på HD samtidigt ... eller om det bara kan förklaras med allmän desperation, hennes ålder och så.
Citera
2020-04-23, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
NW har från allra första början haft ett vattentätt alibi

Mvh/@JokerMannen
Jag skrev PONERA
Fast jag trodde inte jag skulle behöva skriva det i versaler.
Det var alltså bara ett exempel.
Inte att jag tror det var han.

Ville hjälpa det där kontot med ett exempel.
Inget annat.
Citera
2020-04-23, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beh.ass.
Jo det är så slående även om det gick fyra dygn innan hon hittades, så fanns där inga hårstrån eller annat. Teknikerna har garanterat klippt gräs runt omkring, siktat övre jordlagret och så vidare men inte hittat ett dyft. Man hade kunnat fundera om det var så att de funnit hår eller annat som inte gick att testa p.g.a. tiden som gick men något sånt framgår ju inte av FUP:en. Det verkar inte heller ha funnits någon rengöringsvätska eller annat (för att dölja spår) i anslutning till BP. Det var ett välplanerad dåd.

Man skulle kunna tro att GP kom nedstigen från skyn, naken och helrakad och med plasttossor på fötterna och handskar. För att sen försvinna i ett stort *POFF*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in