2020-04-23, 17:05
Medlem
I finalveckan kommer Sami, Lennie, Julia och Mergim stå. Ville se Mergim eller Lennie på fjärdeplats men ju mer jag tänker efter så ökar Samis chanser om han står emot Lennie och Mergim på finaldagen. Då kommer deras fans ha rätt så splittrade röster men Sami kommer ha överlägset stöd från alla sina fans, Julias fans, Martins/Glasmans/Alex fans osv.
Står Sami, Julia och Lennie på finaldagen kommer en del av gula rummets fans röster gå till Julia och det ger ju lite mindre röster till Sami. Däremot kommer Lennie ha stort stöd av alla som annars skulle lagt sina röster på Mergim. Fjortisarna på Instagram är många som gillar honom.
Tror fortfarande Sami hade vunnit i sista scenariot men inte lika överlägset.
2020-04-23, 17:08
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Sami har skulder och vad han använde pengarna till går att se i Lyxfällan. Tycker inte det är särskilt intelligent och nu har skulden blivit så mycket högre p g a 20-30% räntor. Tror inte han kan räkna, så enkelt är det. Kan inte kalla honom intelligent då.

Ja det är klart Sami har spenderat deg på alkohol och prylar.

Sen är inte räkna som avgör hur smart man är. Jag är övertygad om att Sami är smartast i huset och då menar jag inte att han kan räkna ut en svår matteuppgift.
2020-04-23, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Dessutom kalla henne hora INNAN hon ens gått in i huset och det har hänt. Samt att han själv väljer att göra slut med henne gör att hon ska in i huset. Han kan vara en jävla hora. Jag ogillar Jasmine men hör måste jag försvara henne. Hon är ingen hora för att hon knullar i TV. Trams! Vilket jävla fitthuvud till ex.

Men HUR kan ni tro på att detta är sant med tanke på hennes strategi att skådespela genom alla veckor hittills? Självklart drar hon det här kortet nu när hon hänger löst för att såna som ni ska gå på det. Tror inte på ett jävla ord som kommer från henne!
2020-04-23, 17:14
Medlem
shit jasmine var inte populär på instagram såg jag minst 98% vill ha ut henne så skter vi allt rtt så är det bye bye jasmine
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observer2020
Sami har skulder och vad han använde pengarna till går att se i Lyxfällan. Tycker inte det är särskilt intelligent och nu har skulden blivit så mycket högre p g a 20-30% räntor. Tror inte han kan räkna, så enkelt är det. Kan inte kalla honom intelligent då.

Har du en aning om hur många som har hamnat iden situationen?? Av så många olika anledningar..Ja det var fruktansvärt korkat men har väldigt svårt att tro att han inte lärt sig av det..Uppvaknandet brukar bli hårt..Vet vad jag pratar om eftersom jag har nära anhöriga som hamnat där när hen blev ensamstående...
Avstängd
Horjulia sitter o pillar i håret som vanligt, vad annars... sämsta säsongen av bb någonsin
2020-04-23, 17:15
Medlem
Vad är det för sjuka alternativ på straff Big Brother plockat fram? Hoppas att dejt med Frida vinner så att det framgår hur sjuk i huvudet redaktionen är. Tv4s motto ”mobbing framför allt!” Eller?

Edit: Fattade precis att de nog menar kedjas ihop med, helt annan sak! Och kul 😂 Hoppas den vinner
Senast redigerad av TruthSeeker2 2020-04-23 kl. 17:37.
2020-04-23, 17:19
Medlem
vilket bullshit vi röstade väl förfan inte på lennie och mergim utan lennie
2020-04-23, 17:20
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vad är det för sjuka alternativ på straff Big Brother plockat fram? Hoppas att dejt med Frida vinner så att det framgår hur sjuk i huvudet redaktionen är. Tv4s motto ”mobbing framför allt!” Eller?

Haha. Körde på mustasch på Lennie.
Mergim hade aldrig gjort det.
2020-04-23, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lella68
Har du en aning om hur många som har hamnat iden situationen?? Av så många olika anledningar..Ja det var fruktansvärt korkat men har väldigt svårt att tro att han inte lärt sig av det..Uppvaknandet brukar bli hårt..Vet vad jag pratar om eftersom jag har nära anhöriga som hamnat där när hen blev ensamstående...

Sami hade jobb och inga barn, Att vara ensamstående är säkert tufft och lätt att då hamna i den situationen.
Men har man välbetalt heltidsjobb ska man inte blåsa bankerna. Det kanske är skillnaden på Sami och din nära anhörig.
2020-04-23, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Ja det är klart Sami har spenderat deg på alkohol och prylar.

Sen är inte räkna som avgör hur smart man är. Jag är övertygad om att Sami är smartast i huset och då menar jag inte att han kan räkna ut en svår matteuppgift.

Du får gärna tycka att Sami är geni. Han blir inte klokare för det.
2020-04-23, 17:23
Medlem
Vilken skräll att Mergim får följa med Lennie hela kvällen. Produktionen gör allt för att han inte ska börja grina igen.

När vi röstade stod det "VEM ska arrangera den romantiska dejten mellan Sami och Julia?", inte VILKA.

Lennie fick hela 65% av rösterna. Mergim 16%, Jasmine 10%, Martin 6% och sist Frida 3%.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in