Sami hade jobb och inga barn, Att vara ensamstående är säkert tufft och lätt att då hamna i den situationen.
Men har man välbetalt heltidsjobb ska man inte blåsa bankerna. Det kanske är skillnaden på Sami och din nära anhörig.
I finalveckan kommer Sami, Lennie, Julia och Mergim stå. Ville se Mergim eller Lennie på fjärdeplats men ju mer jag tänker efter så ökar Samis chanser om han står emot Lennie och Mergim på finaldagen. Då kommer deras fans ha rätt så splittrade röster men Sami kommer ha överlägset stöd från alla sina fans, Julias fans, Martins/Glasmans/Alex fans osv.
Står Sami, Julia och Lennie på finaldagen kommer en del av gula rummets fans röster gå till Julia och det ger ju lite mindre röster till Sami. Däremot kommer Lennie ha stort stöd av alla som annars skulle lagt sina röster på Mergim. Fjortisarna på Instagram är många som gillar honom.
Tror fortfarande Sami hade vunnit i sista scenariot men inte lika överlägset.
Det känns osäkert om både Lennie och Mergim kommer stå i final. Tror inte det själv. När Frida åker så får de bara två påäng var och kommer stå mot varandra om man skulle utgå från andra BB säsonger. Det beror helt på om två eller fler är nominerade helt och hållet. Vi får se helt enkelt.
Sånt jävla bullshit att Mergim fick bli en av kockarna. Vi röstade förfan på Lennie så att Mergim ska börja gråta ytterligare en gång men han ska glida på en räkmacka in. Årets produktion är sinnessjuk dålig!
Men HUR kan ni tro på att detta är sant med tanke på hennes strategi att skådespela genom alla veckor hittills? Självklart drar hon det här kortet nu när hon hänger löst för att såna som ni ska gå på det. Tror inte på ett jävla ord som kommer från henne!
Nja, vet inte om man skulle ljuga ihop en sådan sak. Men det kanske hon gör? Oavsett så tycker jag att det ändå är bra att stå upp för att kvinnor inte är horor bara för att de knullar.
Vilken skräll att Mergim får följa med Lennie hela kvällen. Produktionen gör allt för att han inte ska börja grina igen.
När vi röstade stod det "VEM ska arrangera den romantiska dejten mellan Sami och Julia?", inte VILKA.
Lennie fick hela 65% av rösterna. Mergim 16%, Jasmine 10%, Martin 6% och sist Frida 3%.
Exakt..men så har det varit vid andra omröstningar också...Glömmer aldrig när Amilia blev framröstad till sjöjungfru...stod ju ingenting vad som gällde..de gör lite som de känner för 🤔
Haha, vad är det för straff? Stackars Lennie. Tror dock att det skulle kunna hända saker mellan Lennie och Frida om de båda krökar. Kom på det precis nu när jag tänkte efter, så valde mustaschen.
Haha, vad är det för straff? Stackars Lennie. Tror dock att det skulle kunna hända saker mellan Lennie och Frida om de båda krökar. Kom på det precis nu när jag tänkte efter, så valde mustaschen.
Vad är det för sjuka alternativ på straff Big Brother plockat fram? Hoppas att dejt med Frida vinner så att det framgår hur sjuk i huvudet redaktionen är. Tv4s motto ”mobbing framför allt!” Eller?
Eller JAHA, de menar kedjas ihop med?? Isåfall är det ju görskoj!