2020-04-23, 19:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Han sa väl också till LW att om ett barn inte blir som man önskat så kan man ta bort dom. Nåt sånt. Han upplevs som supertrevlig, hjälpsam, mr nice osv osv. Jag får intrycket att det är väldigt viktigt för honom att vara solen som de andra (grannar/LG etc) skall kretsa kring som små planeter. Han gillar att göra sig oumbärlig. Han gillar att folk är tacksamma mot honom. Detta verkar t o m uträknat. Han säger aldrig någonsin nej. Han verkar ha en grandios självbild. Allt han gör är med baktanke. Så upplever jag honom - men jag kan ju självklart ha fel.
Tror tyvärr du har helt rätt.
Han ser sig som förmer, killen hela dagen, den som alla andra vill vara...
Stackars barn, de kan inte ha det lätt. De måste leva under konstant press, inte säga eller göra någonting fel. Pappa kontrollerar ALLT
Citera
2020-04-23, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maern23
Som jag förstått hade LW sexuella relationer med mellan 6-8st olika män sista året. Kan även haft relationer som inte är kända för gemene man också. Därför är ju sannolikheten ganska stor att det finns alternativa gärningsmän. Med det sakt ska SD SJÄLVKLART GÅ FRI om inte mer en indicier samt sagor går att styrka.

Hade hon fler infekterade relationer med fler än SD HD och MH? Och då syftar jag inte på hennes barn och deras pappa UW som så många gapar om, de är ointressanta här.
Citera
2020-04-23, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Du sitter alltså och fabulerar vilt i tråden?
Den information jag har säger att UW inte ens gjort värnplikten. Aningen ljuger mina källor eller så gör du det.

Ojoj var det bara en trådsanning att UW var militär?
Vad farao är han då? Skriv det istället för att anklaga mig för att ljuga, fast du kanske inte vet vad han jobbar med?
Citera
2020-04-23, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Är han?! Det är inte den information jag har.

Sluta dumma dig och skriv istället vad haj arbetar med då om du vet det?
Eller vill du bara göra narr av mig?? Jag tål det iofs hahaha
Citera
2020-04-23, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anetor
"Skulle aldrig falla mig in att kontakta TR i detta mål". Mao har du inte läst FUP om detta mål.
Stämmer.
Har inte läst, men fått delar upplästa för mig.
Det lilla jag fick höra, delar av kommunikation mellan SD och LW, det räckte.
Osmakligt.
Omoget.
Orätt.
Citera
2020-04-23, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifBilly2012
Försäger han sig inte lite i förhöret med åklagare 2 i avsnitt 21 av Rättegången, ca 52 minuter in och framåt. Det med gröna fleecejackan. Eller han säger bara att det är den hon brukar ta.

Attans att han inte snubblade på lögnerna under rättegången. Alla i Stefans närhet blir duperade, har insett det efter att ha lyssnat och läst
. Antisocial personlighetsstörning
Alla är bara spelpjäser i hans liv. När någon inte uppfyller hans krav eller ger honom något så kan de kastas. Det ser man när Hanna blev svårt sjuk. Tror han helt saknar empati.

Varför inte bara skilja sig? Varför planera att mörda HD som om det vore det bästa och smidigaste?
Hur är han funtad?
Handlade det om pengar, huset?
Han vägrade skilja sig helt enkelt, varför? Religiös är han ju inte så det är väl inte möjligt att det är tills döden skiljer oss åt som avgör hans tankar?
Citera
2020-04-23, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmartaMarta666
Vad farao är han då? Skriv det istället för att anklaga mig för att ljuga, fast du kanske inte vet vad han jobbar med?

Ja jag anklagade dig för att ljuga. Jag försökte dölja det lite men du är smart.
Jag har skrivit tidigt var han jobbar. Att han skulle vara militär stämmer inte. Det är din egen tolkning, vilket säger en hel del om hur du lägger till information efter ett huvud och skriver om det som om det vore sant.
Citera
2020-04-23, 19:23
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Ja, tack! Spännande!

Ja, 6-8 män är ju bara de vi råkar känna till.
TT t.ex. visste jag inte om förrän jag läste i FUP.

Det finns ju dessutom många av hennes bollplank
som hon har skickat intima bilder till.

Det är nog inte alla som framkommit en del gömmer sig kanske, vill inte synas pga av de kanske har/hade ett förhållande, som inte fick bli offentligt.

Att skicka intima bilder till LW's bollplank kan man fråga sig vad syftet var, låter perverst.
Citera
2020-04-23, 19:25
Medlem
Citat:

En trådsanning? Du är väl den första/ förste som skrivit att UW är militär.
Citera
2020-04-23, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Det är nog inte alla som framkommit en del gömmer sig kanske, vill inte synas pga av de kanske har/hade ett förhållande, som inte fick bli offentligt.

Att skicka intima bilder till LW's bollplank kan man fråga sig vad syftet var, låter perverst.
Gissar att orsaken är lika banal som tragisk:
Att bli bekräftad.
Bara det.
Citera
2020-04-23, 19:30
Avslutad
Citat:
Varför inte bara skilja sig? Varför planera att mörda HD som om det vore det bästa och smidigaste?
Hur är han funtad?
Handlade det om pengar, huset?
Han vägrade skilja sig helt enkelt, varför? Religiös är han ju inte så det är väl inte möjligt att det är tills döden skiljer oss åt som avgör hans tankar?
Att skilja sig är i hans ögon ett bevis på ett misslyckande.
Han kan inte misslyckas.
Citera
2020-04-23, 19:32
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Ja, tack! Spännande!

Ja, 6-8 män är ju bara de vi råkar känna till.
TT t.ex. visste jag inte om förrän jag läste i FUP.

Det finns ju dessutom många av hennes bollplank
som hon har skickat intima bilder till.

Ni tänker inte delge tråden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in